• 0

Adverteerders werven voor site - vanaf wanneer en voor hoeveel?

Ik heb 1 september een website online gezet, met een hele specifieke doelgroep (ouders en a.s. ouders). Over het bezoekersaantal ben ik nog niet tevreden, maar daar wordt aan gewerkt. Het zijn er op dit moment 300 tot 350 per dag (unieke bezoekers). De gemiddelde pageviews ligt op 5,7 per bezoeker.

 

Ik heb (nog) geen ervaring met internetreclame en vraag mij twee dingen af. Vanaf welk aantal bezoekers kan ik (serieus) potentiële adverteerders benaderen? Wat kan ik voor een advertentie in rekening brengen? (Wat is een reële prijs?

 

Tot nu toe sta ik er (nog) huiverig tegenover om potentiële adverteerders te benaderen omdat ik het (unieke) bezoekersaantal te laag vind, maar ik heb ook geen idee waar ik de grens dan wel kan leggen. Of kan ik nu wel op zoek, maar tegen een heel laag tarief? En hoe laag/hoog kan dit tarief dan zijn?

 

De website waar gaat over baby's en peuters.

 

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reactie!

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Overal oproepen om te adverteren? Goh, bij mijn weten staat er één button in het hoofdmenu met informatie over adverteren. En ads by Google vind ik iets heel anders dan het actief benaderen van potentiële adverteerders.

 

Never mind, ik geloof niet dat ik hier moet zijn voor een serieus antwoord. Ik wist niet dat een serieuze vraag werd gezien als spam. De site stond alleen maar vermeld om een goede indruk te geven van de vraag zodat ik een serieus antwoord kon krijgen. Maar zoals ik al zei, een serieus antwoord schijn je hier dus niet te krijgen. Jammer, want daar was dit forum voor bedoeld.

Link naar reactie
  • 0