21/12 Borrelen in Breukelen

Aanbevolen berichten

Tot mijn schrik zie ik dat onze laatste BAN bijeenkomst in Breukelen niet op HL is aangekondigd.

 

Bij deze (een beetje laat). Kom als je kan. Het programma begint om twee uur de borrel is om 5 uur. Het wordt een volle bak. De borrel is in combinatie met het netwerk van Xing Utrecht.

 

Je kan aanmelden via kom.je of door ter plekke de intekenlijst in te vullen. De bijeenkomst en de borrel zijn gratis. Het Iki bier ook. Lidmaatschap is niet vereist, intekenen wel.

 

Ziejoe,

 

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Miki ... ook niet te verwarren met Iki ... alhoewel ... misschien deze keer wel ... Ikkie niet aanwezig :(

 

Tot mijn schrik zie ik dat onze laatste BAN bijeenkomst in Breukelen niet op HL is aangekondigd.

 

Maar er was wel aandacht aan besteed hoor :D

 

Is het geen idee om HL borrel te combineren met XING meeting op 21 december?

Hoeven we ook niet heel lang te wachten.

 

http://www.businessangels.nl/programma/breukelen

https://www.xing.com/app/events?op=detail&id=90854

 

Ik haak af ... ik heb een SenterNovem Kerstborrel ... En ja ... je weet hoeveel belang ik daar aan hecht ;D

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ha Peter,

 

Het duurde ca. 3 seconden inderdaad. Normaal duurt het een minuut of 3 voordat ik door heb met wie ik sta te praten :-\ Daarom hou ik niet van netwerken. "gezichten" en "verhalen" kan ik redelijke onthouden. Namen niet en het verband tussen gezichten, namen en verhalen al helemaal niet. Erg vermoeiend en genant.

 

Welke doelgroep had je trouwens verwacht?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Namen niet en het verband tussen gezichten, namen en verhalen al helemaal niet. Erg vermoeiend en genant.

 

Maakt niet uit, hoor. Ik neem aan dat je een hoop mensen tegenkomt, dus het verbaasde me helemaal niet. :)

 

Welke doelgroep had je trouwens verwacht?

 

Ik denk de doelgroep die er was. Ik had alleen op een wat informelere sfeer gehoopt, meer vergelijkbaar met de HL-borrels. Er liepen gisteren wel erg veel stropdassen rond...

Link naar reactie

Ik denk de doelgroep die er was. Ik had alleen op een wat informelere sfeer gehoopt, meer vergelijkbaar met de HL-borrels. Er liepen gisteren wel erg veel stropdassen rond...

 

Tja, het was een Xing netwerkborrel. De dag ervoor hadden we een "leden" borrel en een investeerdersdiner. Erg gezellig, maar ook weer anders dan een HL borrel, die wel super informeel zijn. (Pizza's eten, bier drinken en een filmpje kijken ;))

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.