• 0

Gezocht: illustrator/vormgever

Ik wil mijn website in een nieuw jasje hebben. Hiervoor ben ik op zoek naar een illustrator/vormgever die kan tekenen of aquarellen.

Mijn website moet een bepaalde 'sfeer' uitstralen die m.i. niet te bereiken is met een pakket als Photoshop.

De sfeer die ik zoek moet zwaar leunen op oude verpakkingen van Dinky Toys, Matchbox, etc, uit eind jaren '60, dus alles getekend. Ook typografie etc moet hierop afgestemd worden. Als internet in die tijdsperiode zou bestaan, dan zou m'n site er zo uit moeten zien.

 

Waar kan ik een dergelijke persoon vinden? Zijn er websites/fora specifiek voor dit soort mensen? Heb al een paar contacten gelegd met vormgevers etc, maar ik heb niet het idee dat deze mensen het 'gevoel' dat ik wil hebben op m'n site, weer kunnen geven.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

No offense Henri maar met Photoshop/Illustrator kun je elk maar dan ook elk gewenst effect verkrijgen wat je maar wilt! Het ligt echter aan de capaciteit van gebruiker van het programma. Bij PS durf ik gerust te zeggen dat de sky the limit is. Ik wil maar zeggen vlak die professionals niet uit, ben van mening dat ook zeker zij iets voor je kunnen betekenen.

 

Succes met je zoektocht.

Link naar reactie
  • 0

Met de opmerking over Photoshop bedoelde ik dat ik niet op zoek ben naar de huidige 'design' trends, zoals verloopjes, transparante dingen etc.

 

Het moet heel basic worden. Of dat in Photoshop of welk pakket ook uitgewerkt wordt, dat maakt niet uit.

 

Bedankt voor de tips zover. Ik ga direct een bericht plaatsen in het genoemde forum.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.