Roozeboos Geplaatst: 8 december 2006 Roozeboos 133 1 Geplaatst: 8 december 2006 Ik heb deze week al twee klanten niet kunnen benaderen met email. Het emailtje komt terug, met een melding erbij dat de box vol is. In beide gevallen is dit gekomen door een stroom aan spam mails. Gaat dit nu erger worden? Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes? groet, Chris Link naar reactie
0 renep Geplaatst: 8 december 2006 renep 2,4k 117 Geplaatst: 8 december 2006 Het is inderdaad erger aan het worden de laatste maand(en). En een echte oplossing is nog niet in zicht. René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
0 GJ Bramer Geplaatst: 8 december 2006 GJ Bramer 410 19 Geplaatst: 8 december 2006 Hallo, Natuurlijk is dit wel een serieus probleem, maar de mailboxen zijn de afgelopen jaren enorm gegroeid en dus heb je al snel 1/2 gig aan ruimte bij je provider; vervolgens is het een kwestie van structureel opschonen en zorgen dat je niet te veel mail op de webserver laat staan. Vervolgens ook goed spamfilters inzetten enzovoort. Hoe vervelend ook: kwestie van informeren en opvoeden van gebruikers ..........en ondertussen heb ik weer eens her en der geschoond ; ) GJ "We're Not Different. We're Just Better." Call for your #digital #marketing (or wine) +3185 3038679 Link naar reactie
0 Katertje Geplaatst: 8 december 2006 Katertje 161 1 Geplaatst: 8 december 2006 Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes Ik zou spam toch niet meteen een succes willen noemen al ligt dat eraan vanuit welk oogpunt je het bekijkt. Als er simpelweg niemand meer op spammail zou reageren dan is het zo weg want dan levert het niets meer op. ;) "The road to success is always under construction" Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 8 december 2006 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 8 december 2006 vervolgens is het een kwestie van structureel opschonen en zorgen dat je niet te veel mail op de webserver laat staan. Ik heb een aparte box waar spam heen verhuist bij m'n provider. Deze wordt automatisch opgeschoond, dagelijks alle oude meuk er uit. Maar het is inmiddels zo erg dat die mailbox dus zelfs overliep van de week. M'n eigen mailbox heeft nog 90gig vrij dus die kan nog wel even ;D Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 8 december 2006 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 8 december 2006 In beide gevallen is dit gekomen door een stroom aan spam mails. Klinkt niet alsof ze met enige regelmaat hun email ophalen... IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Imola73 Geplaatst: 9 december 2006 Imola73 270 7 Geplaatst: 9 december 2006 Ik merk dat ik tegenwoordig voor de efficiency gewoon de telefoon pak. Heb te vaak dat simpele vragen 3 keer over en weer gingen gedurende enkele dagen voor we eruit waren, kost je 1 minuut aan de telefoon: woord, wederwoord, even brainen en et viola: oplossing. Groet, Ron Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen. Link naar reactie
0 msteer Geplaatst: 9 december 2006 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 9 december 2006 Na de telefonische afstemming bevestig ik dan meestal wel weer de oplossing of afspraken per email. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 11 december 2006 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 11 december 2006 Ik ook. Daarnaast vraag ik dit ook aan anderen als we telefonisch bespreken. Ik vind het handig om ook over een maand nog even die puntjes terug te kunnen zoeken. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
Roozeboos
Roozeboos
Ik heb deze week al twee klanten niet kunnen benaderen met email.
Het emailtje komt terug, met een melding erbij dat de box vol is.
In beide gevallen is dit gekomen door een stroom aan spam mails.
Gaat dit nu erger worden? Zal het internet nu verdrinken in zijn eigen succes?
groet,
Chris
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag