• 0

Sluiten topics

Gast Verwijderd account

Kan iemand mij vertellen waarom als een student vraagt of zijn businessplan doorgelezen kan worden deze topic wordt gesloten????

 

Ik laat jullie toch niks maken of wel? en tevens is het niet bekend dat het voor school is alleen omdat ik zo eerlijk ben om het te zeggen.

 

bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kan iemand mij vertellen waarom als een student vraagt of zijn businessplan doorgelezen kan worden deze topic wordt gesloten????

Ik laat jullie toch niks maken of wel? en tevens is het niet bekend dat het voor school is alleen omdat ik zo eerlijk ben om het te zeggen.

 

Er komen hier erg veel vragen van studenten voorbij die grotendeels iedere keer hetzelfde zijn en waarvoor de antwoorden via google en ook op HL te vinden zijn. Daarnaast is de bedoeling van een opdracht van school dat je die zelf doet en zelf zorgt dat de kwaliteit goed is, dus dat je er iemand naar laat kijken als je dat wilt. Dat doe je niet door hier maar lukraak wat te posten, maar je zou best iemand kunnen mailen van wie jij denkt dat hij of zij je goed zou kunnen helpen. Als je mailt in de trant van "ik zie uw bijdragen op HL en ik wil u graag om raad vragen", dan zullen weinigen je hun hulp ontzeggen. Dan heb je er in ieder geval zelf iets voor gedaan.

 

Het heeft bovendien, voor mij, wel iets te maken met de kwaliteit van het forum. Stel dat 75% van de bijdragen zouden komen van studenten die hier hun huiswerkvragen posten? Dan is het snel afgelopen met HL.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik snap het ook wel maar je heb al een stempel voordat er eigenlijk wat gedaan is.

 

Niet alles wat ik hier vraag en doe is voor school. vaak zeg ik van wel soms bij het benaderen van bedrijven zodat deze sneller instemmen om een afspraak te maken of mij te ondersteunen met iets. werkt echt beter. heb 5 weken terug een onderzoek gehouden met mailings en telefonisch. alles 2x gedaan en student wordt eerder geholpen omdat iedereen dat zelf ook is geweest of wel eens informatie nodig heeft. tevens een lijst met tijden hoe lang sommige bedrijven nodig hebben om te reageren. Dat zijn best leuke onderzoeken om te doen toch.

 

iig bedankt

Link naar reactie
  • 0

Als je echt een bedrijfje begint, maakt het niet uit of je student bent of niet. Maar dit forum werd langzamerhand overspoeld met studievragen: oproepen voor deelname aan enquetes en verzoeken tot het lezen van businessplannen die voor school opgesteld moeten worden. Geen toelichting, nooit eens verslag van de resultaten. Dat eenrichtingsverkeer wordt dus nu gestopt.

 

Succes met je studie! ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 87 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.