• 0

http://www.emarketer.com/

http://www.emarketer.com/ is naar mijn mening een heel aardige site met cijfers betreffende e-business. Ik heb het ook als bron gebruikt voor mijn ondermingsplan. Echter, ik kan wel wat meer toegang gebruiken voor nog meer cijfers ter voorbereidings, alswel toegang op latere punten. Een onderzoek kost echter 600 dollar per stuk, maar je kunt ook een abonnement nemen. Ik heb gevraagd naar de prijs, het antwoord is:

 

''

Subscription options range in cost from $10,000 to $22,000 based on the level of access that's right for your needs.

''

 

Pijnlijk! Mijn vraag is of iemand een idee heeft van goede bronnen met dergelijke cijfers(niet beperkend tot NL!), en meningen of over emarketer kwaliteit en prijs.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tja, dat verbaast me niks. Een professioneel onderzoek kost veel inspanning en dat kost veel dollars...

Als je je vraag beter specificeert kun je misschien via de zoekmachines achter wat cijfers komen, alhoewel die natuurlijk nooit exact zijn (geen enkel bureau gooit dit soort dure data online).

 

Wat wil je weten?

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

De groei van social networking site publiek de komende jaren en wat data over. Ik weet dat de markt daarin niet verzadigd is en heb hier en daar cijfers, maar ik zou liever wat meer basis willen voor mijn aannames. Tips?

 

Evne ter verduidelijking, ik heb wel rondgekeken voor de bovengenoemde aannameS:

Wikipedia gecheckt, Nederlandse onderzoeksites(te beperkt, heb wereldcijfers nodig) en sites als Alexa. Ik moet toch echt iets van een onderzoekje hebben voor meer basis.

Link naar reactie
  • 0

Dan ken je dit artikel waarschijnlijk al http://www.emarketer.com/Article.aspx?1004418&src=article1_newsltr ?

 

Ik heb het van www.marketingfacts.nl dat veel bericht over dergelijke trends. Maar het blijven natuurlijk voorspellingen, geen harde cijfers. Misschien dat je daar wel veel nuttige links kunt vinden.Succes!

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.