• 0

Bedrijfsruimte verhuren: tips?

Vanuit een zekere eigen noodzaak ben ik in het centrum van Amsterdam bezig met de verhuur van kleine bedrijfsunits met contracten van een jaar.

 

Ik heb op dit moment een aantal Google-adwords en ben vindbaar via een paar websites zoals "bedrijfsruimte.com".

Ik zoek echter bij voorkeur specifieke bedrijven, zoals grafische vormgevers en programmeurs.

 

De doelgroep zijn bedrijven die net in een "doorstart" zitten en vanuit de huiskamer of een tijdelijke kantoorruimte naar een nieuwe werkomgeving zoeken.

 

Hoe pak ik dit aan?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Zou niet weten waar je gegevens van die bedrijven op kunt duiken, maar ik denk wel dat veel van die ondernemers elkaar kennen, zeker binnen een bepaalde regio. Biedt geintersseerden en zeker ook (huidige) huurders een aanbrengpremie o.i.d waardoor je een olievlek creeert en men elkaar aanspreekt en aanspoort gebruik te maken van je diensten.

Nodig een journalist van een lokale krant uit voor een rondleiding en geef hem/haar een kant en klaar verhaal over huisvestingproblemen voor je doelgroep en de oplossing die jij biedt, juist voor de lokale "eigen" ondernemers.

 

Zomaar wat hersenspinsels, ook een soort van guerilla marketing....

 

GJ

Link naar reactie
  • 0

Geinig, ben net precies met hetzelfde bezig. Heb een prachtig pand van 400 vierkantemeter waarvan 200 in de verhuur.

 

Webdesing bedrijf of zoiets zou prachtig zijn. De animo is echter bedroefend. De meeste kleine bedrijven opereren vanuit huis of het huurbedrag vind men te hoog etc.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is het een idee om het iets anders te benaderen ...

 

dus in plaats van: kantoor 200m2 te huur

 

5 werkplekken te huur voor .... euro per werkplek per maand ....

 

andere huurcontracten ..termijnen ....

 

kantoor per dag .....

 

Veel "thuisbedrijfjes" hebben best behoefte aan een kantoor, maar niet 5 dagen per week .... (dit doet me een beetje aan time-sharing denken ...)

 

Een tijdelijke huurder kan zo geleidelijk aan uitgroeien tot een meer vaste huurder. Kom je een goede vaste huurder tegen kun je altijd nog stoppen met je "tijdelijke" verhuur.

 

Succes!! Ard

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.