• 0

wanneer is een contract rechtsgeldig

Wanneer is een contract rechtsgeldig?

 

Als ik van mijn bedrijf een handtekening heb en van de klant een handtekening......hoe sterk sta ik dan?

 

Vast een hele simpele vraag met een heel makkelijk antwoord. Maar als ik zelf een contract opstel met handtekeningen en een verklarende tekst?

 

Hoe sterk sta ik dan mochten er later juridische stappen worden ondernomen....

 

titel aangepast <\edit>

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb net een bericht geplaatst....

 

Het ging over contracten en rechtsvormen!

 

Ik ben ook maar een VMBO student.....frauduleus karakter!.....tuurlijk niet! Ik vraag gewoon af wanneer een contract rechtsgeldig is!

 

Is jullie doelgroep alleen maar HBO en universiteit?.......geweldige site maar ik lees meer negatieve reacties van TECH moderator.....we zijn niet allemaal zo slim! we zijn er om te leren nietwaar!.....

 

nogmaals de vraag: kan ik zelf een contract opstellen?....waneer is deze rechtsgeldig?.......gewoon een simpele vraag.....

 

Fijne dagen en een gezond 2006

Link naar reactie
  • 0

Wanneer is een contract rechtsgeldig?

 

Als ik van mijn bedrijf een handtekening heb en van de klant een handtekening......hoe sterk sta ik dan?

 

Vast een hele simpele vraag met een heel makkelijk antwoord. Maar als ik zelf een contract opstel met handtekeningen en een verklarende tekst?

 

Hoe sterk sta ik dan mochten er later juridische stappen worden ondernomen....

 

Hierboven lees ik:

Als ik zelf een contract opstel en handtekeningen plaatst is dit dan rechtsgeldig. Als één persoon handtekeningen neerzet dan denk ik aan andere dingen.

 

Om een antwoord op je vraag te geven.

Een overeenkomst achterop een visitekaartje is rechtsgeldig.

Gezien de verwarring die je met dit onderwerp al gezaaid hebt raad ik je aan het opstellen van contracten aan deskundigen over te laten.

Link naar reactie
  • 0

Dat is al een wat aardiger antwoord. ;-)

 

Ik lees inderdaad de krant! googlen kan ik inderdaad ook. Maar jullie site is er toch voor om sneller een antwoord te krijgen dan een halve dag googlen. Dat is toch waarom jullie deze site ooit begonnen zijn?

 

Maar laten we ophouden over mij steeds erop laten wijzen dat ik met betere vragen moet komen.

 

Ik ga wel een halve dag googlen en kijken hoe het opstellen van contracten precies in elkaar steekt

 

Groetjes Fleur

 

 

Link naar reactie
  • 0

Maar laten we ophouden over mij steeds erop laten wijzen dat ik met betere vragen moet komen.

 

Je zou daar natuurlijk ook een conclusie uit kunnen trekken... ::)

 

Ik heb nu een aantal berichten van je gelezen, en ze komen allemaal behoorlijk eigenwijs over. Als je echt antwoorden wilt hebben moet je niet de mogelijke verstrekkers daarvan tegen de schenen schoppen...

Link naar reactie
  • 0

Dat is al een wat aardiger antwoord. ;-)

 

Ik lees inderdaad de krant! googlen kan ik inderdaad ook. Maar jullie site is er toch voor om sneller een antwoord te krijgen dan een halve dag googlen. Dat is toch waarom jullie deze site ooit begonnen zijn?

 

 

Het doel van Higherlevel is niet om bezoekers snel antwoord te verschaffen op vragen die zij hebben. Higherlevel is gestart met het doel om innvovatie in ondernemerschap te stimuleren, ongeacht het opleidingsniveau. Higherlevel dient geenzins om huiswerkvragen te beantwoorden.

 

Jouw vraag is niet zo eenvoudig als deze lijkt. Een handtekening alleen bepaalt niet de rechtsgeldigheid van een contract. Contracten kunnen ook nietig of vernietigbaar zijn. Een handtekening doet daar niets aan af.

 

Daar dit topic zo algemeen van aard is en een grote overlap vertoond met de draad contract via PDF zal de draad worden gesloten.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.