• 0

Geschil met Allebedrijvenin... (AllebedrijveninNederland.nl)

Een dikke maand geleden hebben we een proefabonnement genomen op een dienst van een reclamebureau dat via internet opereert.

Dit hebben we via de telefoon gedaan, en het gesprek is opgenomen als bewijs van goedkeuring.

Duidelijk werd er bij verteld dat we binnen een maand moesten opzeggen anders zouden we er voor een heel jaar aan vast zitten. Aangezien wij ontevreden waren over de geleverde diensten in de eerste maand hebben wij contact met het bedrijf gezocht via de telefoon en duidelijk gemaakt dat wij het bij het proefabonnement wilde laten. Het bedrijf melde ons echter dat het afmelden per telefoon niet mogelijk was en dat we dit alleen per post konden doen. Dus hebben wij die zelfde dag nog een brief op de post gedaan (helaas niet aangetekend) waarin wij verklaarden geen zaken meer te willen doen met het bedrijf.

 

Maar tot onze verbazing ontvingen wij een week later een rekening van 400 euro! Het bedrijf melde ons dat zij geen brief ontvangen hadden en dat als we niet snel betaalden ze een deurwaarder zouden sturen.

 

Nu is onze vraag dus: Hoe lossen wij dit op?

 

Het bedrijf zegt in haar recht te staan en niet te willen onderhandelen aangezien zij geen opzegging ontvangen zeggen te hebben. Zelf vinden wij het vreemd dat wij een internetdienst per post moeten afzeggen en dat afzeggen per telefoon, fax of mail niet mogelijk is.

 

We zijn ten einde raad, wij hebben geen bewijs dat wij de brief verstuurd hebben, is er toch nog een mogelijkheid om hier onder uit te komen?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook een probleem met allebedrijvenin.nl. Ik heb een opzegbrief verstuurd (zo'n vier dagen voor het einde van het proefabonnement), en kreeg alsnog een factuur. Toen ik twee dagen daarna telefonisch navraag deed, werd beweerd dat mijn opzegging niet was ontvangen. Ze zijn ook niet voor rede vatbaar, zelfs niet toen ik aan de telefoon aangaf dat ongeacht of mijn brief nou aangekomen was of niet, ik hem wel had verstuurd en ook geen prijs stelde op hun diensten.

 

Ik heb ze een brief gestuurd (en gefaxt en gemaild) waarin ik aangeef het niet eens te zijn met de factuur met als bijlage een screenshot waarin te zien is wanneer de oorspronkelijke opzegbrief is aangemaakt, en een kopie van de opzegbrief. Hierop reageren ze dat dit geen bewijs is dat de brief ook daadwerkelijk is verzonden en 'Uiteraard ligt de bewijslast hiervan aan uw zijde. In dit geval was het verstandig geweest om de opzeggingsbrief aangetekend aan ons verstuurd te hebben'.

 

Zouden mensen die hetzelfde probleem hebben (opzegbrief op tijd verstuurd, maar zogenaamd niet aangekomen) contact met mij willen opnemen? Ik wil hun geloofwaardigheid in twijfel trekken door een aantal verklaringen hierover te hebben. Uiteraard mag iedereen die zich bij mij meldt ook een verklaring van mij hierover hebben.

 

Je kan me een privébericht sturen via higherlevel.nl,

 

Mod edit: Walter ook hiertoe is het niet toegestaan om je weblink in je bericht op te nemen. De PM optie volstaat en anders staat jouw weblink hieronder.

 

groet

Joost

hl admin

Link naar reactie
  • 0

Volgens mijn informatie is er eind 2007 een wetsvoorstel ingediend door toenmalig 2e Kamerlid Ferd Crone, waarvan de strekking zou zijn dat men een contract op dezelfde wijze kan beëindigen als de wijze waarop het is begonnen. M.a.w.: Als jij telefonisch een overeenkomst voor een dienst hebt afgenomen, moet je diezelfde dienst ook weer telefonisch kunnen afzeggen.

 

Ik heb echter niet kunnen terugvinden of dit wetsvoorstel er ook daadwerkelijk doorheen gekomen is.

 

Indien dat wel het geval is, lijkt mij de zaak zo klaar als een klontje en zou je ze enkel eens fijntjes op die wetgeving moeten wijzen. hun AV gaat naelijk nooit boven de NL wetgeving uit.

