Ik ben aanbieder van diverse grote softwareproducten. Nu ben ik bezig om te kijken wat mijn ABC klanten zijn voor het komende jaar. En daarom wil ik graag weten wat nu precies het investeringsklimaat bepaalt voor bedrijven die grotere software pakketten aankopen.
Zelf dacht ik aan:
* Omzetgroei over het afgelopen jaar
* Toename van de omzet voor het komende jaar
Is er hier een formule voor of zijn er andere cijfermatige aspecten die het investeringsklimaat kunnen beinvloeden voor mijn potentieele klanten? ???
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thommie
Thommie
Ik ben aanbieder van diverse grote softwareproducten. Nu ben ik bezig om te kijken wat mijn ABC klanten zijn voor het komende jaar. En daarom wil ik graag weten wat nu precies het investeringsklimaat bepaalt voor bedrijven die grotere software pakketten aankopen.
Zelf dacht ik aan:
* Omzetgroei over het afgelopen jaar
* Toename van de omzet voor het komende jaar
Is er hier een formule voor of zijn er andere cijfermatige aspecten die het investeringsklimaat kunnen beinvloeden voor mijn potentieele klanten? ???
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag