• 0

Geschil met Allebedrijvenin... (AllebedrijveninNederland.nl)

Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert.

Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring.

Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf.

 

Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen.

 

Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op?

 

Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is.

 

We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo , ook ik heb op het moment strijd met allebedrijvenin.

Vorig jaar, ongevraagd, telefonisch benaderd door een mevrouw die mij een vermelding op hun site aanbood, met de bekende argumenten. Nou ga ik eigenlijk nooit in op aanbiedingen via de telefoon maar, aangezien wij een startend bedrijfje waren, leek mij dit nog wel interessant. De mevrouw sprak dus over vermelding voor een jaar, met een proefperiode voor een maand. Op mijn uitdrukkelijke vraag of dit echt voor de periode van een jaar was en dat ik er niet langer aan vast zou zitten, werd beaamt dat ik er niet langer aan vast zou zitten. Ik heb dit meerdere keren gevraagd omdat ik al helemaal nooit inga op aanbiedingen die doorlopen tenzij ik mij schriftelijk afmeld. Het zou voor een jaar zijn. Onder die voorwaarde ben ik akkoord gegaan.

In de eerste maand kreeg ik verschillende reacties maar omdat die niet echt precies onze werkzaamheden betrof, vond ik een maand te kort om te beoordelen en beloot ik de vermelding gewoon een jaar door te laten gaan, wat heb je te verliezen?

Groot was mijn verbazing toen ik op 31 oktober jl. een factuur ontving voor het volgende jaar.

Ik heb direct een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik niet met de factuur accoord ging omdat ik een vermelding voor een jaar was aangegaan en waarin ik om een creditnota verzocht. Als antwoord kreeg ik de digitale overeenkomst toegestuurd met het verzoek de openstaande factuur te betalen. Daarna ben ik telefonisch benaderd door de afdeling debiteuren. Tijdens dit telefoongesprek had men geen enkel oor naar mijn argumenten en werd alleen verwezen naar de voice-over en naar de algemene voorwaarden. Echter in de voice-over werd gesproken over een proefperiode van een maand die, indien niet schriftelijk opgezegd, automatisch zou worden omgezet in een jaaraccount. Na mijn vragen en eisen hierover aan de telefonische verkoopster zal het toch niemand verbazen dat ik hieruit heb opgemaakt dat het daadwerkelijk om een deelname van een jaar gaat en dat ik daarom hier ook met ja op geantwoord heb.

Ik voel mij door de telefonisch verkoopster behoorlijk misleid en mijn gesprek met de afd. debiteurenheeft mijn indruk doelbewust te zijn misleid extra gesterkt.

Vervolgens ontving ik een betalingsherinnering waarop ik per brief gereageerd heb. Ik heb in deze brief aangegeven dat de telefonsiche verkoopster mij op mijn vragen over de looptijd van de vermelding duidelijk had kunnen antwoorden dat de vermelding, indien ik niet voor een bepaalde datum zou opzeggen, weer voor een jaar doorloopt. Dat men dan niet kan volstaan met: 1. eerst zeggen dat deelname voor een jaar is en dat je er niet langer aan vast zit en 2. vervolgens, helemaal op het eind, als de overeenkomst al is aangegaan, verwijzen naar de Algemene Voorwaarden en dat je daar dan maar uit moet halen dat het verhaal niet klopt.

De reactie van Allebedrijvenin op mijn brief kwam van de afdeling debiteuren en was een standaard briefje met wederom enkel en alleen een verwijzing naar de voice-over en de algemene voorwaarden. Men ging op geen enkele manier inhoudelijk in op mijn argumenten of op de manier waarop de telefonische verkoopster mij de vermelding had verkocht.

Ik overweeg nu een brief aan de directie te sturen.

Ik voel me echt doelbewust misleid door de telefonische verkoopster en door Allebedrijvenin. Het feit dat er niet inhoudelijk op mijn reacties wordt gereageerd en dat er helemaal voorbijgegaan wordt aan het feit dat de telefonische verkoopster niet correct, duidelijk en eerlijk op mijn vragen heeft geantwoord terwijl zij voldoende in de gelegenheid is geweest dit wel te doen,stoort mij het meest en maakt voor mij overduidelik dat dit een doelbewust handelen van dit bedrijf is. Ik ben niet van plan de factuur te gaan betalen.

Link naar reactie
  • 0

Heb je ooit een bevestiging ontvangen van wat er per telefoon was overeengekomen. Een mail, een brief? Zaten daar algemene voorwaarden bij, een link naar zulke voorwaarden?

 

Je hebt klaarblijkelijk ingestemd met een overeenkomst die verder gaat dan de maand proeftijd. Je hebt dus een eerste jaar betaald. Heb je de nota nog? Wat was de looptijd van dat eerste jaar?

 

We zitten met het abonnementenrecht nu in de overgang van automatische verlenging naar de situatie waarin elke verlenging een nieuwe wilsovereenstemming vergt. Daar maken veel (ook bonafide) bedrijven misbruik van. Die hanteren opzegtermijnen van bv twee maanden, zes maanden tot zelfs dertien maanden (zag ik recent bij Goodwill Media). Dat is nergens voor nodig, want met de huidige technologie kan je een contract binnen 24U ontbinden.

 

AllebedrijveninNederland doet tegenwoordig zijn best om veel klantgerichter te zijn. Volg de berichten in dit topic, en je ziet vanzelf tot wie je je kunt wenden. Mopperen op dit forum en elders helpt ook. Laat ons weten als ze je contract uit coulance alsnog beëindigen...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ingestemd met een proeftijd van een maand, wat, wanneer ik niet zou reageren, automatisch zou worden omgezet in een vermelding voor een jaar. Wantrouwend als ik ben, heb ik meerdere malen gevraagd of ik er na dat jaar dan niet aan vast zou zitten. Dat was niet zo, de vermelding was voor een jaar.

Op de factuur staat: Collectieve campagne periode 1 jaar van 10.10.2010 tot 09.10.2011.

In het opgenomen gedeelte van het gesprek werd gesproken over een jaaraccount en op het eind van de opname werd vluchtig verwezen naar de Algemene Voorwaarden, wat mij toen trouwens helemaal ontgaan is want het was zo'n stuntelig gesprek.

(de voice-over is mij onlangs toegemaild, zou een bewijs moeten zijn voor........... ik weet niet eens waarvoor.)

 

Nu ik het nakijk, heb ik naderhand een brochure met brief ontvangen, de brief is meer een aanprijzing van hun site dan een bevestiging, toch noemen zij het een Welkomst bevestiging.

Er wordt gevraagd mijn bedrijfsgegevens goed te controleren, die klopten wel. En ik heb de factuur ontvangen.

Nu ik erop let, zie ik dat, zowel op de achterkant van de factuur, als op de achterkant van de brief de Algemene Voorwaarden staan vermeld. Toen is mij dat helemaal niet opgevallen. Noch op de voorkant van de factuur, noch op de voorkant van de begeleidende brief staat vermeld dat de Algemene Voorwaarden op de achterkant staan afgedrukt. Wel staat er (zo klein dat ik het niet kan lezen) vermeld dat de Algemene Voorwaarden van toepassing zijn.

Aangezien ik op dat moment geen rede had voor wantrouwen of twijfels, heb ik de Algemene Voorwaarden ook niet opgezocht, voor mij was duidelijk dat ik een verbintenis voor een jaar was aangegaan.

Waar het mij om gaat is dat Ik duidelijk aan de telefonische verkoopster heb gevraagd naar de termijn en of ik er na een jaar aan vast zou zitten. Ik zat nergens aan vast. Ook het noemen van een jaaraccount in de voiceover, en de vermelding op de factuur was voor mij een aanwijzing dat het om een vermelding van een jaar. In mijn optiek kun je dan niet volstaan met naar de Algemene Voorwaarden te verwijzen.

De telefoniste had mij, na mijn vragen hierover, immers ook correct, eerlijk en duidelijk kunnen zeggen dat je een maand voor afloop van het jaar moet opzeggen en dat je er anders weer aan jaar aan vast zit? Ik heb er duidelijk naar gevraagd en zij heeft gelegenheid genoeg gehad mij te vertellen hoe de vork precies in de steel zat. Maar dan had de deal niet doorgegaan en dat heeft zij waarschijnlijk goed in de gaten gehad. Het is eigenlijk jammer dat niet het hele gesprek is opgenomen, dan was alles wel duidelijk geweest.

 

Link naar reactie
  • 0

Neem contact op met Sven of klantenservice. Als je er niet uit komt, leg je zaak dan voor aan SAF. Die raden je waarschijnlijk aan niet te betalen. Je belandt dan in de incassoprocedure. Als ze doorbijten, komt het wellicht voor de rechter. Je gaat niet helemaal vrijuit, want je hebt de algemene voorwaarden wel ontvangen maar niet gelezen. Maar er zijn inmiddels genoeg zaken geweest waarbij de rechter kritisch oordeelde over dergelijke wervingsmethoden en onvolledige voice records, waarbij slechts de helft van het gesprek is opgenomen.

 

Let in het vervolg goed op, want stilzwijgende verlenging is ook bij andere partijen nog steeds een voorkomende zaak! Zie ook Ius Mentis.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb gisteren een mail gestuurd aan Sven, had zijn mailadres via dit forum gevonden.

Ik werd zojuist al door een medewerker van hem gebeld, heb mijn verhaal kunnen doen, de factuur wordt gecrediteerd en de overeenkomst ontbonden. Het kan dus wel, jammer alleen dat het zoveel moeite kost. ( twee mailtjes, een telefoontje en een brief. En een zondagochtend googlen)

Het schijnt dat ze nu ook duidelijker in hun omschrijvingen zijn en dat de term "jaaraccount' niet meer wordt gebruikt omdat dat vaker tot verwarring heeft geleid. Ook wordt de onduidelijke wijze van voorlichten met de afdeling verkoop besproken.

Ik vind dit een juiste en terechte oplossing en ben er tevreden mee.

Ik ben blij dat ik de juiste persoon bij Allebedrijvenin heb kunnen vinden, dankzij dit Forum. Higherlevl blijft in mijn favorieten staan, voor het geval dat....... Dank je wel voor de ondersteuning.

 

Link naar reactie
  • 0

Het begint er steeds meer op te lijken, dat men bij allebedrijven.nl pas echt gaat crediteren op het moment dat er slechte publiciteit ontstaat op dit forum. Dat zou wel erg triest zijn. Het relaas van Annemiek geeft aan dat het hele circus van incasso en dergelijke nog steeds gewoon doordraait. Men profiteert van degenen die uiteindelijk toch maar de nota betalen, om van het gezeur af te zijn.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik heb een vraag. Ik ben ook gebeld door allebedrijvenNederland. Nu hebben ze mij een gratis proefperiode aangesmeerd (gratis kan geen kwaad) om te kijken of het wat voor me is. Ik ben akkoord gegaan na duidelijk te hebben gevraagd of ik nergens aan vast zit. Nu is het zo dat ik wel na deze maand het proefaccount moet opzeggen. Nu is mijn vraag, hoever van te voren moet je dit proefaccount opzeggen? Ik lees in de algemene voorwaarden dat je een maand van tevoren moet opzeggen, maar bij een proefaccount van een maand is dat dus niet mogelijk. Hoe zit dat dan? Moet ik dan nu al opzeggen en kan ik dan nog wel gebruik maken van de proefperiode?

 

Verder heb ik een mail gehad waarin ik mijn bedrijfsaccount moet activeren. Als ik dit niet doe? Zit ik dan nergens aan vast? Want dan wacht ik wel even met activeren tot mijn overige vragen zijn beantwoord.

 

Mvg

Link naar reactie
  • 0

Gewoon direct opzeggen, niet onnodig mee wachten. Niet activeren of wat dan ook. Als je geen gebruik mag maken van de proefperiode is dat juist positief en kan dat alleen maar meer opleveren voor jou. De kans dat je onnodige facturen zou moeten betalen wordt daarmee namelijk alleen maar kleiner.

Link naar reactie
  • 0

Ik doe op dit moment nog steeds zaken met Allebedrijvenin en tot nu toe zeer tevreden. Ik heb een maand gratis bedrijfs vermelding en ga pas vanaf 14december 2011 betalen, inderdaad € 399,00. Ik heb besloten om te stoppen met Allebedrijvenin omdat er te weinig inkomsten in mijn winkel zijn en ik me beter kan richten op iets anders. Vandaag heb ik een keurig sprekende en zeer behulpzame mijnheer aan de telefoon gehad die het natuurlijk jammer vond dat ik per 14 december 2011 moet gaan stoppen met Allebedrijvenin, echter geen probleem. Ik heb vandaag een brief gestuurd en direct antwoord gekregen dat ik gevrijwaard blijf van welke facturen dan ook. Indien de praktijk anders uitwijst zal ik hier op dit forum melding van maken.

Tot nu toe ben ik zeer te spreken over Allebedrijvenin.

Link naar reactie
  • 0

Zijn idd opvallende dingen dus er maar even ingedoken.

 

Het was even zoeken, maar de webshop van Josca staat inderdaad op Allebedrijvenin, en heeft 1 positieve review op de dag dat de shop op de site is gekomen (vorige week dus) :)

 

Dat is de enige info die ik momenteel kan en wil achterhalen, dus conclusies trekken is lastig maar ik heb geen reden om aan te nemen dat het verhaal van Josca verzonnen is.

 

Het strookt verder ook met de 'nieuwe' werkwijze die ze er bij ABIN op na beweren te houden.

 

FS

 

 

Link naar reactie
  • 1

Na het lezen van dit forum ben ik geschrokken van de slechte berichten over Allebderijvenin en heb direct besloten om te stoppen met dit medium mede omdat mijn winkel te weinig omzet genereert. Ik werd keurig te woord gestaan dus besloot eens iets positiefs te melden over Allebedrijvenin en ja DAAR moet je je voor aanmelden! Het lijkt wel of er alleen maar slechte berichten geplaats mogen worden over Allebedrijvenin! Ik heb GEEN aandelen ben GEEN leverancier van kantoorartikelen, werknemer of anderszins betrokken bij Allebedrijvenin. Ik vind dit soort forums prima! Ik wilde alleen iets positiefs melden. Ik was al van plan de gehele afhandeling te vermelden, dus ook als ik een factuur krijg en niet netjes behandeld wordt zal ik dat melden. O ja en ik krijg inderdaad korting, sta 1 maand gratis vermeld :)

Josca

Link naar reactie
  • 0
Het lijkt wel of er alleen maar slechte berichten geplaats mogen worden over Allebedrijvenin!

 

er mogen gerust positieve berichten geplaatst worden.

Enkel hebben bedrijven waar veel negatiefs over te melden is er nog wel eens een handje van om met nep accounts positieve berichten te gaan plaatsen.

En dat valt vaakl op doordat mensen die volledig nieuw op een forum zijn hun eerste bericht gebruiken voor zo een positief bericht en je er daarna nooit meer wat van ziet.

 

Dus hopelijk zien we je hier gewoon vaker terug voor andere berichten.

Link naar reactie
  • 0

Hi Jasper, leuk dit forum, ben benieuwd naar je ervaringen wat boden ze dan ?? Ik zal er ook niet op ingaan omdat ik dan toch weer verdacht wordt heeeeeeeeeeeeeeeel verdacht!

 

Ik heb beloofd niet prijs te geven wat ze precies boden, maar het kwam neer op kosteloos stellen en een gratis plaatsing voor een bepaalde periode.

Link naar reactie
  • 0

Jeetje, wat een hoop berichten over Allebedrijvenin. Schrikbarend, maar de laatste berichten lijken beter te worden, m.a.w. ze zijn hun imago aan het verbeteren?

 

 

Ik ben in december gebeld door dit bedrijf en ik dacht, een maandje gratis, prima, ik zeg gewoon bijtijds op. Na het telefoongesprek eens zitten googelen en toen kwam ik toch een hoop tegen, ik voelde me gelijk klote, was ik er nu ook ingetrapt? Ik heb na 2 weken opgezegd, via e-mail, aangezien dat tegenwoordig in hun voorwaarden staat.

 

Dit heb ik aan ze gemaild:

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik maak graag gebruik van de mogelijkheid om in de proefperiode op te zeggen, zoals beschreven in de algemene voorwaarden, artikel 2.2 en 2.3

 

2.2 Gedurende de proefperiode kan de Afnemer de Overeenkomst schriftelijk en zonder opgaaf van redenen per direct opzeggen zonder kosten en/of schadevergoeding verschuldigd te zijn.

2.3 Opzegging geschiedt schriftelijk per gewone post of per e-mail: abonnementen@allebedrijvenin.nl.

 

Hierbij wil ik graag mijn proefabonnement opzeggen bij allebedrijvenin en daarmee niet overgaan tot het betaalde jaarabonnement.

 

Ik ontvang graag een bevestiging van de opzegging.

