• 0

Gratis website?

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je moet je afvragen of je wel representatief overkomt met een gratis website. Wordt er wel de tijd genomen om de website aan te laten sluiten op de huisstijl/marketingplanning en zijn de gewenste functionaliteiten mogelijk?

 

Na 3 maanden weet u of u door wilt gaan met uw nieuwe website. Wij vragen u dan dit aan ons

door te geven. Als u besluit door te gaan dan moeten wij wel kosten in rekening gaan brengen voor

de hosting, e-mail, de domeinnaam en onderhoud van het CMS. Gezien de speciale actie betaalt u

slechts € 13,95 per maand (normale prijs € 18,00). Zeer aantrekkelijk dus, maar u bent toch niets

verplicht.

 

Is het echt helemaal gratis? Zitten er geen addertjes onder het gras?

Wij kunnen u als actie de website gratis aanbieden. De website is volledig gratis en u verplicht zich

tot niets. Houd u er wel rekening mee dat aan een website ook kosten voor hosting zitten. Deze

betalen wij drie maanden voor u (zie stap 5). U kunt er natuurlijk ook voor kiezen na drie maanden

te stoppen met uw website, dan bent u helemaal geen geld kwijt.

 

Als ik niet tevreden ben over het uiterlijk uiterlijk van de website, kan dit dan worden aangepast?

Wij kunnen alle aanpassingen maken die u wilt, maar binnen de actie valt alleen de website zoals wij

u die opleveren. Voor overige aanpassingen kunnen wij u een prijsopgave doen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Zoals Twalevel ook al opmerkt, dit zijn templates. Er wordt dus niet speciaal een website ontwikkeld maar gekozen uit een database met verschillende designs. Er zijn dus bedrijven die precies dezelfde website als jij hebben, wil je dat wel?

 

Als je serieus van plan bent met je bedrijf aan de slag te gaan dan heb je ook een serieuze huisstijl nodig. Logo, visitekaartjes, briefpapier en natuurlijk een website. Allemaal in de stijl van je bedrijf. Als je serieus aan de slag gaat neem je geen gratis website met een template.

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

 

Als de keuze beperkt is tot templates of een goedkope websmid, dan weet ik het wel. Het is helemaal geen gek alternatief voor starters: zet zelf je eerste website in mekaar, en zodra je tevreden bent over de indeling en de teksten en de navigatie, en je business begint een beetje te lopen, kun je altijd nog echte ontwerpers inhuren. Noem het versie 0.1!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Als het qua budgetten anders niet kan is zo'n gratis site best een (tijdelijke) oplossing denk ik... het is in ieder geval vrijwel altijd beter dan helemaal geen website.

 

Mocht er een domeinnaam bij zitten: Let er goed op dat je daar zelf de eigenaar van bent! Als ze die 'gratis' voor je registeren is de kans groot dat hij eigendom wordt van de gratis aanbieder, en dat kan je later duur komen te staan.

Link naar reactie
  • 0

 

...nog een hoop werk te doen met het schrijven van alle teksten, er komt toch meer bij zo'n web site kijken dan je denkt...

 

 

Dat komt omdat je nu eigenlijk ook achterstevoren werkt. Je hebt de site nu al,en wilt hem nu gaan 'invullen'. Laat die site nu even voor wat ie is, en concentreer je eerst op je boodschap.

 

Stap een: wat moet allemaal op de site komen te staan (wie is..., wat doet..., waar is ... te bereiken, wat zijn de usp's van ... etc.)?

Welke informatie kun je bij elkaar plaatsen en op welke wijze past dat bij een navigatiestructuur.

Is die navigatiestructuur logisch? Kan op die manier een potentiele klant binnen drie klikken vinden wat hij/zij zoekt? Heb je daarmee de juiste keywords in de bestandsnamen en H1-headings? Maak een lijst van keywords waarmee je gevonden wilt worden. Werk dit gewoon allemaal uit op wat lege a-viertes totdat het helder is hoe je de site gaat inrichten.

 

Stap twee is korte teksten schrijven die het juiste gevoel geven en toch alle informatie overdragen (! vermijd cliches als 'jong dynamisch bedrijf'!)

Staan in de body en headings de juiste keywords? Heb ik binnen 15 sec. een beeld wie ik 'aan de lijn' heb?

 

Daarna hoef je pas weer om te kijken naar de daadwerkelijke site: dan begint het vullen. Dat is stap 3.

 

Als je direct gaat proberen je site te vullen is de kans groot dat je je daardoor laat leiden (het 'vullen) en je niet concentreerd op je boodschap.

Is het trouwens wel een goede template om een wijzigend aanbod in te verwerken? Je moet straks imemrs alles bij iedere deal bijwerken. Zorg ervoor dat je template goed is,zodat je bij een verkocht pandje maar je template en een pagina hoeft aan te passen.

 

Ik vind het template-ontwerp niet heel spannend, en zeker niet onderscheidend. Zijn er geen betere te vinden op het internet?