Mocht dit wetsvoorstel er onverhoopt niet doorheen gekomen zijn, dan lijkt het mij zeker tijd dat dit wederom eens onder de aandacht van de dames en heren in Den Haag gebracht moet worden. Hiermee kan een groot aantal van dit soort praktijken voorkomen worden.

 

Ik zag trouwens zojuist dat ik vermeld sta op die malafide site van AllebedrijveninNederland, compleet met foutieve/zeer verouderde NAW-gegevens.

1) Mogen zij mijn gegevens zomaar publiceren zonder mij daarvan in kennis te stellen?

Als dat niet zo is verzoek ik de mensen van Credifin om 4 maal 400 euro (Zo oud zijn die NAW-gegevens minimaal ;) ) te gaan incasseren bij deze toko. Maak er maar 5 maal van, ik zie zojuist dat ze te laat zijn met het opzeggen en verwijderen van mijn gegevens :P

Link naar reactie
  • 0

Allen,

 

zo te zien loopt dit draadje al een tijdje. Niet zo heel lang geleden werden wij ook benaderd door Allebedrijvenin, op dezelfde wijze als hiervoor al uitvoerig is beschreven.

 

Achterdochtig als wij zijn (there's no such thing as a free lunch) en na het intern doorgesproken te hebben, doorzagen wij het businessmodel van Allebedrijvenin (doen wat je belooft en daarom weinig beloven, vervolgens gokken op de startende bedrijven die toch al veel aan hun hoofd hebben en daardoor niet denken aan het opzeggen). Uiteraard werden wij geholpen door het feit dat wij weliswaar een nieuw in Nederland zijn maar zeker geen starters zijn.

 

Om een lang verhaal kort te maken.....wij hebben ruim voor het verstrijken van de proeftermijn opgezegd door middel van een gewone brief. Deze brief hebben wij echter ook ingescand en diezelfde dag per e-mail naar Allebedrijvenin gezonden zodat wij een bewijs (in mijn ogen beter bewijs dan aangetekend, je zou in theorie ook een lege omslag aangetekend kunnen versturen) in handen zouden hebben.

 

Waarschijnlijk realiseerde Allebedrijvenin zich dat ze op deze wijze niet meer onder onze opzegbrief uit te komen was en heeft zij een opzegbevestiging aan ons gestuurd. Derhalve hebben wij geen 'echte' klachten. Uiteraard is de door Allebedrijvenin gesuggereerde omzetverhoging in de proefperiode volledig achterwege gebleven, maar dat zal niemand verbazen.

 

Met vriendelijke groet,

Raymond

 

www.mpaccounting.nl administratie, (belasting)advies en detachering

Link naar reactie
  • 0

Volgens mijn informatie is er eind 2007 een wetsvoorstel ingediend door toenmalig 2e Kamerlid Ferd Crone, waarvan de strekking zou zijn dat men een contract op dezelfde wijze kan beëindigen als de wijze waarop het is begonnen. M.a.w.: Als jij telefonisch een overeenkomst voor een dienst hebt afgenomen, moet je diezelfde dienst ook weer telefonisch kunnen afzeggen.

 

Ik heb echter niet kunnen terugvinden of dit wetsvoorstel er ook daadwerkelijk doorheen gekomen is.

 

Voor zover ik het begrijp is het er nog niet door. Het gaat om dit kamerstuk, en de wijziging die jij bedoelt zorgt ervoor dat er (onder andere) dit in Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek in artikel 236 komt te staan:

 

Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding (...) dat de bevoegdheid van de wederpartij om de overeenkomst, die mondeling, schriftelijk of langs elektronische weg tot stand is gekomen, op een overeenkomstige wijze op te zeggen, uitsluit of beperkt;

 

Bedankt voor de reacties tot dusver.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dit is niet exact hetgeen ik bedoelde. Het door jou gelinkte wetsvoorstel gaat over de stilzwijgende verlenging, wat niet meer mag bij consumenten. Zoals gewoonlijk worden de ondernemers daarbij weer niet beschermd, denk aan je hostingpakket en je zakelijke mobieltje ;)

 

Ik heb wel een oud artikel terug kunnen vinden waarin er aan dit voorstel gerefereerd wordt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dit is niet exact hetgeen ik bedoelde. Het door jou gelinkte wetsvoorstel gaat over de stilzwijgende verlenging, wat niet meer mag bij consumenten.

 

Het gaat ook over de manier van opzeggen. Zie het citaat in mijn reactie. Of mis ik iets? ???

Link naar reactie
  • 0

 

http://www.iusmentis.com/contracten/email-rechtsgeldig/

 

Halverwege staat een stukje over wanneer je kunt opzeggen per email (ondanks alg. voorwaarden die dit schriftelijk eisen).

 

 

Ik heb even de website bekeken:

 

ik zie geen bedrijfsgegevens en geen kvk nr.

Dit is sinds wettelijk verplicht! (weet niet meer precies sinds wanneer).

Dit is dus een economisch delicht; hier staat een boete op.

VOlgens mij kun je dit melden bij de FIOD. Dus als ze echt vervelend worden heb je een stuk om mee te slaan ;D

Link naar reactie
  • 0

Is het niet mogelijk een class action lawsuit tegen allebedrijveninnederland te beginnen?

 

Hoeveel slijk staat er wel niet op dit forum over dit bedrijf ?

 

Ik snap dat het niet hetzelfde werkt als in de VS waar je met een kleine groep mensen miljoenen kunt eisen. Maar kun je niet met een aantal mensen die schade hebben geleden een zaak opzetten tegen deze club om ze te dwingen te stoppen met deze misleidingen ? Of erger: dat ze gewoon de deuren moeten sluiten ?

 

Zodra we een beter openbaar meldsysteem hebben, wil ik graag meedoen aan een wat actievere aanpak. Samen met een scherpe jurist een tegenaanval opzetten en dan dubieuze acquisiteurs harder aanpakken. Moet ook ook mogelijk zijn met behulp van regulering van hosting en zoekmachines. Als we in staat zijn om die valse gidsen onzichtbaar te maken op internet, valt hun verkooppraatje in duigen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal, ik ben ook 1 van de gedupeerden van Allebedrijvenin.., En ben dit forum al ruim 2 jaar passief aan het volgen, tot nu..

Mijn naam Is Gilbert Rutten en heb nu bijna 10 jaar een klein ICT bedrijfje in Nijmegen.

In Mei 2007 ben ik door deze mensen benaderd. Even snel de feiten: Proefcontract per Email gecanceled, was dus niet afdoende. Direct een papieren brief geschreven om er het volgende jaar vanaf te zijn. Ik zat er dus een jaar aan vast. Met tegenzin uiteindelijk veel te veel betaald (+/- 500.-) en er werkelijk niets aan gehad. Toen kreeg ik in Mei 2008 gewoon weer een jaarfactuur. Netjes betwist (telefonisch) en uiteindelijk na veel (bedreigende) telefoontjes, ook van Credifin, een jaar lang niets meer van vernomen. Tot voor 2 weken terug. Een deurwaarder, ik moest Bijna 800,- betalen anders zou ik 11-12-2009 voor moeten komen.. Je begrijpt dat ik er dus volgende week vrijdag volledig voor ga..Nu de essentie; Ik heb bv dit hele forum geprint voor het OM en het hele verloop voor de mensen op papier gezet, ook alle juridische betwistingen maar kan natuurlijk (graag) ook nog alle steun van jullie gebruiken. Ik zou zo direct niet weten hoe precies maar ik heb begrepen dat er al mensen zijn die tot betalen zijn veroordeeld, gaarne info op welk verhaal dan precies, en als je volgende week vrijdag om 10.30 aan de Oranjesingel 56 (6511 NW) kunt zijn kun je zelf mischien ook nog wat kennis opdoen of anders mij gewoon steunen in de hetze die mij is toegebracht door Allebedrijvenin... Mijn Email is (mod edit, mailadres verwijderd ivm spambots, mailadres bekend bij admin) en tel: 024-3732675. Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt en allemaal veel succes.

 

 

dag Bertus, om te voorkomen dat mail-oogsters jouw inbox vol zetten met spammail, heb ik jouw emailadres verwijderd.

Mensen kunnen jou benaderen per PM of telefonisch. Jouw mailadres staat ook in jouw profiel.

Link naar reactie
  • 0
Direct een papieren brief geschreven om er het volgende jaar vanaf te zijn. Ik zat er dus een jaar aan vast.

 

Ik hoop dat je die brief wel aangetekend verstuurd hebt, dan heb je tenminste een poot om op te staan.

 

Ik verbaas me er over hoe makkelijk mensen zijn met opzeggen van overeenkomsten. effe emailen, faxen bellen enz. Nooit lees ik dat de opzegging aangetekend verzonden is.

 

Zelf tot 2x toe bezig geweest met het opzeggen van een internetabonnement bij wanadoo (orange, online enz.) alles altijd op tijd en aangetekend verzonden. En toch van de kant van wanadoo tegensputteren en ijskoud beweren dat er nog steeds een overeenkomst was. Alle correspondentie altijd en aangetekend en per gewone post verzonden en als toetje nog een fax er achteraan.

 

Beide dossiers puilen uit van de brieven over en weer inclusief dreigbrieven van incassobedrijven e.d. Veel kosten gemaakt (in 1 geval meer dan de waarde van het resterende contract.) en op een gegeven moment bloedt het toch dood en hoor je niks meer.

 

Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig het is om van overeenkomsten af te komen zelfs als je de officiele regels volgt.

 

( even off-topic. als je aantoonbaar meer kosten maakt om onder een betwist contract uit te komen en je hoort er niets meer van kan je dan de gemaakte kosten alsnog verhalen?)

Link naar reactie
  • 0

Effe reageren op de laatste 2 reacties:

 

Neen, mijn brief was helaas.. niet aangetekent.

 

Ook nog geen contact gehad met Steunpunt Acquisitiefraude.

Wel al meerdere malen gekeken op hun site of er iets bekent was van het betreffende bedrijf, maar niets gevonden.

 

Natuurlijk geen idee wie hun advocaat zal zijn

maar weet de naam van de deurwaarder dan weer wel:

Rudolphus Wilhelmus Fransiscus Maria Draaisma vertegenwoordigend het kantoor; Yards te Almere W.Dreesweg 4 postbus 1031 1300 BA.

En die vertegenwoordigen de incassogemachtige; Credifin nederland BV.

Ook heb ik uit kunnen vinden dat 1 van de verandwoordelijke van het kantoor Yards is: Paul Martijn Felix Tabor, gerechtsdeurwaarder te Almere, ook kantoorhoudend aan bovenstaand adres.

 

Mischien kunnen we hier weer wat meer mee.

In ieder geval alvast bedankt.

 

Gilbert Rutten.

 

Link naar reactie
  • 0

Een recent opgericht zusterbedrijf van AllebedrijveninNederland is GoedVergelijk, zie dit verhaal op Frankwatching.

 

Goedvergelijk is een initiatief van Brian Bunnik en Massimo Gagliotti. We hebben tevens de lokale bedrijvengidsen van Allebedrijvenin opgezet die, met al haar onderliggende lokale pagina’s, nu meer dan 1,5 miljoen unieke bezoekers per maand genereert.

 

Uit de reacties daar is op te maken dat de aanpak vergelijkbaar is. Meteen al klachten over vage bandopnames en betaalverplichtingen.

 

goedvergelijk is een oplichter

bellen ze je op en dan vragen we voor meer informatie sturen ze je meteen een factuur !

we hebben ze 3 keer een aangetekende brief gestuurd en gevraagd voor de geluidsopnamen en het enige wat ze je dan sturen is een aanmaning!

 

GoedVergelijk is een activiteit van Local Internet BV aan de Peperstraat 57 in Gouda (waar ook AllebedrijveninNederland zit), één van die zeldzame SIDN-deelnemers die geen eigen website aangemeld heeft. Die hebben ze echter wel, ziehier. Maar die is nog leeg.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik verbaas me er over hoe makkelijk mensen zijn met opzeggen van overeenkomsten. effe emailen, faxen bellen enz. Nooit lees ik dat de opzegging aangetekend verzonden is.

 

Tja, maar aan de andere kant komen die overeenkomsten wel tot stand op basis van een mailtje, telefoongesprek of iets verzonden via de gewone post.

 

In het normale handelsverkeer levert het maar zelden prolbemen op: als je een contract aangaat dat op een bepaalde tijd opgezegd kan worden, dan accepteer je als net handelende onderneming die opzegging per post of telefoon, en ga je niet ontkennen iets tijdig ontvangen te hebben of iets dergelijks.

 

Zaken aangetekend versturen lijkt vooral nodig te zijn bij bedrijven die er op zich al wat minder frisse acquisitiepraktijken op na houden, en meestal een dusdanig slecht product leveren dat mensen er graag weer vanaf willen.

 

 

 

Ik hoop dan ook van harte dat het Gilbert gaat lukken de rechter te overtuigen dat hij wel degelijk de zaak tijdig en schriftelijk heeft opzegegd. Geen idee of het in de beslissing mee speelt dat allebedrijvenin er nogal een handje van lijkt te hebben opzeggingen 'zoek te maken' - misschien helpt een beetje reputatie en karma de zaak!

Link naar reactie
  • 0
Tja, maar aan de andere kant komen die overeenkomsten wel tot stand op basis van een mailtje, telefoongesprek of iets verzonden via de gewone post.

 

Ikzelf zet toch liever een ouderwetse handtekening onder een overeenkomst. En wat het afsluiten van overeenkomsten via mail of telefoon betreft: Ook ik wordt regelmatig benaderd met allerhande aanbiedingen. Ik hou het gesprek altijd zakelijk en kort. En meldt altijd duidelijk dat ik via telefoon of mail geen overeenkomsten aan ga.

 

Met een "stuur maar informatie naar mijn postadres" besluit ik altijd het gesprek. ;D

Link naar reactie
  • 0

 

Ook nog geen contact gehad met Steunpunt Acquisitiefraude.

Wel al meerdere malen gekeken op hun site of er iets bekent was van het betreffende bedrijf, maar niets gevonden.

 

 

Je stevent op een rechtszaak af, maar je zoekt geen steun. Elders in dit topic kun je lezen dat SAF wel degelijk helpt als AllebedrijveninNederland je door de mangel haalt.

 

Bel ze maandag meteen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

net 2 minuten geleden door deze "oplichters" gebeld.

 

Plat Amsterdams: "Mag ik uw vader of moeder spreken"

 

Ik: *huh

 

Plat Amsterdams: blah blah ....uw bedrijf opnemen in onze....

 

Ik: *huh* GEEN INTERESSE

Plat Amsterdams: blah blah

 

Ik: *huh* GEEN INTERESSE

Plat Amsterdams: blah blah

 

Ik: *huh* GEEN INTERESSE

 

Anyway,

- 1 van hun verkoopargumenten:

"... dan kan uw website niet worden geindexeerd en komt u niet bovenaan in Google"

 

Is het de KVK die onze gegevens verkoop?

if so dan moet de KVK eindelijk een verkoop stop invoeren en niet hun db verkopen aan oplichters

 

bah,

 

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben ook een geschil met Allebedrijvenin. Ze belden ons dit najaar op en vroegen of we de gratis vermelding wilden continueren. Mijn partner wist dat ik vorig jaar ons bedrijf had aangemeld voor een GRATIS vermelding, en heeft ja gezegd. Hij heeft tijdens dat telefoongesprek geen moment het idee gehad dat het om een betaalde advertentie ging. Telefonisch is Allebedrijvenin dus heel slinks.

 

En ineens lag er een rekening van bijna 400 euro op de mat. Op de website van Allebedrijvenin zag ik dat ze eigenhandig ons logo aan onze vermelding hadden toegevoegd (alleen betaalde advertenties krijgen een logo). Dit logo is echter inclusief achtergrond van onze website gekopieerd. Dat is verdacht, want als wij een opdracht verstrekken tot een advertentie, zenden wij altijd ons logo aan de DTP afdeling van dat blad. En dat is natuurlijk nooit een logo in diapositief met website achtergrond.

 

Ik heb Allebedrijvenin gebeld dat ik onze ' opdracht' en ons verkeerde logo een vreemde zaak vond. Allebedrijvenin beweerde dat zij een opdrachtbevestiging aan ons hebben gestuurd waarin staat dat wij binnen een maand konden opzeggen. En dat we dat niet hebben gedaan. Opzeggen is echter wel een beetje lastig als wij die bevestigingsbrief nooit hebben ontvangen. Zij beweren dat het mijn woord is tegen het hunne.