 

 

En ik heb 2 dagen later netjes via e-mail een bevestiging van de opzegging gehad. Had al een opzegbrief klaar liggen ook voor als ik niet snel reactie zou krijgen, die ik dan aangetekend zou versturen. Maar ik was zo opgelucht dat dat niet nodig was!

 

 

De bevestiging van hun:

 

Geachte mevrouw ---,

 

Namens Allebedrijvenin bedank ik u voor uw schrijven.

 

We betreuren het feit dat u niet voor onze service heeft gekozen, maar respecteren uiteraard uw keuze. Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw opzegging. Uw abonnement loopt tot 22 januari 2012 en zal hierna worden beëindigd.

 

We willen u erop attenderen dat uw vermelding aan het einde van de contractperiode teruggezet wordt naar uw gratis basisvermelding, waarmee u nog steeds kunt profiteren van onze diensten op de website. Zo kunt u met uw basisvermelding - door in te loggen op uw persoonlijke account - nog steeds uw aanbieding op Allebedrijvenin plaatsen. Ook kunt u nog steeds gebruik maken van de kwaliteitsmeter, waarmee klanten reviews over uw service en kwaliteit kunnen schrijven.

 

Uiteraard doen wij onze uiterste best om ons product te blijven verbeteren. Graag nodigen we u uit ons te volgen via onze social media kanalen, zoals Twitter en Facebook, en uw ideeën met ons te delen.

 

Ik vertrouw erop dat u tevreden bent over de hulp die ik u vandaag geboden heb.

 

Mocht u mijn hulp in de toekomst nodig hebben, dan kunt u mij via dit e-mailadres rechtstreeks bereiken.

 

Met vriendelijke groet,

---

 

Klantenservice

Allebedrijvenin BV

 

 

Blijkbaar worden ze eindelijk wakker ofzo... Maar alsnog zal ik niet snel met ze in zee gaan, aangezien er veel te veel negatieve verhalen over ze te vinden zijn. Dat voelt dus gewoon niet prettig. Wie weet als ze 10 jaar lang een goed bedrijf runnen met veel positieve verhalen enzo, dat het dan een mogelijkheid zou kunnen zijn. (Ben trouwens 0x bekeken in de 2 weken dat ik een proefabonnement had)

Link naar reactie
  • 0

Hier weer een gedupeerde.

 

Vandaag heb ik onderstaande brief gestuurd naar Allebedrijvenin te Gouda:

 

Op grond van ons telefonisch onderhoud van 5 maart jl., bevestigen wij u het volgende.

 

Op 5 januari 2012 heeft een acquisitie medewerker van Allebedrijvenin, XXXXX een aanbieding gedaan voor een proefperiode van 30 dagen voor vermelding op de website van Allebedrijvenin. Tijdens het telefoongesprek ben ik, XXXXXX, akkoord gegaan met een proefperiode van 30 dagen en is duidelijk aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in voortzetting van enige advertentievormen op Allebedrijvenin waaraan enige kosten zijn verbonden. Dit is tevens zeer duidelijk door mij aangegeven toen er werd aangegeven dat er bandopname werden gemaakt van het telefoongesprek.

 

Tijdens dit telefoongesprek is aangegeven dat, bij het aangaan van het contract, de mogelijkheid bestaat dat deze aanbieding, dan wel schriftelijk of via de e-mail, de ontbinden.

 

Na het ontvangen van de bevestiging van aanmelding( uw schrijven 6 januari 2012) hebben wij op 8 januari 2012 een brief verstuurd naar bovenstaand adres met de mededeling dat wij geen vermelding na de proefperiode wensen, dit conform telefonisch advies en conform uw schrijven van 6 januari 2012, waarin staat “U geniet van een fullservice abonnement. Mocht u toch in het ergste geval geen meerwaarde zien, laat u ons dit dan binnen de eerste maand schriftelijk of per e-mail weten. U kunt dan kosteloos opzeggen”

 

Allebedrijvenin heeft, vanaf die periode tot en met 5 maart 2012, ons diverse malen telefonisch benaderd voor het optimaliseren van de bedrijfsgegevens op Allebedrijvenin. Wij hebben geen gebruik gemaakt van dit verzoek, daar wij geen opname willen. Tevens hebben wij deze periode, slechts éénmalig ingelogd op onze account en daarbij geen bijzonderheden verricht om onze account verder te optimaliseren.