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Beste Gerben,

 

Ten eerste: ik neem aan dat je de site straks op je eigen domein zet. Nu het nog kan, gebruik een domeinnaam waarbij je [vastgoedco] niet aan elkaar schrijft. Voor je positie in de zoekmachines is het woord [vastgoed] in je domeinnaam gunstig maar NIET als je er iets aan vastplakt. Gebruik een afbreekstreepje zoals in http://www.vastgoed-co.nl

 

Gratis websites zijn eenvoudig te vinden. Even googlen op [free flash templates]. Als je genoegen wilt nemen met een subdomein en een beetje reclame voor lief neemt betaal je echt niets.

Het ziet er natuurlijk niet uit en niemand neemt je serieus dus... je gaat één keertje niet uit eten en je hebt een site zonder reclame op je eigen domein.

 

Je kunt een domein kopen voor een paar dollar per jaar en hosting kost ook bijna niets. Kijk eens op http://www.bravenet.com/global/hosting_matrix.php

Ter indicatie: $ 99 voor een jaar voor twintig dollar meer kies je uit 500 templates.

 

De software is zeer gebruikersvriendelijk.

 

Groet,

 

Peter

 

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie
  • 0

Wanneer je echt iets moois wilt en toch zo goed als gratis, waarom zorg je niet dat je contact opneemt met een (leerling) webdesigner die net begint en zich nog naar buiten moet brengen, maar daar de middelen nog niet voor heeft. Je kunt dan op basis van sponsoring misschien iets regelen. Jij gratis website. Hij of zij gratis reclame op jouw site en eventuele overicht reclame uitingen.

 

Het is maar een idee. In de meeste gevallen krijg je dan een originele site waar je toch wel je eigen inbreng in hebt en zij krijgen ook weer meer naamsbekendheid.

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zelf wel van e-Active en wij vinden deze gratis publiciteit uiteraard wel leuk :). (vastgoed & co zijn wij overigens niet zelf)

 

Wij denken dat het een leuke actie is voor startende ondernemers. BTW: de domeinnaam die je er bij krijgt komt gewoon op eigen naam te staan en niet op die van ons. Ook is het niet helemaal een standaard template, de eigen huisstijl, foto's en het logo worden er netjes in verwerkt. Het is dus geen belazerij o.i.d., wij zijn een betrouwbaar bedrijf :).

 

Uiteraard zijn er heel veel mogelijkheden voor een goedkope website en is het verstandig goed rond te kijken. Wij zijn slechts 1 van de mogelijkheden.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Marijn Otte

Link naar reactie
  • 0

Ik snap het niet met sommige ondernemers hoor, natuurlijk wil men zo voordelig mogelijk op de eerste rij zitten, maar investeren in een goede online omgeving is erg belangrijk denk ik..

 

en een goede online omgeving kost geld ja... lochisch... een brochure maken ook.. maar daar staan mensen dan weer heel anders tegenover..raar... want het is allebei net zo belangrijk..

Link naar reactie
  • 0

Ik snap het niet met sommige ondernemers hoor, natuurlijk wil men zo voordelig mogelijk op de eerste rij zitten, maar investeren in een goede online omgeving is erg belangrijk denk ik..

 

en een goede online omgeving kost geld ja... lochisch... een brochure maken ook.. maar daar staan mensen dan weer heel anders tegenover..raar... want het is allebei net zo belangrijk..

 

Precies, beter geen website, dan een slechte website.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat als je naar dergelijke oplossingen kijkt je hetvolgende in de gaten moet houden:

 

(1)

zijn er voldoende templates beschikbaar. En kunnen de templates door eenvoudige handelingen -uniek- gemaakt worden.

 

(2)

is de template gelinkt aan een cms (content management systeem). Bij veel gratis templates krijg je alleen 1 pagina html code met stylesheet. Als je geen HTML kennis hebt kom je niet veel verder.

 

(3)

zijn er voldoende uitbreidingsmogelijkheden. Als starter wil je wellicht klein (=voor een klein budget) beginnen en zodra het begint te lopen de investeringen te maken in eigen design, ontwikkeling en wellicht een webshop.

 

De voordelen van deze oplossingen zijn dat je niet veel tijd en geld verknoeit aan 'de website' en dus meer geld en tijd overhoudt voor je produkt en marketing.

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Op 1 januari ga ik beginnen met mijn bedrijf in de vastgoed. Ik ben nu bezig met het bepalen van de inhoud van de website.

 

Op www.websitecompleet.nl kwam ik een actie tegen voor een gratis website. Kent iemand dit bedrijf toevallig en weet iemand of dit betrouwbaar / te vertrouwen is?

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Gerben

 

Beste,

 

Beze deze wil ik u graag even volgende oplossingen aanbevelen : CMS247 van w247.be je kan er gemakkelijk je eigen website met opzetten,

 

De layout is er op maat en kan er echt zeer leuke zaken met doen, zeker eens proberen heb er ook mijn site laten maken voor mijn webwinkle, shop.dancinggame.be indien vragen laat me zeker weten,

 

groet,

Oli

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.