• 0

Samenwerkingsovereenkomst met Duits bedrijf

Ons bedrijf (eenmanszaak) staat op het punt een samenwerkingsovereenkomst aan te gaan met een Duits bedrijf. De overeenkomst is door hen opgesteld, en dus in het Duits. Zo op het eerste gezicht zien we geen rare zaken, maar het is natuurlijk verstandig om hier een advocaat naar te laten kijken. We zijn een startend bedrijf en ik kan me zo voorstellen dat dit een dure aangelegenheid wordt. Heeft iemand toevallig wat tips voor wat betreft dit soort zaken. Weet iemand bij wie ik dit goed en voordelig zou kunnen laten controleren. Alvast hartelijk dank.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Jurist is geen titel, geen beroep en niet een beschermde naam. Zegt niets over de kwaliteit; ik snap je vraag niet.

O ja hij is (evenals andere collega’s) juridisch geschoold en hij heeft zorg gedragen dat het overeenkomstje bij de juiste persoon kwam.

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Beste Doingbusiness,

 

Ik geloof niet dat ik zojuist een waardeoordeel uitsprak over je collega. Ik vroeg enkel of hij jurist is. Inderdaad is jurist geen beroep of een titel of een beschermde naam. Indien ik dat wel wilde bedoelen had ik wel een van die termen gebruikt. Ook heb niets over kwaliteit gezegd. Dus...no need to be offended in any way, want het was gewoon een vraag.

Ondernemingsrecht, ICT-recht, Privacyrecht, Arbeidsrecht

Juridische info: Samenwerkingsovereenkomst niet nodig, wij kennen elkaar goed

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.