Time travel?

Aanbevolen berichten

 

 

In het volgende artikel wordt aandacht geschonken aan een proffesor van university of Connecticut die een tijdmachine aan het bouwen is.

 

http://www.ananova.com/news/story/sm_560851.html?menu=news.technology

 

De sidenote van Tod Maffin's future file was:

Todbit: A head tap gesture in Argentina and Peru means "I'm thinking" or "Think." Elsewhere, it can mean "He's crazy."

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Misschien moeten we dit moven naar 'off topic', maar dat terzijde.

 

Ik heb zo mn twijfels over de mogelijkheden, maar er zijn zeker interessante gedachtengangen over mogelijk. Het is niet zeker gezegd dat tijdreizen nooit zal bestaan, maar wat mij betreft overtuigend bewezen dat het niet mogelijk is iets te versturen naar een tijdstip waarin de ontvanger (het apparaat dus) nog niet bestond. Was dit wel mogelijk, zou ik nu niet hier, maar met een pina colada in een mediterrane strandstoel zitten.

 

Als het Mallett lukt een zend/ontvang systeem te bouwen vermoed ik trouwens dat we nooit meer iets van hem zullen horen. Een paar kilobyte tactisch gekozen informatie uit te toekomst is genoeg om er voor altijd warmpjes bij te zitten, mits je het zaakje niet riskeert door alles openbaar te maken.

 

choices, choices ;)

 

 

 

Link naar reactie

Je kan me een hoop wijsmaken... maar tijdreizen... nah... daar geloof ik niet in! Daar komt teveel bij kijken en we kunnen nieteens een ziekte genezen... laat staan een mensen opbouwen, afbreken of reproduceren!

 

Heb ooit is een film gezien (frequentie) waar ze contact hadden met het verleden via een zender. Hierin ging de zoon de vader "waarschuwen" voor een gevaar. Als je de film ziet, weet je ook gelijk de gevaren...

Er gebeuren constant dingen waar mensen het niet mee eens zijn, waar een winnaar is, is ook een verliezer! Als iedereen de tijd zou terugdraaien, vrees ik dat we allemaal blijven hangen in deze tijd...

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als je niet in tijdreizen geloofd ... geloof je dit dan wel ?!?!?!

 

Ik ben open minded en confinced in ... er is meer dan earth only ... geloof ik dus in de oerknal en denk ik dat we in een Matrix leven!

 

Maar beslis voor jezelf wat je hiervan vindt ....

he claims to be a time-traveler from the year 2256! >>>

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Vaag verhaal wel, stel dat het waar is... hoe controleer je dat? Stel dat de mensen echt in de tijd kunnen reizen... dan gaat het echt fout! Denk maar aan de film 'frequentie' en 'time cop'...

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.