• 0

Breakage factor glazen in discotheken

Hey iedereen,

 

Ik zit met een mss wel simpele vraag, maar ik kan het antwoord er zo snel niet op vinden. De vraag luidt, in in discotheek worden op een avond flink wat glazen gebroken. Nu zit ik te denken om ipv glazen, plastic bekers op te nemen in het bedrijfsplan. Maar hier zitten natuurlijk ook weer nadelen zoals de prestige van je club die omlaag kan gaan (goedkoop). Daarom zou ik graag weten voor hoeveel zou er op een avond gebroken worden aan glazen in een discotheek? En zou de vervanging van glas voor plastic een slim idee zijn of niet?

 

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Moet je iets meer vertellen over je plan denk ik.

 

Bijvoorbeeld:

 

Wat is je doelgroep? (maw wie komt er in je tent) Als dit vooral 16-18 jarigen zijn is het waarschijnlijk voordeliger om plastic glazen te nemen aangezien er hier meer glazen kapot gaan.

 

MAar bruinachtig cafe van 30+ is het veel beter om glazen glazen te nemen.

Link naar reactie
  • 0

Iedere club met een beetje prestige verkoopt natuurlijk flesjes Heineken of een ander zo duur mogelijk biermerk in niet-bruine flessen. Dat scheelt al heel erg veel glazen.

 

Verder zullen er ook minder glazen breken als ervoor gezorgd wordt dat gasten hun lege glazen gemakkelijk kunnen wegzetten. Als een gast 5 meter door een mensenmassa moet duwen om een glas weg te zetten gooit hij het waarschijnlijk op de grond. Een houten rand van 5cm. is voldoende om een glas op te zetten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.