• 0

wanneer is een contract rechtsgeldig

Wanneer is een contract rechtsgeldig?

 

Als ik van mijn bedrijf een handtekening heb en van de klant een handtekening......hoe sterk sta ik dan?

 

Vast een hele simpele vraag met een heel makkelijk antwoord. Maar als ik zelf een contract opstel met handtekeningen en een verklarende tekst?

 

Hoe sterk sta ik dan mochten er later juridische stappen worden ondernomen....

 

titel aangepast <\edit>

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb net een bericht geplaatst....

 

Het ging over contracten en rechtsvormen!

 

Ik ben ook maar een VMBO student.....frauduleus karakter!.....tuurlijk niet! Ik vraag gewoon af wanneer een contract rechtsgeldig is!

 

Is jullie doelgroep alleen maar HBO en universiteit?.......geweldige site maar ik lees meer negatieve reacties van TECH moderator.....we zijn niet allemaal zo slim! we zijn er om te leren nietwaar!.....

 

nogmaals de vraag: kan ik zelf een contract opstellen?....waneer is deze rechtsgeldig?.......gewoon een simpele vraag.....

 

Fijne dagen en een gezond 2006

Link naar reactie
  • 0

Wanneer is een contract rechtsgeldig?

 

Als ik van mijn bedrijf een handtekening heb en van de klant een handtekening......hoe sterk sta ik dan?

 

Vast een hele simpele vraag met een heel makkelijk antwoord. Maar als ik zelf een contract opstel met handtekeningen en een verklarende tekst?

 

Hoe sterk sta ik dan mochten er later juridische stappen worden ondernomen....

 

Hierboven lees ik:

Als ik zelf een contract opstel en handtekeningen plaatst is dit dan rechtsgeldig. Als één persoon handtekeningen neerzet dan denk ik aan andere dingen.

 

Om een antwoord op je vraag te geven.

Een overeenkomst achterop een visitekaartje is rechtsgeldig.

Gezien de verwarring die je met dit onderwerp al gezaaid hebt raad ik je aan het opstellen van contracten aan deskundigen over te laten.

Link naar reactie
  • 0