Mijn eerste en niet de laatste vraag. Ik kom er helaas niet uit met de zoekfunctie en Google. De accountant die mij gaat helpen is momenteel heel erg ziek. En, zijn collega zit in het buitenland.
Ik ben op zoek naar een antwoord op het volgende:
Ik heb nu een BV io. Ik heb niks gedaan daarmee. Dus geen kosten behalve mbt contributie van de KvK.
Ik heb looninkomsten uit een betrekking bij een werkgever.
Aan de hand van mijn IB-opgave 2005 en de Voorlopige Teruggave 2006 kan ik zien dat er heel veel loonheffing zal achterblijven bij de Staat. Ik heb heel weinig aftrekposten.
Ik wil graag 4 laptops en een printer ter waarde van 5000 euro aanschaffen voor de BV io.
Kan ik die 5000 euro dan als aftrekpost opvoeren bij de aangifte IB 2006?
Hoe doe je dat?
Want in het rekenprogramma IB2005 zie ik dat niet staan.
Het is kort dag, want één en ander moet natuurlijk voor 31 december 2006 plaats vinden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bianca34
Bianca34
Beste,
Mijn eerste en niet de laatste vraag. Ik kom er helaas niet uit met de zoekfunctie en Google. De accountant die mij gaat helpen is momenteel heel erg ziek. En, zijn collega zit in het buitenland.
Ik ben op zoek naar een antwoord op het volgende:
Ik heb nu een BV io. Ik heb niks gedaan daarmee. Dus geen kosten behalve mbt contributie van de KvK.
Ik heb looninkomsten uit een betrekking bij een werkgever.
Aan de hand van mijn IB-opgave 2005 en de Voorlopige Teruggave 2006 kan ik zien dat er heel veel loonheffing zal achterblijven bij de Staat. Ik heb heel weinig aftrekposten.
Ik wil graag 4 laptops en een printer ter waarde van 5000 euro aanschaffen voor de BV io.
Kan ik die 5000 euro dan als aftrekpost opvoeren bij de aangifte IB 2006?
Hoe doe je dat?
Want in het rekenprogramma IB2005 zie ik dat niet staan.
Het is kort dag, want één en ander moet natuurlijk voor 31 december 2006 plaats vinden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10608-bv-io-laptops-aanschaffen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag