• 0

Mening over website

Hallo iedereen,

 

Ik heb zojuist mijn site volledig vernieuwd, nu volledig in Flash. Nu wil ik graag weten wat jullie van de site vinden en of de effecten niet teveel aanwezig zijn. Ik wil graag ook weten of de site serieus en professioneel overkomt, omdat ik het moeilijk vind om dat zelf in te schatten.

 

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Tim,

 

Leuk dat je in Flash een eigen website hebt gemaakt. Mijn allereerste website (1999) had ik ook volledig in Flash gemaakt, echter ontdekte ik later dat Flash niet het juiste programma is om je website mee te maken.

 

Een Flash-site ziet er over het algemeen goed uit, maar de navigatie vormt vaak een probleem, daarnaast is een Flash-site onderhoudsgevoelig (niet eenvoudig aan te passen). Belangrijkst minpunt wat in mijn geval de vindbaarheid van de website bij zoekmachines (indexatie door zoekmachines van Flash-files is niet optimaal).

 

In 2001 heb ik mijn Flash-site vervangen voor een HTML-pagina met Flash-elementen. De Flash-elementen zijn vooral bedoeld voor het opleuken van de website. De navigatie en content staan in HTML.

 

Als je toch Flash wilt blijven gebruiken, dan kan je beter het geluid uitschakelen. Ik ervaar die beeps als uitermate irritant!

 

Veel succes er mee!

 

Groeten,

Ralph

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook even gekeken. Een aantal dingen:

 

Zoals eerder gezegd missen NAW-gegevens of in ieder geval een telefoonnummer of een regio (ik zie wel ergens nijmegen, maar het lijkt me vrij essentiele informatie voor de klant)

 

Daarnaast, zoals ook eerder verteld, is flash door zoekmachines (nog) niet te indexeren. Als je toch aan vindbaarheid wilt werken zonder de flash-site op te geven, zorg dan voor een aantal standaard html-pagina's met teksten, of gebruik een html-pagina met flash (zoals ook eerder aangegeven).

 

Het werd me ook niet direct duidelijk op de homepage welke diensten er geleverd worden: "Cyberbrain IT services biedt u verschillende diensten op het gebied van digitale informatiebronnen, organisatie van gegevensstructuren en service op maat".

 

De gemiddelde Nederlander zou steil achterover slaan van "digitale informatiebronnen en gegevensstructuren".

 

Volgens mij is het juist heel duidelijk wat je aanbiedt:

- Webdesign en onderhoud / huisstijl

- Installeren, aanleggen van netwerken

 

Vermeld dat dan ook op de 1e pagina die mensen te zien krijgen, bij digitale informatiebronnen haak ik af :)

 

Link naar reactie
  • 0

Duidelijk erg op safe gespeeld met het design en inhoud.

 

Site heeft daarom weinig uitstraling, vrijwel geen enkele afbeelding (naast de 2 in de portfolio), en weinig informatie over het bedrijf.

 

Wat voor services aan huis verricht je (bijv. herinstalleren software, virus verwijderen, netwerk installeren, hardware reparaties, etc.) noem wat dingen die je doet...

 

Verder is er zo te zien uitgegaan van een schermresolutie 640x480 en de site hierop geoptimaliseerd. Volgens mij is er nog maar 1% van de internetgebruikers die deze resolutie gebruikt, zou adviseren een groter formaat aan te houden.

 

Ik vindt de site "Simurgh Theater"die in je portfolio staat een stuk mooier als je cyberbrain website. In elk geval suc6.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.