Mijn telefoonabonnement verloopt, en de batterij van mijn telefoon is slecht. Ik naar een winkel voor nieuw toestel en verlenging. "Dat toestel hebben we niet op voorraad". Tweede winkel: "Heeft u een uittreksel van de KvK bij u? Nee? Dan kan ik u geen toestel geven". Derde winkel: "Dat toestel hebben we niet meer". Het gaat om een courant type Nokia.
Vanochtend wil ik nog langs een winkel rijden, op weg naar kantoor. Gaat mijn telefoon: "Met Vodafone. Uw abonnement is aan verlenging toe, en ik kan u een mooi aanbod doen". Wat ik krijg is goedkoper dan de aanbiedingen van al die winkels, en bij een eenjaarcontract geen "aansluitkosten" zoals Belcompany wilde.
Ik heb drie winkels de kans gegeven mij iets te verkopen. Maar ze hebben die kans niet gegrepen. Dus lopen ze nu omzet mis.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Christine
Mijn telefoonabonnement verloopt, en de batterij van mijn telefoon is slecht. Ik naar een winkel voor nieuw toestel en verlenging. "Dat toestel hebben we niet op voorraad". Tweede winkel: "Heeft u een uittreksel van de KvK bij u? Nee? Dan kan ik u geen toestel geven". Derde winkel: "Dat toestel hebben we niet meer". Het gaat om een courant type Nokia.
Vanochtend wil ik nog langs een winkel rijden, op weg naar kantoor. Gaat mijn telefoon: "Met Vodafone. Uw abonnement is aan verlenging toe, en ik kan u een mooi aanbod doen". Wat ik krijg is goedkoper dan de aanbiedingen van al die winkels, en bij een eenjaarcontract geen "aansluitkosten" zoals Belcompany wilde.
Ik heb drie winkels de kans gegeven mij iets te verkopen. Maar ze hebben die kans niet gegrepen. Dus lopen ze nu omzet mis.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10755-het-belang-van-goede-service/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
48 antwoorden op deze vraag