• 0

Geschil met Allebedrijvenin... (AllebedrijveninNederland.nl)

Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert.

Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring.

Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf.

 

Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen.

 

Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op?

 

Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is.

 

We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo accepteren we per direct ook annuleringen via e-mail...

Toch even een kritische vraag - het probleem bij het afmelden lag juist in het door jullie ontkennen van de ontvangst ervan, en de onmogelijkheid van de verzender dat te kunnen weerleggen. Hoe gaat een verandering in de methode van afmelden daar iets aan veranderen? Gaan jullie direct een email terug sturen dat de opzegging ontvangen is en het proefabonnement per xx-xx-20xx zal aflopen? En wat als men die email niet van jullie ontvangt?

 

Beste Peter,

 

Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen. Mocht u nog andere vragen hebben over het afmeldproces, dan horen we dit graag. Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • 0

[...]

Wij vertrouwen erop samen met de klant tot een passende oplossing te komen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice Allebedrijvenin

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

Ik ga er vanuit dat jullie de stappen die jullie nemen ook delen en dat de deelnemers aan dit forum ook hun kant van het verhaal kunnen plaatsen zodat we weten dat je goed bedoelde bericht ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd?

 

Beste Luc,

 

Wij bekijken ieder probleem of iedere onduidelijkheid individueel en zullen iedere klant persoonlijk behandelen. Heeft u vragen of is er nog iets onduidelijk, dan horen wij dat graag. Stuurt u ons een e-mail met uw contactgegevens, dan nemen wij contact met u op.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Hoofd Klantenservice

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben geen klant, ik wil alleen niet dat hier zomaar loze beloftes komen. In de kiem een grote stapel openbare klachten oplossen werkt wat mij betreft niet zo. Steeds verwijzen naar neem maar contact op gaat 'm niet worden wat mij betreft. Ook de vraag over de opzeggingen wil je meteen uit de openbaarheid trekken. Daarmee los je je imago probleem niet op.

 

1. Heb het lef om gewoon op iedere opzegging per direct per e-mail te antwoorden.

2. Pak je database en mailbox, kijk of je niet per ongeluk ergens een opzeggings mail gemist hebt en voer alsnog de opzegging uit op de betreffende datum.

3. Geef mensen het onterecht betaalde geld terug mocht dat van toepassing zijn als je de opzegging alsnog verwerkt.

 

Het lijkt er nu op alsof je een interventie in een lang lopend probleem topic doet om te sussen, dat stadium ben je wat mij betreft voorbij. Dat had moeten gebeuren bij de start van het project, niet nu nog. Gewoon netjes oplossen, je fouten toegeven en het lef hebben om te reageren.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

 

Na meer dan vier jaar en 31 blz (x10 berichten) kritiek op ABIN steken ze nu hun nek uit door aan te bieden om klachten op te lossen. In plaats van een discussie over de levensvatbaarheid van online bedrijfsgidsen kan dit topic beter gericht blijven op het signaleren van problemen van en oplossingen voor betroffen ondernemers.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Deze week had ik een goed gesprek met iemand van allebedrijven.

Ik legde uit waarom ik zo boos was op allebedrijven. Door de eerdere brieven en telefooncontacten was ik verontrust geworden, en vreesde met een malafide bedrijf van doen te hebben, die alleen maar gericht is op het desnoods met juridisch geweld afhandig maken van geld van kleine ondernemers.

Ik vertelde dat ik het dom vond om zo rigide met klanten om te gaan, en ik vond het jammer dat zo'n goed initiatief met zo'n slechte bedrijfsvoering weinig kans maakt. Op internet verschijnen steeds meer 'verhalen' en voor je het weet heb je een slechte naam.

UIt het gesprek van deze week kreeg ik echter de indruk dat allebedrijven eerder zelf slachtoffer is van zijn eigen ondoordachte productstrategie. Ze geven in een bericht, en in het gesprek ook aan die strategie te gaan veranderen,

en de factuur die ze me gestuurd hadden werd gecrediteerd.

Fijn, want ik had in de afgelopen maand slechts 8 bezoekers op mijn website gekregen (0,5 % van het totaal) via allebedrijven.nl

Dat zijn dure clicks.

Voor allebedrijven heb ik het advies om bij hun acquisitie alleen te focussen op bedrijven die zeer waarschijnlijk veel baat hebben bij allebedrijven.nl, en dat in de maand proef duidelijk wordt aangegeven wat de resultaten zijn,

en zodra blijkt dat er weinig verschil is in bezoekers het contract automatisch wordt beeïndigd. Zo voorkom je dat je een klantenbestand opbouwt met voornamelijk mensen die balen.

Voor alle mensen met een bedrijfje en een website heb ik het advies om goed bij te gaan houden hoeveel mensen je site bezoeken, waarvandaan de bezoekers komen (links, google etc) en hoe lang ze op je website zitten. Dan kan je zien wat de invloed is van veranderingen aan de website en aan het vermelden van je website op betaalde sites.

Link naar reactie
  • 0
Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen.

Maar dat vroeg ik niet - ik vroeg hoe jullie gaan voorkomen dat er misverstanden ontstaan rond het al of niet bij jullie aankomen van opzeggingen, per email of per post, want daar lag in ieder geval in het verleden een groot deel van de problemen.

 

Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Ik heb liever dat u ze hier beantwoordt, dan hoef ik uw reaktie niet te kopieren en hier te plakken. Ik ben nogal lui, namelijk.

Link naar reactie
  • 0

Nadat ik een persoonlijke mail van allebedrijvenin.nl had gekregen

Heb ik hun een kleine mail terug gestuurd

 

Hieronder mijn mail aan dit “bedrijf”

 

------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

 

 

 

Ik sta perplex

 

Een persoonlijk bericht van allebedrijvenin.nl ?

 

 

 

U vraagt in een persoonlijk e-mail bericht, naar mijn ervaringen en voortgang dan wel afsluiting van mijn contract met uw bedrijf.

 

dan zal ik u een persoonlijke mening geven.

 

 

 

Ik zou bijna geneigd zijn om hier in dit antwoord volledig verlag te doen van de walgelijke overeenkomst met uw bedrijf

 

Echter mijn bitter trieste ervaring met uw bedrijfvoering houd mij bijna tegen

 

Ik heb heel even diep na gedacht en ik kan echt, maar dan ook ECHT !!!

 

Niet 1 ding opnoemen waar ik ook maar een vorm van respect of begrip voor op zou kunnen brengen.

 

Volgens mij heeft u niet goed in de gaten dat u een wilde poging doet om samen te werken met (kleine) ondernemers.

 

Ook al zijn deze bedrijven niet groot, er gaat vaak een daadkracht en inzet van uit die uw bedrijf zeer zeker overstijgt.

 

Om kort te gaan, wil ik u even een zeer beknopte kleine visie geven hoe ik de inmiddels GELUKKIG afgesloten Samen werking?? Heb ondervonden

 

 

 

Er word gebeld door een Call Centre met allemaal mooie woorden en beloften

 

Er word zelfs een eerste gratis proef maand aangeboden en er zou een mooie site worden gemaakt op uw hosting van mijn werkzaamheden, uiteraard word er dan SLIM een band opname gemaakt om dit toch maar even allemaal ZEER bevestigd te krijgen.

 

 

 

Toen ik na 3 weken uw bedrijf gemaild heb, bleek dat er nog VOLOP aan mijn site gewerkt werd, TE GEK dacht ik dat word een knaller, en dat mag ook wel voor een kleine 800 gulden

 

Oh, 367 euro – sorry , klopt ook in euro’s klinkt het veel minder hè ?

 

Maar wat schetst mijn totale verbazing in week 4 er staan slechts een aantal willekeurig gestolen foto’s zonder uitdrukkelijke toestemming van mij - van mijn eigen site – op uw deel van internet - en dit is ook nog eens slordig onder elkaar geplakt ( zelfs mijn zoon doet dit beter )

 

Toen ook nog eens bleek dat er via uw site niet of nauwelijks werd gekeken op mijn site

 

Dit kan ik zelf zien via woopra ( zo dom is een kleine ondernemer nu ook weer niet )

 

Besloot ik om dit idee niet voort te zetten

 

Tja, en dan begint de shit pas echt !

 

Brieven komen ineens niet meer aan ( en daarmee ben je dan uiteraard opeens helaas te laat met opzeggen )

 

Dus als je het goed wil doen, moet je meteen na de eerste week beginnen met schriftelijk opzeggen (aangetekend ) terwijl je geen idee hebt of het zou kunnen werken !

 

Telefoon word niet geaccepteerd of je krijgt er een onbeschoft heerschap borsje, was het geloof ik, aan de telefoon ?

 

Die deelt je domweg en kortaf mede dat er ( hij heeft geoefend ) geen mogelijkheid meer is om het wurg contract wat je dus niet aan wil gaan, nog stop te zetten JE MOET BETALEN waren letterlijk zijn woorden ?! ( uiterst klant vriendelijk )

 

En dit is geen moment opname – nee - dit is structureel uw bedrijfvoering ! en dit is herhaaldelijk te lezen op vele delen van het internet – uw naam is volgens mij al compleet naar de maan

 

Als ik op die manier mijn brood moest verdienen, zou ik nog liever putjesschepper op zee worden

 

Maar het gaat verder, als ik dan toch betalen moet!! dan wens ik ook dat jullie gehouden zijn aan jullie deel van het contract, en ook daar gaat het faliekant mis.

 

Er word in al die maanden niets veranderd aan de site er word geen contact gezocht met mij ( UW KLANT!! )

 

Er word niet geluisterd naar mijn commentaar er word totaal niets meer gedaan voor mijn geld.

 

Puur een simpele compilatie van slecht gekozen foto’s zonder overleg slordig onder elkaar geplakt in een blokje op uw site - Tja, zeg nou zelf ??

 

 

 

Op mijn voorstel om eens met elkaar in gesprek te gaan - geen commentaar geen reactie

 

En zo kan ik doorgaan dus ik heb 0,0 vertrouwen in uw bedrijf.

 

 

 

En ik heb dan ook ruim van te voren schriftelijk en aangetekend op gezegd en dat ook nog eens per E-mail aangegeven en telefonisch doorgegeven, allemaal uit voorzorg.

 

U begrijpt hoeveel vertrouwen ik in uw administratie heb als brieven zonder opgave van reden (zonder aantekenen niet aan blijken te komen ?? )

 

 

 

GELUKKIG ben ik van dit fiasco af, en ben ik een uiterst kostbare les wijzer / en dan spreek ik nog niet eens over het geld !!

 

en zal ik er alles aan doen wat in mijn macht ligt om mijn ervaring door te geven aan collega bedrijven

 

 

 

het gaat me nu niet eens meer om het geld – al zou ik een retour storting ZEER op prijs stellen voor uw geleverde wanprestatie!

 

maar de manier van werven en contract aan smeren is op zijn minst - verwerpelijk – te noemen

 

en dan zeg ik het uiterst correct.

 

 

 

 

 

Ik wens u goede zaken toe in 2011

 

En ik wens ELKE Freelancer - midden en kleinbedrijf een nog beter jaar toe zonder allebedrijvenin.nl !!

 

 

 

Dan moet het goed gaan lijkt me !!

 

 

 

uiteraard zal ik deze mail ook even op Higherlevel plaatsen zodat het beeld helder blijft.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Duidelijk woorden, alleen wel jammer dat je niet even demoeite hebt gedaan om hem over te lezen. JE zet je zelf neer als serieuze ondernemer, maar ondertussen is de breif alsof hij komt van een 8 jarige. Zoveel spelfouten, hoofdletter fouten etc.

