Tja het is misschien een beetje een domme vraag maar ik wil dus een plan schrijven met financieele poe ha er in ...
Nu is mijn vraag hoe kom ik aan kloppende cijfers over inkoopsprijzen ??
Eigenlijk alle groothandels vragen immers om KvK en BTW nummer .....
Ik wil namelijk kunnen zien hoe veel ik moet verkopen binnen een bepaalde tijd om te kunnen blijven bestaan als ik eenmaal open ben ...
Ook marktonderzoek, hoe kan ik te weten komen hoeveel er aan een bepaald product word verdiend/omgezet of er aan word uitgegeven enz.... ik kan alleen maar zeer wazige gegevens vinden die alleen voor bijv. de AH zinnig zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Happydude.nl
Happydude.nl
Tja het is misschien een beetje een domme vraag maar ik wil dus een plan schrijven met financieele poe ha er in ...
Nu is mijn vraag hoe kom ik aan kloppende cijfers over inkoopsprijzen ??
Eigenlijk alle groothandels vragen immers om KvK en BTW nummer .....
Ik wil namelijk kunnen zien hoe veel ik moet verkopen binnen een bepaalde tijd om te kunnen blijven bestaan als ik eenmaal open ben ...
Ook marktonderzoek, hoe kan ik te weten komen hoeveel er aan een bepaald product word verdiend/omgezet of er aan word uitgegeven enz.... ik kan alleen maar zeer wazige gegevens vinden die alleen voor bijv. de AH zinnig zijn.
ALvast bedankt
Fred
Eindelijk een eigen winkeltje om het te leren ..
Nu de grote plannen nog verwezelijken !!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag