Journalist zoekt....

Aanbevolen berichten

Dit forum wordt regelmatig bezocht door journalisten die op zoek zijn naar (startende) ondernemers. Publiciteit is goed voor starters en het ondernemerschap in het algemeen, en daarom hebben we een apart mediaboard ingericht waarin naast tips voor PR en ondernemend medianieuws ook ruimte is voor journalistieke oproepen. Die hoeven niet in de rubriek Vraag & Aanbod geplaatst te worden; ze kunnen in deze sticky draad. We verlangen wel een duidelijke toelichting op de vraagstelling en stellen op prijs om achteraf op de hoogte gebracht te worden van de resultaten.

 

Voor vragen en opmerkingen: mediamoderator@hl.nl (TwaLevel).

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Voor wie de website niet kan vinden... 8)

 

AmbitionWise puts a spotlight on young, inspiring people with a passion. Future business leaders, talented designers, young non-profit workers who aim to make this world a better place; these are the people who inspire us, but who we read so little about. We are to change all that. Read, learn and meet, as we bring you the wonderful people who make our ambitious eyes start twinkling.

 

AmbitionWise is online since February 28, 2007. Founder is Amber, whose wish was to read more about ambitious, talented and passionate young people. AmbitionWise gives these people the chance to present themselves internationally, while inspiring other young people at the same time. Amber is joined by a team of volunteers from all over the world. Under ‘Articles’ you will be able to read interviews with successful young talents, while at ‘Columns’ you will find the stories of young people who love writing and use their passion as a topic.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

We zijn op zoek naar jonge ondernemers, kunstenaars en non-profit werkers die in ons engelstalige online magazine willen verschijnen.

 

Naast de jonge ondernemers, zullen ze met name de HL-non-profit werkers (die ook nog een ondernemers zijn) wel bereiken met deze oproep. Gaat iemand nog reageren?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

We zijn op zoek naar jonge ondernemers, kunstenaars en non-profit werkers die in ons engelstalige online magazine willen verschijnen. Geinteresseerden kunnen mailen naar info [AT] ambitionwise.com of contact met ons opnemen via de website.

Tja, ik ben wel een jonge ondernemer, maar ik heb inprincipe niets te maken met de internationale markt en mijn engels is ook niet wat je noemt optimaal...

Link naar reactie

 

In het pinksterweekend dit jaar gaat er een groep innovatieve ondernemers mee doen aan de www.roparun.nl Ofschoon we al heel wat innovaties gaan laten zien, staan we open voor alles wat maar nieuw is en aandacht zou moeten krijgen. Heb je wat nieuws of leuks wat hier goed bij past laat het me weten. Inmiddels wordt ik al benaderd door diverse journalisten en webbloggers om hier over te mogen schrijven, maar we gaan vanaf begin Mei pas alles communiceren en laten zien. We hebben hele leuke dingen op een rij staan, van lichtgevende petten, kleding met zonnecellen, een flexibele brug op een vrachtwagen waar we in slapen en koken en onderweg een paar stukken mee gaan afsnijden dor de brug snel over wat watertjes heen te leggen:-) SMS diensten, een zelf ingezongen ringtone die we bij de aankomst in Rotterdam af laten gaan. We hebben een eigen filmcrew waarvan de beelden in een eigen 3D omgeving gaan uitzenden en zo kan ik nog wel even dioor gaan:-).

 

Hoe dan ook hoe meer innovaties hoe beter, hoe meer journalisten naar ons op zoek zullen gaan :-) en media aandacht we krijgen. Ik zie hier heel veel voorbij gaan, maar laat het initiatief bij de ondernemers zelf liggen.

 

Perry

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Voor een artikel in het tijdschrift Viva zoek ik vrouwen (25-35 jaar) die enige tijd geleden een onderneming zijn begonnen, en inmiddels uit de startfase zijn. Ik zoek specifiek vrouwen die tegenslagen hebben gehad en/of failliet zijn gegaan. Ik wil in de interviews de nadruk leggen op de startfase, de weerslag op thuisfront, het het omgaan met mogelijke tegenslagen.

 

Meer info? laraaerts@mac.com

Link naar reactie

Beste allemaal,

 

Als freelance journaliste voor de Grazia ben ik op zoek naar vrouwen (25-40 jr) die persoonlijk geraakt zijn door de kredietcrisis en hierover hun verhaal willen doen.

 

Ik hoop graag van jullie te horen!

 

Voor contact / meer informatie email naar: lydiavanwersch@gmail.com

Link naar reactie

Hi mensen,

 

Ik heb me even aangemeld op die ene site. In juni ben ik een zaak in strijkinstrumenten begonnen. Vanaf mijn zevende mijn grootste passie geweest en nu gecombineerd met ondernemerschap. Ik heb een webshop en een winkel aan huis, op den duur hoop ik ook een 'echte' winkel in Hilversum.

 

Wat de journalisten betreft die zoeken naar jonge vrouwelijke ondernemers: ik wil me graag aanmelden, maar ja, ik ben 23 jaar, dus iets jonger dan 25 jaar, wat jullie beide noemen. En gelukkig bijzonder weinig tegenslagen gehad wat mijn bedrijf betreft (behalve het zeer weinig eten en slapen dan, maar ja, dat is startende ondernemers eigen denk ik dan), maar daardoor misschien iets minder interessant voor jullie.

 

Groetjes,

 

Zlata

www.vioolspelen.nl

http://twitter.com/ZlataBrouwer

www.zlatabrouwer.com

Link naar reactie

Beste ondernemers van Nederland,

 

Voor het NOS Journaal op 3 ben ik op zoek naar een jonge ondernemer die gestart is dankzij een lening bij de DSB maar die nu gedupeerde is of die op het laatste moment zijn/haar geld in veiligheid heeft gesteld. Wij zijn erg geïnteresseerd in dit verhaal voor een item vanavond. Zit je zelf in deze situatie/kent je iemand die hier mee te maken heeft? E-mail met contactgegevens kunnen naar mijn PM

 

(mailadres bij mods bekend)

 

Ik hoor het graag.

 

Dorien Rozing

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.