 

Natuurlijk is dit geheel je eigen keuze, zie mijn opmerking daarom ook niet als commentaar maar als tip vor de volgende keer.

Link naar reactie
  • 0

Duidelijk woorden, alleen wel jammer dat je niet even demoeite hebt gedaan om hem over te lezen. JE zet je zelf neer als serieuze ondernemer, maar ondertussen is de breif alsof hij komt van een 8 jarige. Zoveel spelfouten, hoofdletter fouten etc.

 

Natuurlijk is dit geheel je eigen keuze, zie mijn opmerking daarom ook niet als commentaar maar als tip vor de volgende keer.

Wat is een breif? ???

www.cijfermanager.nl

Link naar reactie
  • 0

Alleen is dit niet een brief waarin ik een bedrijf verwijt, dat hun bedrijfsvoering niet klopt. Maar een forum waarop iemand feedback verwacht.

 

Als je niet foutloos een brief kan schrijven kan je het nog wel een tip aannemen van een ondernemer. Vooral de hoofdletters zijn er zo uitgehaald met bijvoorbeeld Word.

Link naar reactie
  • 0

Ach F.Scholten heeft hier sinds maart 18 berichten en allemaal in dit topic, en allemaal zwaar negatief, op zich wel begrijpelijk als je belazerd voelt. Ik denk dat hij niet op zoek is naar feedback over de kwaliteit van zijn brief maar deze brief gewoon heeft geschreven om eens lekker leeg te lopen tegen allebedrijvenin.. zo te lezen niet eens meer geïnteresseerd om een gesprek aan te gaan of gewoon de hoop op een oplossing in zijn voordeel verloren.

 

@Ferdinand. Je hebt nu je woede kunnen uiten over je behandeling in het afgelopen jaar. Waarom stuur je er niet alsnog een (iets nettere) reactie heen dat de enige voor jou acceptabele oplossing volledige terugbetaling van het betaalde abonnementsgeld. Volgens mij is dat wat je wilt en je hebt niets te verliezen.. alleen te winnen.. ik begin langzaam de indruk te krijgen dat allebedrijvenin zaken uit het verleden op wil lossen.

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg afgelopen week een mailtje van TwaBla hoe het bij mij afgelopen was.

Het is inmiddels ongeveer een jaar geleden dat ik de laatste dreigmail van Credifin heb gehad. Dat was het punt dat mijn zaak zou worden overgedaan aan de deurwaarder. Er was voor ongeveer 350 euro een brief opgetekend meen ik me te herinneren.

 

Ik heb Credifin toe nogmaals gemeld dat ze ABIN beter konden adviseren om de achtervolging te staken omdat ik van mening was dat hun zaak voor de rechter absoluut geen stand zou houden. Blijkbaar hebben ze dat gedaan, want de brief (die al klaar zou moeten liggen bij de deurwaarder) heeft mijn voordeur nooit gehaald.

 

Dus mijn verhaal in het kort:

- factuur op de deurmat

- na navragen blijkt brief met opzegging "kwijtgeraakt". Dan had ik maar aangetekend moeten versturen

-voicelog thuis gekregen. Daarin meld ik duidelijk dat ik alleen akkoord ga met alles wanneer opzeggen even makkelijk is als het lid worden per telefoon.

-de communicatie van de kant van ABIN is er bijna niet gweest (geen reacties op mails e.d., mij verwijten dat ik eenmalig mijn telefoon niet opneem)

- pas toen er door "hogerhand" was besloten mijn dossier door te geven aan Credifin ontstond er wel een soort van communicatie tussen mij en Credifin. Hierbij was het duidelijk dat Credifin wel telkens bij ABIN aanklopte voor info.

