JohnIS Geplaatst: 8 januari 2007 JohnIS 2 0 Geplaatst: 8 januari 2007 Om maar meteen de vraag neer te leggen: wat is de marktwaarde van een MBO+ persoon met 7 jaar ervaring op ICT? wat kan ik tegenbieden op zijn voorstel? bedankt voor reacties J Link naar reactie
renep Geplaatst: 8 januari 2007 renep 2,4k 117 Geplaatst: 8 januari 2007 Kopen, huren, verhuren, freelancer, detachering of in loondienst??? René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
JohnIS Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur JohnIS 2 0 Geplaatst: 8 januari 2007 Ah, tuurlijk, dat maakt nogal wat uit. Sorry. Loondienst, full-time. Persoon is 38 jaar. Kijkende op vacaturesites zie ik nogal wat variatie (van 2000 tot 4000). thanks Link naar reactie
Christine Geplaatst: 8 januari 2007 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 8 januari 2007 Die marktwaarde is 42. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
msteer Geplaatst: 8 januari 2007 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 8 januari 2007 Die marktwaarde is 42. Dat heb ik onderzocht en het antwoord klopt. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
Christine Geplaatst: 8 januari 2007 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 8 januari 2007 Die marktwaarde is 42. Dat heb ik onderzocht en het antwoord klopt. De vraag is nu alleen wat de goede vraag is. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
renep Geplaatst: 8 januari 2007 renep 2,4k 117 Geplaatst: 8 januari 2007 Loondienst, full-time. Persoon is 38 jaar. Kijkende op vacaturesites zie ik nogal wat variatie (van 2000 tot 4000). Ik zou het eerder in de buurt van 2.000 zoeken dan 4.000. Dat wil zeggen, bij MBO met 7 jaar relevante werkervaring. Maar jij geeft een plusje (MBO+) en de persoon is al 38 en heeft dus waarschijnlijk ook andere (al dan niet relevante) ervaring. Verder is er nogal verschil tussen klusjesman, helpdesk, systeembeheer, ontwikkelaar etc., zowel wat betreft de ervaring als de nieuwe functie. René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
renep Geplaatst: 8 januari 2007 renep 2,4k 117 Geplaatst: 8 januari 2007 De vraag is nu alleen wat de goede vraag is. Mijn 7-grid met 3 dual Xeon's concludeert: "hoeveel is zes maal zeven?" René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 8 januari 2007 TwaBla 22,7k 1426 Geplaatst: 8 januari 2007 Om te voorkomen dat HL een salarisbaken wordt, doe ik deze vraag dicht. Wie JohnIS van info wil voorzien, kan hem mailen. Oh, en John: neem volgende keer de moeite om je vraag een beetje beter toe te lichten ajb. Duidelijke titel, kort bericht met alle essentiële info maar geen telegramstijl. En liefst over innovatief ondernemen - waar best een werkgeversvraag bij hoort. Succes met de sollicitatie. 8) Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
Aanbevolen berichten