• 0

Geschil met Allebedrijvenin... (AllebedrijveninNederland.nl)

Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert.

Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring.

Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf.

 

Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen.

 

Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op?

 

Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is.

 

We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik kreeg een telefoniste aan de lijn die dat wel even zou regelen......mooi niet dus want zei is niet van het bedrjf zelf en kan dus niets regelen alleen doorgeven.

 

De telefoniste die je aan de lijn krijgt als je belt is van een extern callcenter en niet van alle bedrijven in....

Dat vind ik wel een opmerkelijke redenering. Als een bedrijf een callcenter inhuurt en een medewerker van dat callcenter doet een toezegging namens dat bedrijf, dan zou het bedrijf zich vervolgens niet aan die toezegging hoeven houden?

 

Als dat zo is, dan mag er naast het bandje met "dit gesprek kost ... cent per minuut" wel een extra bandje worden toegevoegd: "let op, u krijgt nu een callcenter medewerker aan de lijn; alle in dit gesprek gedane toezeggingen hebben geen enkele waarde".

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik snap jullike frustratie......zo zat ik er ook in. Ben geen bekende van die firma. Inmiddels heb ik inderdaad een creditfactuur ontvangen en ben ik van ze af!! GELUKKIG!! Waarom ik na de proefperiode wou opzeggen......geen resultaat en VEELS TE DUUR!! vooral voor een startend bedrijf zoals wij.

 

Ik zou zeggen......het bedrijf zo veel mogelijk lastig vallen met emails, aangiftes ed. Als je opgeeft vrijven zij in hun handen.

 

(Edit door moderator: feitelijkheden zijn zeer welkom, anonieme beschuldigingen liever niet dus die zijn weggehaald)

Link naar reactie
  • 0

ik zal er alles aan doen om ZZPérs en bedrijven waar ik (zakelijk) mee te maken krijg te wijzen op H.L. en daarmee deze waslijst aan klachten over allebedrijvenin.nl

 

ik ben er bijna van af. !! ik zeg binnenkort ( 3 mnd van te voren ) aangetekent op

en hoop nooit meer iets van deze zwendel massa te horen.

 

laten we allemaal ons best doen dat er zo weinig mogelijk nieuwe slachtoffers bij komen

dit zullen we samen moeten doen, er is geen instanite die hier de vingers aan wil branden blijkbaar

 

hoe triest ook. !!

 

tja,.... blijkbaar is het op het randje en is er weinig aan te doen.

 

ze blijven maar doorgaan op deze wijze - walgelijk !!

 

 

Link naar reactie
  • 0

je kan gewoon opzeggen per "einde contract" of per datum x

dan heb je opzegging al gedaan en kan gewoon tot de laatste dag op die bagger site vermeld blijven.

Dat kan je desnoods al een jaar (of meer) van te voren doen.

 

halen ze je toch voor einde contract van de site kan je zelfs nog geld terug vorderen.

Link naar reactie
  • 0

ach ik ben dat volk meer dan zat, maar het ergert me dat ik lid ben geworden ( super dom van mezelf ) nu kon ik het ze erg moeilijk maken, ik had al een gesprek gehadmet een Beeldrecht advocaat.

 

de heren van alleshitin.nl dachten dat ze ongevraad mijn site mochten kopieren en beeldmateriaal mochten gebruiken, maar dit blijkt toch net even iets anders te liggen

omdat ik er een disclaimer op heb staan waarin specifiek schrifelijke toestemming nodig is om een en ander te kopieren

 

maar ik WALG zo van die kostbare zinloze club ( ik heb in een jaar tijd 2 reacties gezien op mijn eigen site (log) - zonder resultaat trouwens )

dat ik me niet naar hun niveau wil verlagen en er totaal geen seconde tijd aan wil besteden

 

ik maak er echter wel een missie van om alle contacten die ik heb, attent te maken op deze mafia praktijken.

 

en verder geef ik je gelijk - des te eerder je er van af bent,........ des te beter

 

 

ik zal het inderdaad even rond maken en dan is mijn leed geleden,..... ( goede leer voor een volgende keer !! )

 

 

NOOIT !! NOOIT !!! meer op straat tijdens werkzaamheden een bandopname toestaan !!!! NOOIT !!!