 

Ik heb steeds volgehouden dat ik ABIN geen geld verschuldigd was. Hierbij heb ik ook steeds sterke argumenten kunnen gebruiken omdat ABIN vanaf het moment van acquisitie tot net voor deurwaarder steken heeft laten vallen.

 

Uiteindelijk heeft Credifin dus blijkbaar een advies aan ABIN afgegeven om verdere stappen niet te ondernemen. Tenminste, da's mijn conclusie. Het is simpelweg stil geworden van hun kant.

 

Ik heb niet eens een bloemetje gehad voor alle moeite en tijd die ik er in heb moeten steken om niet te betalen wat ik toch al niet wilde hebben,....

 

Mocht er nog iemand input nodig hebben.. laat het ff weten

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg ook een mailtje om even over de stand van zaken te berichten. Ik kan me grotendeels aansluiten bij Rollufje. Bij mij hetzelfde verhaal.

Het is na de laatste dreigbrief van credifin en mijn even dreigende reactie daarop oorverdovend stil geworden. De betrokken ondernemers, zowel ABIN als Credifin, hebben in de communicatie naar mij (en vele vele anderen) toe getoond geen enkel fatsoen te hebben. Nu zien ze blijkbaar in dat hun businessmodel is uitgewerkt. Misschien mede dankzij dit forum. Nu probeert men te redden wat er te redden valt en zoete broodjes te bakken. Hun goed recht, maar mijn mening moet dit forum daar geen enkele medewerking aan verlenen. We hoeven, gezien het onfatsoenlijke verleden van deze ondernemers, hier opeens geen reclame te gaan maken.

 

Ik heb in ieder geval geen enkele behoefte aan contact met ABIN.

Link naar reactie
  • 0

@TwaBla, dank voor het virtuele bloemetje :)

 

Ik ben het met willem65 eens. Ik vind de omslag van klantenbinding door dreiging naar klantenbinding door service wel erg doorzichtig....

4 jaar is toch erg lang om zo zaken te doen.

 

Waar komt die afdeling klantenservice nu opeens vandaan? Die heb ik blijkbaar totaal over het hoofd gezien tijdens "mijn traject"....

Mijn conclusie blijft: geen zaken doen met ABIN.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben geen klant, ik wil alleen niet dat hier zomaar loze beloftes komen. In de kiem een grote stapel openbare klachten oplossen werkt wat mij betreft niet zo. Steeds verwijzen naar neem maar contact op gaat 'm niet worden wat mij betreft. Ook de vraag over de opzeggingen wil je meteen uit de openbaarheid trekken. Daarmee los je je imago probleem niet op.

 

1. Heb het lef om gewoon op iedere opzegging per direct per e-mail te antwoorden.

2. Pak je database en mailbox, kijk of je niet per ongeluk ergens een opzeggings mail gemist hebt en voer alsnog de opzegging uit op de betreffende datum.

3. Geef mensen het onterecht betaalde geld terug mocht dat van toepassing zijn als je de opzegging alsnog verwerkt.

 

Het lijkt er nu op alsof je een interventie in een lang lopend probleem topic doet om te sussen, dat stadium ben je wat mij betreft voorbij. Dat had moeten gebeuren bij de start van het project, niet nu nog. Gewoon netjes oplossen, je fouten toegeven en het lef hebben om te reageren.

 

Beste Luc,

 

Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw bericht en de voorgaande berichten van andere leden van HigherLevel willen wij ter verduidelijking het nieuwe opzeggingsproces uitleggen. Opzeggingen kunnen gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd. In onze welkomstbrief kunnen klanten duidelijk terug vinden voor wanneer zij uiterlijk het abonnement bij Allebedrijvenin op kunnen zeggen.

 

Wij bekijken ieder probleem of iedere onduidelijkheid individueel en zoeken samen met de klant een passende oplossing.