 

Na de 2e aanmaning krijg ik een telefoontje van een verkoper die doodleuk zegt dat hij omzet moet draaien en geen oplossing wil zoeken. Ik zeg hem dat het toch geen normale manier van zakendoen is als je een bedrijf op deze manier tot je 'klant' maakt en vervolgens niet eens in gesprek wil gaan met je 'klant' om samen naar een oplossing te zoeken. De verkoper beweert dat wij er weer zo eentje zijn die net nadat het proefcontract is afgelopen, wakker wordt en van het contract af wil. 'Coulance' is wat hem betreft niet aan de orde.

 

Ik heb het voorval gemeld bij fraudemeldpunt.nl. Ik heb Allebedrijvenin hiervan op de hoogte gesteld. Nu ligt er een brief van hun incassobureau. Ze kunnen hoog en laag springen, wij gaan niet betalen.

 

In dit topic lees ik dat deze praktijken al vanaf 2006 aan de gang zijn. Dat is toch niet te geloven! Ik biedt aan mee te doen met acties die een aantal topic deelnemers wil voeren om deze gasten zo snel mogelijk 'out of business' krijgen. En 'out of business' te houden als het aan mij ligt.

 

Groet, Cynthia

Link naar reactie
  • 0

Een paar vragen van mijn stapmaatje voor vanavond met wie ik pagina 1 tot en met 10 heb doorgenomen:

 

Brian Bunnik en Massimo Gagliotti, wat zijn dat voor mensen? Is er tot nu toe niemand geweest die onderzoek heeft gedaan naar woonadressen etc en daar langs is gegaan. Compagnon van drinkebroer van vanavond is van "buitenlandse" afkomst maar zou gelijk het genoemd adres in Gouda op gaan zoeken met een stel vrienden. Ik weet het, ook niet de manier maar nu lijkt het alsof iedereen de gevolgen aan het aanpakken is maar er zijn toch maar een paar veroorzakers? Of moet je die mensen tot de penoze rekenen om het zo maar te zeggen? Of nette burgervaders die de grenzen van de wet opzoeken?

 

Mijn persoonlijk advies aan iedereen en wat al zo vaak is gezegd: niet met in zee gaan en zeker niet betalen! Liever 1.000 euro op het einde van de rechterlijke rit dan 400 bij aanvang. Doordat het nog steeds een succesformule blijkt te zijn stoppen zulke lieden niet. Ik durf zelfs te stellen dan de onder druk gezette en daardoor betalende ondernemers er juist voor zorgen dat collega's een grotere kans lopen in de val te trappen.

 

Last but not least. Is er iemand op het HL forum met een advocaat in de vriendenkring die eens helemaal tot het eind wil door procederen?

 

Groet,

DC

Link naar reactie
  • 0

Last but not least. Is er iemand op het HL forum met een advocaat in de vriendenkring die eens helemaal tot het eind wil door procederen?

 

Hoi DC,

 

Er zijn zelfs advocaten op HL zelf, maar wie gaat die procedure betalen dan?

Daarbij lijkt het mij elke keer van belang dat de casus uniek is en niet als verzamelcase voor het gerecht kan komen.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

@Joost Rietveld

 

Exc, mijn zin niet correct afgemaakt (haast om weg te gaan maar wel uitgebreide reactie willen plaatsen ...).

 

Wat ik bedoelde te zeggen, afgezien van griffierechten etc kan iemand toch opstaan en zeggen, ik tel mijn uren niet? Als ik de plaatselijke jeugdafdeling van de voetbal sponsor doe ik dat om goed te doen? Er hoeft maar 1 advocaat de stoute schoenen aan te trekken en ik benoem hem hierbij tot held van HL!

 

Net zoals Wikipedia heeft HL een schat aan kennis in huis maar iemand moet uiteindelijk het voortouw nemen.

 

Er we spreken allemaal af dat elke HL-er die de actie van de betreffende advocaat steunt hem tzt uitnodigt voor een hapje eten.

 

Tot nader bericht! Ik ben er weg van.

 

Wat ik overigens altijd doe bij telefonische verkoop: Alle persoonlijke gegevens van de gesprekspartner opvragen en samen direct op internet nagaan. Is nog nooit behoefte aan geweest!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.