 

Vervolgens hebben wij op 5 maart 2012 een e-mail van u ontvangen over het feit dat er een openstaande factuur zou zijn bij Allebedrijvenin. Als reactie hierop heb ik telefonisch contact met u opgenomen en heeft u aangegeven dat Allebedrijvenin mijn opzegging nooit heeft ontvangen, waardoor Allebedrijvenin nu graag een betaling ziet van € 299,00 exclusief BTW, waarvan wij overigens nooit eerder een factuur van hebben ontvangen.

 

U heeft aangegeven tijdens het gesprek dat XXXXXX met enige vorm van bewijslast moet komen dat deze brief is verstuurd, daar anders Allebedrijvenin hierop volgend het incassotraject zal inschakelen. Tijdens dit gesprek heeft u gezegd, (wij citeren) “u heeft geen poot om op te staan, want u kunt niets bewijzen en zal de eventuele rechtzaak niet winnen dus ongeacht moeten gaan betalen “.

 

Hierop volgend heeft u XXXXX een aanbieding gedaan van 50% korting op het huidige openstaande factuurbedrag en zal de vermelding voor 6 maanden blijven staan. Ik heb u aangegeven dat het een feit blijft dat XXXXXX geen gebruik wens te maken van enige vorm van advertenties op Allebedrijvenin en contact met u zal opnemen, na het inwinnen informatie omtrent deze zaak.

 

Uit onderzoek is gebleken dat Allebedrijvenin stelselmatig deze manier van acquisitie pleegt naar bedrijven toe en misbruik maakt van aanbiedingen van 30 dagen proefvermelding, waaruit vervolgens blijkt dat Allebedrijvenin nooit enige brief van opzegging ontvangt van ondernemers. Na het inwinnen van juridische informatie en informatie bij o.a. Tros Radar en Meldpunt Internetfraude, zijn tal van dit soort zaken bekend, uitgevoerd door Allebedrijvenin. Uitlopend hierop worden incassobureaus ingeschakeld bij het alsnog verhalen van de kosten, waardoor ondernemers de dupe worden van dit soort fraudepraktijken.

 

De wijze waarop u ons heeft benaderd is dermate misleidend geweest en, dat er van een rechtsgeldige overeenkomst geen sprake kan zijn. Zou er al een overeenkomst bestaan, achten wij deze vatbaar voor vernietiging en grond van dwaling/bedrog alsmede gebrek aan wilsovereenstemming.

 

Op grond van alle bovengenoemde punten, achten wij ons niet gehouden tot betaling en/of gebruik te maken van het aanbod van 50% korting en komt dit, gezien de gemaakte uitspraken over alsnog geld te willen ontvangen, daar wij duidelijk ons standpunt hebben gemaakt en een brief hebben verstuurd op 8 januari 2012 met opzegging ná de proefperiode van 30 dagen. Wij verzoeken u het openstaande factuurbedrag te crediteren in uw administratie, alle correspondentie met ons te staken en onze gegevens uit uw bestanden te verwijderen

 

Indien wij binnen één week geen antwoord van u ontvangen, nemen wij aan, dat u alsnog aan ons verzoek tot opzegging hebt voldaan.

 

Hoogachtend,

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

er mogen gerust positieve berichten geplaatst worden.

Enkel hebben bedrijven waar veel negatiefs over te melden is er nog wel eens een handje van om met nep accounts positieve berichten te gaan plaatsen.

En dat valt vaakl op doordat mensen die volledig nieuw op een forum zijn hun eerste bericht gebruiken voor zo een positief bericht en je er daarna nooit meer wat van ziet.

 

Dus hopelijk zien we je hier gewoon vaker terug voor andere berichten.

 

Heel goed dat spam en vooral de nep-tevreden klanten worden afgestraft. Dat tweede soort wangedrag zou zelfs zwaarder mogen worden bestraft (soort Superkneus of zo) want dat is gewoon leugens verspreiden en oplichting. Wat ik wel naar vind, als de keerzijde van het verhaal niet mag worden genoemd. Dus echt tevreden klanten moeten ook een kans krijgen om hier hun zegje te doen mits hun verhaal op waarheid berust, zonder meteen scheldkannonades , kneuzen enz te ontvangen. In de rechtspraak geldt nog altijd hoor en wederhoor. In andere fora geven alleen moderators sancties in de vorm van waarschuwingen, berispingen en verwijderingen, dat ze na onderzoek kunnen aanpassen. Wellicht een idee voor Higherlevel?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.