 

ze sturen maar een schriftelijk contract en dan kun je ten alle tijde en in alle rust zelf beslissen of je met een bedrijf in zee wil gaan of juist niet

 

tja,.... duur leergeld maar zo vergeet je het ook niet meer ;D

 

fijne avond

 

en bedankt voor je tip !

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

ach ik ben dat volk meer dan zat, maar het ergert me dat ik lid ben geworden ( super dom van mezelf ) nu kon ik het ze erg moeilijk maken, ik had al een gesprek gehadmet een Beeldrecht advocaat.

 

de heren van alleshitin.nl dachten dat ze ongevraad mijn site mochten kopieren en beeldmateriaal mochten gebruiken, maar dit blijkt toch net even iets anders te liggen

omdat ik er een disclaimer op heb staan waarin specifiek schrifelijke toestemming nodig is om een en ander te kopieren

 

maar ik WALG zo van die kostbare zinloze club ( ik heb in een jaar tijd 2 reacties gezien op mijn eigen site (log) - zonder resultaat trouwens )

dat ik me niet naar hun niveau wil verlagen en er totaal geen seconde tijd aan wil besteden

 

ik maak er echter wel een missie van om alle contacten die ik heb, attent te maken op deze mafia praktijken.

 

en verder geef ik je gelijk - des te eerder je er van af bent,........ des te beter

 

 

ik zal het inderdaad even rond maken en dan is mijn leed geleden,..... ( goede leer voor een volgende keer !! )

 

 

NOOIT !! NOOIT !!! meer op straat tijdens werkzaamheden een bandopname toestaan !!!! NOOIT !!!

 

ze sturen maar een schriftelijk contract en dan kun je ten alle tijde en in alle rust zelf beslissen of je met een bedrijf in zee wil gaan of juist niet

 

tja,.... duur leergeld maar zo vergeet je het ook niet meer ;D

 

fijne avond

 

en bedankt voor je tip !

 

 

 

 

 

Site wiki al ingevuld ?

Link naar reactie
  • 0

deze brief gaat vanavond op de mail naar allebedrijvenin.nl + morgen aangetekend naar afd. klantenservive ( service ??? hahahaha ) postbus 188 2800AD Gouda

 

ik moet voor 20 dec opzeggen, volgens mij is dat bij dezen wel duidelijk en gelukt ? :-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

F.Scholten

Venderinklanden 38

7542ML Enschede

 

Allebedrijvenin.nl

T.a.v. : klantenadministratie /service ( factuur nummer : 24641 )

Postbus 188

2800 AD Gouda

 

Betreft: Opzegging / beëindiging alle contacten / contracten met allebedrijvenin.nl

Enschede, 31 augustus 2010.

 

 

Geachte heer/ mevrouw,

 

Met deze brief wil ik per eerst mogelijke gelegenheid mijn lidmaatschap / abonnement opzeggen.

Dan wel alle contacten en contracten tussen allebedrijvenin.nl

en mij onmiddellijk verbreken

 

Reden voor de opzegging is de bizarre werving praktijk, en werk?wijze van allebedrijvenin.nl dan wel uw trieste omgang met mij als uw klant.

De start met uw organisatie was al één en al ellende, en verder heb ik een jaar lang compleet niets van u vernomen?!

Als dit de opzet is van een kleine €400,- euro kostende reclame campagne is ? dan heeft u voor mij in elk opzicht jammerlijk gefaald. En de plank finaal misgeslagen. Ik begrijp dan ook dat het u COMPLEET niet te doen is voor de klanten maar er is simpel een slachtoffer gevonden en die moet (koste wat kost ) betalen. Mocht u zich onverhoopt afvragen HOE er verder over allebedrijvenin.nl gedacht word? Dan is het misschien zinvol om eens op de volgende link te klikken : https://www.higherlevel.nl/forum al zal dit bij u weinig indruk maken vrees ik.

Kortom bedankt voor uw tomeloze inzet en aandacht voor mijn bedrijf

Mijn dank voor het door U,… ongevraagd en zonder schriftelijke toestemming van mijn kant, kopiëren van mijn persoonlijk beeldmateriaal.