Wij zijn blij met alle ideeën en feedback en horen dit graag van jullie zodat wij hiermee iets kunnen doen. Jullie kunnen feedback kwijt op dit forum of het via e-mail naar mij sturen. Het is voor ons belangrijk om in dialoog te blijven met onze klanten zodat wij onze service hierop aan kunnen passen.

 

Ook willen wij jullie herinneren aan het feit dat, als jullie nog problemen hebben, jullie mij je contactgegevens kunnen e-mailen zodat wij contact op kunnen nemen om de problemen op te lossen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • 0

Sven Wiggers, hoeveel incassoprocedures en rechtzaken hebben jullie in 2009, 2010 gevoerd/uitbesteed? En hoeveel procedures en zaken lopen nu nog? Een Hoofd Klantenservice heeft daar vast een duidelijk antwoord op.

 

Waarom worden niet alle opzeggingen schriftelijk bevestigd? Jullie zijn toch zakelijk dienstverlener?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen.

Maar dat vroeg ik niet - ik vroeg hoe jullie gaan voorkomen dat er misverstanden ontstaan rond het al of niet bij jullie aankomen van opzeggingen, per email of per post, want daar lag in ieder geval in het verleden een groot deel van de problemen.

 

Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Ik heb liever dat u ze hier beantwoordt, dan hoef ik uw reaktie niet te kopieren en hier te plakken. Ik ben nogal lui, namelijk.

 

Beste Peter,

Opzeggingen kunnen per direct gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd. In onze welkomstbrief kunnen klanten duidelijk terug vinden voor wanneer zij uiterlijk het abonnement bij Allebedrijvenin op kunnen zeggen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over ons vernieuwde opzeggingsproces.

Met vriendelijke groet,

Sven Wiggers

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • -1

Ik kreeg afgelopen week een mailtje van TwaBla hoe het bij mij afgelopen was.

Het is inmiddels ongeveer een jaar geleden dat ik de laatste dreigmail van Credifin heb gehad. Dat was het punt dat mijn zaak zou worden overgedaan aan de deurwaarder. Er was voor ongeveer 350 euro een brief opgetekend meen ik me te herinneren.

 

Ik heb Credifin toe nogmaals gemeld dat ze ABIN beter konden adviseren om de achtervolging te staken omdat ik van mening was dat hun zaak voor de rechter absoluut geen stand zou houden. Blijkbaar hebben ze dat gedaan, want de brief (die al klaar zou moeten liggen bij de deurwaarder) heeft mijn voordeur nooit gehaald.

 

Dus mijn verhaal in het kort:

- factuur op de deurmat

- na navragen blijkt brief met opzegging "kwijtgeraakt". Dan had ik maar aangetekend moeten versturen

-voicelog thuis gekregen. Daarin meld ik duidelijk dat ik alleen akkoord ga met alles wanneer opzeggen even makkelijk is als het lid worden per telefoon.

-de communicatie van de kant van ABIN is er bijna niet gweest (geen reacties op mails e.d., mij verwijten dat ik eenmalig mijn telefoon niet opneem)

- pas toen er door "hogerhand" was besloten mijn dossier door te geven aan Credifin ontstond er wel een soort van communicatie tussen mij en Credifin. Hierbij was het duidelijk dat Credifin wel telkens bij ABIN aanklopte voor info.

 

Ik heb steeds volgehouden dat ik ABIN geen geld verschuldigd was. Hierbij heb ik ook steeds sterke argumenten kunnen gebruiken omdat ABIN vanaf het moment van acquisitie tot net voor deurwaarder steken heeft laten vallen.

 

Uiteindelijk heeft Credifin dus blijkbaar een advies aan ABIN afgegeven om verdere stappen niet te ondernemen. Tenminste, da's mijn conclusie. Het is simpelweg stil geworden van hun kant.

 

Ik heb niet eens een bloemetje gehad voor alle moeite en tijd die ik er in heb moeten steken om niet te betalen wat ik toch al niet wilde hebben,....

