• 0

Accountmanagers verhalen

Ik ben al een tijdje opzoek naar verhalen van accountmanagers die op de mooiste/duurste en meest unieke manieren hun klanten tevreden houden met bijvoorbeeld uitstapjes naar het buitenland of een weekendje golf..

 

Helaas heb ik nog geen resultaat, ik heb al op allerlei termen gegoogled zoals op Accountmanagement, key accounts, etc.

 

Dus mijn vraag bij deze aan jullie is: hebben jullie ooit zoiets mee gemaakt of van gehoord? Post het verhaal hier!! :)

 

 

Mvgr, Joost

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Een voorbeeld is dat als Klant A boven een bepaalde omzet grens komt die hij normaliter rond die periode niet zou halen.. dan mag de klant kiezen uit een gift of een korting (X aantal % van de prijs)

 

Ik zou een klant die veel pieken en dalen in zijn omzet vertoont een hogere grens geven dan een klant die vrij stabiele omzet heeft. Let ook op dat je de periode niet te kort kiest.

 

In een vergelijkbaar project beginnen we met het geven van incentives om ervaring op te doen en het proces stabiel te krijgen. In een latere fase besluiten we over kortingen en vergoedingen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 69 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.