En niet te vergeten mijn grote dank voor 0,0 respons via uw pagina

En daarmee compleet weggegooid geld voor mij

Ik zal uw bedrijf aanraden aan een ieder die geld te veel heeft.

 

Graag ontvang ik per kerende schriftelijke post uw bevestiging van deze opzegging.

Deze brief is uiteraard ook aangetekend verstuurd

- helaas moet ik zo met uw bedrijf omgaan.

Anders zal mijn post als niet verzonden worden beschouwd ( zoals zoveel post )

Ik bedank u alvast voor de door u te nemen moeite.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

……………………………

 

F.Scholten

 

 

Link naar reactie
  • 0

Helaas ook wij zijn er in getrapt.

 

Ik werd gebeld door een mevrouw dat we een maand gratis konden staan op één van hun website's. Als beginend ondernemer klinkt dat goed. Er werd een voicelog opgenomen en moest ja en nee antwoorden als je het wel of niet begreep.

Er werd meedegedeeld dat je 30 dagen gratis vermeld werd en er anders voor een jaar aanvast zit. Er kon alleen schriftelijk worden opgezegd via post of fax. Dit is ons duidelijk meedegedeeld. Omdat bijna geen bezoekers kregen op onze website en de kosten voor een jaar erg hoog vonden. Hebben wij besloten het op te zeggen. Dit hebben wij binnen de 30 dagen via de fax gedaan (via mijn mans werkgever). Ook hebben wij nooit een contact getekend.

 

Na een week kregen wij een factuur van het bedrijf van bijna € 400,-. Dit was voor het jaar dat je er aan vast zit. Wij gebeld dat dit niet klopte en dat wij hadden opgezegd binnen de 30 dagen. Antwoord we hebben geen fax ontvangen. ?????

 

Wij weer aangegeven dat dat wel gebeurd is en wij het bedrag ook niet gaan betalen en dat wij niet meer op hun website vermeld wilden staan. Dit hebben wij ook via de fax vermeld, deze fax hebben zij wel ontvangen en gaven aan na het jaar niet meer vermeld worden op hun website.

 

De tijd verstreek tot we een brief van een incasso kregen. Wij gemailt dat wij hebben opgezegd via fax en de factuur niet gaan betalen.

 

We kregen zeer aggresieve mails terug dat we moesten betalen enz.

 

Ook moesten wij een bewijs van de fax overhandige. We hebben een faxbericht gestuurd naar het incassoburo. Er wordt ons meedegedeeld dat dit over getypt kan zijn en ze dat niet accepteren (je broek zakt er vanaf).

 

Vandaag een mail gehad van het incassoburo dat wij worden gedagvaardig.

 

Wij staan nog steeds op hun site vermeld.

 

Wij hebben spijt als haar op ons hoofd dat we ingestemd hebben met dit bedrijf. En zullen nooit meer in dit soort bedrijven trappen.

 

Link naar reactie
  • 0

helaas heel herkenbaar allemaal,...... en nog legaal van allebedrijvenin.nl ook

 

uiteraad is het zwendel en oplichting ten voeten uit. / maar ze werken op het randje en dat blijkt te mogen ?

 

zeer agresieve verkoop en contracten binnen worstelen en deze tot het uiterste uitwringen om zelf te overleven vrees ik

 

een begripvol en normaal gesprek kun je met die mensen niet hebben !!

 

ik heb de text die hierboven afgebeeld staat ( mijn opzegging ) uiteraard ook per mail gestuurd naar allebedrijveninEnschede.nl

 

en zoals ik al verwacht had ;D totaal geen respons op gekregen - -hahaha loosers

 

onder het motto - dit is geen anulering of opzeggen deze post is nooit ontvangen

ze sturen dan ook geen leesbevestiging terug- dus ik blijf die brief mailen tot ze er spuug zat van worden

 

haha, ik maak er maar een grapje van ik heb de brief zoals gezegd ook aangetekend verstuurd en hier geplaatst

dus het mag duidelijk zijn dat ik geen cent meer betaal aan die walgelijke club.

