• 0

Hoe om te gaan met kritiek op weblogs of fora

We zien steeds vaker dat merken, diensten en/of bedrijven bergen keiharde kritiek ontvangen op weblogs zoals geenstijl.nl e.d. en op de fora van bijvoorbeeld Kassa (Vara) en Radar (Tros).

 

Hoe kan je hier als bedrijf (of persoon) volgens jullie het beste mee omgaan? Wat zijn de acties die je moet nemen? Moet je wel acties ondernemen.

 

Ik denk dat de communicatie in 'nieuwe media' steeds belangrijker wordt, maar veel bedrijven weten zichzelf hierin nog geen vorm te geven. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie reacties!

 

Succes!

Remco

Wij bieden een professionele website voor starters met alle toeters en bellen. Voor meer informatie ga naar: http://starters.somanythoughts.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kan me eigenlijk geen geval herinneren waarbij dat een bedrijf overkwam dat zijn klanten en andere belanghebbenden netjes behandelt, open staat voor kritiek, klachten serieus neemt, problemen oplost en afhandelt, eerlijke informatie en openheid van zaken geeft.

 

Dus misschien is dat wel de oplossing.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me eigenlijk geen geval herinneren waarbij dat een bedrijf overkwam dat zijn klanten en andere belanghebbenden netjes behandelt, open staat voor kritiek, klachten serieus neemt, problemen oplost en afhandelt, eerlijke informatie en openheid van zaken geeft.

 

Dus misschien is dat wel de oplossing.

 

Reusje!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Weblogs worden bezocht en gebruikt door iedereen.

 

Dus ook medewerkers van grote bedrijven zitten regelmatig te bloggen. Het gevolg is dat de blogs voor bedrijven een nieuw medium zijn dat ze (sneller) op de hoogte brengt met de beleefde perceptie van hun producten en of diensten. Er is geen scheiding tussen bloggers en grote bedrijven. Het zijn dezelfde mensen.

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.