Het grote Succesvol 2007!!!

Aanbevolen berichten

Ik wens iedereen hier ook alvast een hele fijne kerst. En een geslaagde jaarwisseling. Dat 2007 op zakelijk vlak, maar uiteraard met name ook prive, zeer geslaagd zal zijn.

 

Wilfred

"No amount of speculation takes the place of experience."

Charles S Peirce (1839-1914)

Collected Papers of C.S. Peirce (1935)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Niet alles is zaligmakend ....

 

Mijn boom is al 2x omgevallen ... Voordeel was wel dat de 2e keer optuigen een stuk sneller ging :D

Voor mijn deur staan overdags rije files omdat ik tussen 2 supermarkten in woon en velen als in de X-mas-stress-shopping hangen

's avonds staan daar fuiken, omdat ik midden in het uitgaansleven van Scheveningen woon en de cops daar blaastesten houden

 

Maar ... ik vind Kerstmis TOP ! Het geeft mij altijd wel een leuk, gezellig en verrassend gevoel.

 

Ik wens iedereen een super gezellig Kerstmis, een relaxed uiteinde en een zeer succesvol ondernemend 2007 !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Je hoeft niet te stoppen met werken hoor....

 

@ iedereen die nog een berg laatste loodjes heeft liggen die deze week af moeten: Succes ermee...

@ iedereen die dit weekend en/of volgende week gewoon doorwerkt: Je bent vast niet de enige...

@ iedereen: Fijne kerstdagen gewenst. Geniet ervan, je hebt het verdiend!

 

En voor 2007 wens ik jullie naast de bekende goede gezondheid en persoonlijk geluk, allemaal veel snelbetalende grote klanten en een dagelijkse dosis ondernemersplezier toe. ;D

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Hierbij wil ik alle HL 'ers een succcesvol, gezond en gelukkig 2007 toewensen. :)

 

Mijn voornemen voor 2007 is meer en actiever te gaan posten op HL, om zodoende een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum en al haar gebruikers.

 

Hebben jullie nog goede voornemens??

 

Groetjes

 

Dennis K

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Aan het einde van het jaar denk je Sjoetttttttttt ... dit nog doen, dat nog doen. En nu ... nu hebben we weer 365 dagen om alle plannen uit te voeren.

 

Ik wens iedereen een HelpvoL 2007 waar we met enthousiasme, fun en passie elkaar ondersteunen, adviseren en motiveren om van ondernemerschap in 2007 een groot succes te maken.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.