• 0

handel voeren van huis uit

Hallo beste forumleden,

 

ik doe nog steeds research want ik zou graag binnen nhet half jaar een onderneming starten... Ik heb de volgende vragen voor jullie...

 

Ik ben full time student maar zou ook graag handel willen voeren van thuis uit, na afspraak zouden de mensen mijn producten kunnen komen afhalen of ze kunnen verzonden worden. ik zou brommers en tuning materiaal gaan verkopen...

 

Mag ik handel voeren zomaar zonder winkel? Het is geen probleem om mijn stock te plaatsen in mijn garage aangezien ik het niet zo groot zie, ik zou enkel met advertenties en een website werken...

 

Ben ik als handelaar verplicht full time zaakvoerder te zijn of kan ik terwijl ook studeren of werken?

 

verlies ik mijn statuut als student eens ik eigenaar van een ebvba ben?

 

bij welke overheidsinstelling kan ik met deze vragen terecht? (ik ben vlaming)

 

alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0
Mag ik handel voeren zomaar zonder winkel? Ben ik als handelaar verplicht full time zaakvoerder te zijn of kan ik terwijl ook studeren of werken?

niemand heeft tegen jouw te zeggen hoe je moet handel drijven, tenzij je met iemand(lees bijv. leverancier) afspraken hierover maakt.

verlies ik mijn statuut als student eens ik eigenaar van een ebvba ben

nee, voor de studiefinanciering maakt het ook niet uit, zolang je maar onder een jaarlijks inkomen(lees winst) van ongeveer 10.300 euro blijft.

Link naar reactie
  • 0