 

maar in uw geval zou ik zo snel mogelijk mijn contacten en contracten met deze "mensen"? opzeggen

het verlies voor lief nemen en er ook een missie van maken om deze club aan de schandpaal te stellen

 

op elk mogelijke wijze met namen uw klanten en kennisen kring en aan alle freelance / ZZPérs

zodat er voor hun geen overleving kansen meer zijn .

 

er is wel iets aan te doen via een advocaat maar de kosten wegen niet op tegen de baten en daar maakt allebedrijvenin.nl DANKBAAR (mis) gebruik van

 

tja,........ we zijn te pakken genomen en er is geen tv programma die ik niet heb benaderd , maar er word geen aandacht aan geschonken ( triest maar waar )

 

de aanhouder wint en ik blijf al deze meningen en opmerkingen doorsturen naar mensen die dit mogelijkerwijs kunne STOPPEN

 

succes en heel veel sterkte met uw wurg contract

 

vr.gr.

 

Ferdinand

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo lieve mensen

 

Ook ik ben ingegaan op de telefonische aanbieding van allebedrijveninnl. Ze waren in het gesprek

superduidelijk over de manieren van opzeggen. Dat kon alleen per fax of per brief. Ik was niet

tevreden over de geleverde diensten. Het meest irritante vond ik dat je niet je eigen pagina kunt

aanpassen, maar dat je je wijzigingen moet doorgeven. Ik had een dame aan de telefoon die

niet zo goed was in Nederlands, wat resulteerde in een verkeerd gespelde straatnaam en nog

wat andere vreemd ogende woorden.

 

Ik heb dus ruim op tijd per brief en per fax opgezegd (je weet maar nooit en per fax via internet

had ik ook bewijs). Ik kreeg drie dagen na opzegging keurig een bevestiging in de bus. Ik ben

absoluut niet tevreden over de aangeboden dienst, maar wel over de afhandeling van de

aanmelding en opzegging.

 

Wel hoop ik voor gedupeerden dat ze nog een keer bij zichzelf te rade gaan, want kennelijk

gaat er iets administratief heel erg fout, of ze zijn inderdaad te kwader trouw.

 

Groet,

Bertine

Link naar reactie
  • 0

een fax heeft een journaal, en daar zal zeker opstaan dat de fax verzonden is - maar ik vermoed dat hun vast wel weer zo "slim " zijn dat er niets is ontvangen,...

 

hoe dan ook, je komt vermoedelijk opnieuw in aanraking met incasso ed. om je gelijk te halen

 

en op laatst zul je ,je gelijk ook krijgen ( als je er echt voor vecht )

maar de werkwijze is walgelijk te noemen !!

 

en als klant,... mag je op laatst naar een advocaat om een dergelijke factuur nietig te laten verklaren

 

DAT - is hun werkwijze en daar leven ze van.

 

ze zullen echt niet zeggen dat de fax is ontvangen en dat alles goed komt ( was maar waar )

 

ze gokken gewoon op onze onmacht en de schaamte voor een incasso bedrijf aan de deur.

 

tja,.... we zullen toch iets DAADkrachtiger moeten vinden om dit bedrijf een andere werkwijze op te leggen

 

en die zal er hoe dan ook moeten komen

 

dus wie heeft een goed idee ?

 

ik wil er veel moeite voor doen !

 

 

 

 

.

Link naar reactie
  • 0

Natuurlijk beweegt dit bedrijf zich op het randje van wat wel en niet mag maar bestaat kennelijk bij de gratie van onze goedgelovigheid. Bij het woord gratis, meer bezoekers en hogere verkopen vergeten wij alles wat je je kinderen probeert te leren. Om dan te zeggen "niemand die er iets aan doet". Degenen welke er iets aan kunnen doen zijn wij door het gesprek gewoon te beeindigen en niet te geloven wat je wordt beloofd.

 

Natuurlijk is bovenstaande een inkoppertje maar zolang er voldoende mensen zijn welke erin trappen, er weinig media aandacht is en zij opzegbreven krijgen welke niet aangetekend en te laat zijn verstuurd gaat dit nog heel lang door. Zij schatten de tegenstander in en een opzegbrief welke vol staat met spelfouten en niet zakelijk is helpt dan zeker niet. Zorg dat je een wanbetaler bent waar zij de strijd niet mee aan willen gaan.

 

Ik kan er overheen hebben gelezen maar wordt in het opgenomen telefoongesprek ook het bedrag genoemd? Als dat niet zo is dan is het wellicht slimmer om niet het contract te betwisten maar de hoogte van de nota. Als zij dit niet hebben genoemd zit daar misschien de sleutel en betaal je uiteindelijk om ervan af te zijn maar een veel lager bedrag.

 

 

www.tennisdump.nl

De enige echte outlet tenniswinkel

Link naar reactie
  • 0

Laten we er van uitgaan dat je als "bedrijf" eerlijk zaken wil doen, en denkt aan klanten binding.

Kun je allebedrijvenin.nl dan nog wel een bedrijf noemen?

 

Als u ook spreekt over “er in trappen “ en gratie van goedgelovigheid en “tegenstanders”

En spelfouten als criteria word gehanteerd om een contract te beëindigen,

dan kun je 85% ? gewoon als TROUW LID beschouwen ? :-\

 

Zou het niet zo moeten zijn dat je mensen op hun woord kunt geloven

En als je binnen een maand toch besluit dat het niets voor jou is – gewoon simpel kunt opzeggen.

1 telefoontje en je naam word verwijderd uit een data base - zo simpel kan het zijn.

 

Ik wil geen “gevecht” aangaan als wanbetaler, maar gewoon mijn recht op een eerlijke beslissing binnen een maand of ik met hun verder wil of niet, en mocht dat niet zo zijn dan een eerlijke reactie van hun om alles “simpel” stop te zetten zonder aangetekende toestanden en brieven die verloren gaan telefoongesprekken die nooit gevoerd zijn en meer van dit soort bizarre praktijken.

 

Het is wel even lachen, als je hun de spiegel voor houd, ze gebruiken namelijk je eigen website om te verwerken op hun site

Ze verzuimen echter om “schriftelijke toestemming” te vragen aan de eigenaar van deze site

(meestal jij zelf dus ) dus zet er even een disclaimer op

en dat is een punt van aandacht, om zonder deurwaarders de “strijd” aan te gaan met dit malafide bedrijf

Ze beloven een website voor jou te maken !! maar,………….

Ze kopiëren en plakken er maar naar harte lust op los, en zeggen dat ze de wijsheid in pacht hebben hoe je reclame moet maken – het tegendeel is waar

ik heb volgens mij eerder schade geleden als succes geboekt met deze club

slordig gekozen en willekeurig geplaatste en sterk verouderde foto’s zijn gebruikt voor mijn “site” op hun eigen reclame site er is dan ook na de eerste plaatsing niets meer veranderd bij hun site – en ik maak elke week een screenshot dus bewijs is er wel.

 

Mijn geduld is groot, en ik ben creatief in mijn werk ( en ver er buiten )

Dus mijn verhaal met allebedrijvenin.nl is dan wel contractueel volledig afgesloten maar zal zeker een vervolg op ander vlak krijgen. Word vervolgt zeg maar ,………..

 

Daarom leek het mij ook handiger om samen de handen in 1 te slaan en mogelijkheden te zoeken hoe we dit kunnen stoppen

 

Bijvoorbeeld we worden ALLEMAAL opnieuw lid ! ( schrik niet )

 

En zeggen allemaal binnen een maand op een eerder afgesproken tijdstip op

Niet aangetekend maar gewoon zoals het hoort,….

Als dan mocht blijken dat er 2000 brieven verloren zijn gegaan, hebben we een punt met TNT post of met allebedrijvenin.nl

 

En dan ben ik bereid om uit eigen zak een advocaat te betalen welke ons bij zou willen staan. !

Uiteraard sta ik open voor dit soort gezamenlijke en slagvaardige ideeën om dit bedrijf door de knieën te dwingen

 

Doe een voorstel en wie weet kunnen we samen een vuist maken !

 

vr gr. Ferdinand

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 78 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.