 

Mocht er nog iemand input nodig hebben.. laat het ff weten

 

 

 

 

 

 

Beste Rollufje,

 

Zou u mij uw contactgegevens kunnen e-mailen? Ik zorg dan dat er spoedig telefonisch contact met u opgenomen wordt om het bovenstaande te bespreken.

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

Sven Wiggers

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Link naar reactie
  • 0

We willen iedereen die momenteel onenigheid heeft met ons bedrijf of dit in het verleden heeft gehad vragen uw contactgegevens via e-mail naar ons te sturen.

Misschien een idee om hier bekendheid aan te geven middels een paginagrote advertentie in een paar landelijke dagbladen? Of contact opnemen met de VARA om jullie e-mailadres en telefoonnummer in een uitzending van Kassa te vermelden?

Link naar reactie
  • 0

@allebedrijvenin Ik stel voor dat je de brief- en e-mailwisselingen tussen gedupeerden en credifin opvraagt.

dan heb je vanzelf gegevens van iedereen die behoefte heeft aan minimaal een digitaal bloemetje :)

 

Voor persoonlijk contact ben ik niet in, dat had een jaar geleden gemoeten in plaats van de bulldog Credifin achter me aan te sturen. En de laatste keer dat er op een normale manier contact met mij werd opgenomen ben ik blijkbaar in een wespennest terecht gekomen. (lees het acquisitie telefoontje).

 

Dus dank voor het aanbod, maar nee.

 

Mocht je nieuw zijn bij ABIN, neem het vooral niet persoonlijk op (ook niet dit bericht). Dit wordt een zware kluif om recht te breien....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg ook een mailtje om even over de stand van zaken te berichten. Ik kan me grotendeels aansluiten bij Rollufje. Bij mij hetzelfde verhaal.

Het is na de laatste dreigbrief van credifin en mijn even dreigende reactie daarop oorverdovend stil geworden. De betrokken ondernemers, zowel ABIN als Credifin, hebben in de communicatie naar mij (en vele vele anderen) toe getoond geen enkel fatsoen te hebben. Nu zien ze blijkbaar in dat hun businessmodel is uitgewerkt. Misschien mede dankzij dit forum. Nu probeert men te redden wat er te redden valt en zoete broodjes te bakken. Hun goed recht, maar mijn mening moet dit forum daar geen enkele medewerking aan verlenen. We hoeven, gezien het onfatsoenlijke verleden van deze ondernemers, hier opeens geen reclame te gaan maken.

 

Ik heb in ieder geval geen enkele behoefte aan contact met ABIN.

 

Beste Willem,

 

Ik begrijp uit uw bericht dat u geen behoefte heeft aan contact met Allebedrijvenin BV. Mocht u hier in de toekomst anders over denken, dan zou ik graag uw contactgegevens ontvangen om samen met u uw situatie door te nemen.

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

 

Link naar reactie
  • 0

Opzeggingen kunnen per direct gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd.

Ik begrijp uit eerdere klachten dat per brief gedane opzeggingen (indien niet aangetekend) als niet ontvangen werden verklaard door ABIN. Indien er nu een brief, e-mail of fax wordt verstuurd op de laatste dag voor vervaldatum, hoe gaan jullie daar nu mee om indien deze door jullie niet binnen 2 dagen wordt verwerkt? 4 dagen later (een brief van ABIN kan er 2 dagen over doen) reclameren door de klant was in het verleden vaak een probleem: "Wij hebben helaas niets ontvangen en nu bent u te laat....".

 

Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als jullie een email adres opzeggen @ ABIN.nl zouden aanmaken met een automatische reply functie met de tekst: "uw bericht is ontvangen. Indien u binnen 2 werkdagen geen reactie van ons heeft ontvangen verzoeken wij u kontakt met ons op te nemen."

Klant heeft nu bewijs dat zijn bericht door ABIN is ontvangen en dit staat dan los van het feit of het een geldige afmelding is. Dat kan dan later in de verwerking bekeken worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.