• 0

Software voor liquiditeitsprognose

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar software- of een excel werkblad waarmee ik, door het invoeren van een exploitatie, investeringen, beginbalans en wat overige parameters, een liquiditeitsprognose kan maken met de bijbehorende balans na deze periode.

 

Er bestaan natuurlijk hele uitgebreide paketten, maar ik zoek eigenlijk iets heel eenvoudigs.

 

Heeft iemand een goede tip, alvorens ik zelf aan de slag ga !

 

Gr. Hugo

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

http://www.imk-projecten.nl/download/mailpl_3.htm

 

Beste Agent007, Kijk op imk-projecten. Je kan met deze link het financiele gedeelte voor je businessplan downloaden. Het is Excel. Nonex.nl heeft echter gelijk betreffende ''overige parameters''. Als je niet weet hoe je dat precies moet invullen, vul dan naar je beste weten in en ga langs bij een expert voor hulp.

 

Voor volledige software kan je naar boekhoudsoftware kijken. Ik heb even geen links bij de hand.. maar er zijn er veel. Koop er niet zomaar een...

Link naar reactie
  • 0

Sommige mensen kiezen verwarrende onderwerpen voor hun bijdragen. Dit zou moeten gaan over de liquiditeitsprognose van een software bedrijf, maar het gaat over iets heel anders.

 

 

 

 

Ik zie dit nu expliciet staan maar vindt deze houding ook impliciet veel terug op dit forum. ''Ik zoek'' Software liquiditeitsprognose zou misschien beter zijn.. maar er staat ook niet ''Ik heb'' of ik heb een bedrijf dat ''Software liquiditeitsprognose'' maakt. Mensen.. doe eens wat kalmer en vriendelijker hier.. Het geinige is ook dat veel van dit soort opmerkingen impliceren dat de schrijver niet veel tijd heeft, of wil besteden aan forum participatie.. maar van dit soort mensen verwacht je wel dat ze talloze bronnen erop naslaan voordat ze hier iets wagen te vragen. Weleens gedacht dat zij ook niet veel tijd hebben? Ik snap die houding gedeeltelijk, maar pas op, want je trekt niet bepaald meer mensen aan. Ik ben lange tijd op www.grandi-tenori.com administrato geweest en weet nu dat jarnelang talloze bezoekers liever niet posten omdat ze het gevoel hadden afgebrand te worden op onwetendheid..

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Sommige mensen kiezen verwarrende onderwerpen voor hun bijdragen. Dit zou moeten gaan over de liquiditeitsprognose van een software bedrijf, maar het gaat over iets heel anders.

Ik zie dit nu expliciet staan maar vindt deze houding ook impliciet veel terug op dit forum.

 

Pawel,

het was een reactie op een subject regel, niet meer. Gewoon de associatie die ik in eerste insantie had. Ik werk nog aan een toetsenbord voor mezelf waarbij automatisch om de tien regels een smiley wordt getyped, dan begrijpen mensen mijn bijdragen beter.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.