• 0

Inkoopsprijzen en een ondernemersplan

Tja het is misschien een beetje een domme vraag maar ik wil dus een plan schrijven met financieele poe ha er in ...

 

 

Nu is mijn vraag hoe kom ik aan kloppende cijfers over inkoopsprijzen ??

Eigenlijk alle groothandels vragen immers om KvK en BTW nummer .....

 

Ik wil namelijk kunnen zien hoe veel ik moet verkopen binnen een bepaalde tijd om te kunnen blijven bestaan als ik eenmaal open ben ...

 

 

Ook marktonderzoek, hoe kan ik te weten komen hoeveel er aan een bepaald product word verdiend/omgezet of er aan word uitgegeven enz.... ik kan alleen maar zeer wazige gegevens vinden die alleen voor bijv. de AH zinnig zijn.

 

ALvast bedankt

Fred

Eindelijk een eigen winkeltje om het te leren ..

Nu de grote plannen nog verwezelijken !!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Happydude,

 

Ik heb je website eens bekeken. Gaat je ondernemingsplan over de producten die je daar verkoopt/gaat verkopen?

 

Zo ja, stuur me eens een persoonlijk bericht. Ik heb namelijk voor een oud school ondernemingsplan enkele inkooplijsten van groothandels voor growshops. Heb ik destijds gewoon gekregen d.m.v. één telefoontje.

 

Succes ermee!

Link naar reactie
  • 0

He ISP, het is niet voor de producten die ik nu al verkoop .. heb ik namelijk al ingekocht 8) . Happydude heb ik opgezet zonder plan o.i.d. en ben nu een paar dagen open en heb al een beetje PR gedaan maar nog niet echt veel en dus begin ik me wel een beetje af te vragen hoeveel hits andere vergelijkbare site`s krijgen en hoeveel verkopen daaruit voortvloeien. Gelukkig heb ik hier op de site al wat mooie tools en site`s gevonden !! Zoals -->

http://www.marketleap.com/publinkpop/

 

Punt is dat dit meer voor de lol is ook al hoop ik natuurlijk wel wat te gaan verkopen. Ik wil nu een plan gaan schrijven voor een andere zaak met totaal andere producten namelijk zonne energie e.d. ..............

 

En heb geen idee van de marge`s en ikoopsprijzen, maar hoe moet ik dan 1 en ander finacieel gaan onderbouwen ... misschien kan ik ook eens bellen ::)

 

 

 

Eindelijk een eigen winkeltje om het te leren ..

Nu de grote plannen nog verwezelijken !!

Link naar reactie
  • 0

er is ook nog het verdrag van kyoto en iedreen weet dat er in nederland heel veel zonnen panelen bij moeten ondanks dat de windmolen parken in de noordzee (die oook nog eens een bedreiging schijnen te vormen voor de vogels) want nederland loopt achter de andere europese landen op het gebied van groene stroom ... subsidie of niet de markt zal zeker weten groeien !! De kans is groot dat er in 2007 weer een subsidie zal komen ..

 

 

Verder denk ik er aan om veel meer produkten te voeren dus ook voor op de caravan en boot e.d. ...

Eindelijk een eigen winkeltje om het te leren ..

Nu de grote plannen nog verwezelijken !!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.