• 0

kassa software

Hallo,

 

Ik ben op zoek voor een kleine winkel naar een software voor een computerkassa.

 

Eigenlijk wil ik hierbij alleen de betalingen bijhouden evenals de voorraad. Heeft iemand aanbevelingen welke software ik hier het beste voor kan gebruiken?

 

Ik heb al diverse pakketten bekeken, (Mplus, ADP), maar ik heb zo mijn twijfels. Daarnaast heb ik een beperkt budget (1500 euro)

 

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welke pakketten heb je zelf al gezocht/gevonden/vergeleken? Het lijkt me niet erg nuttig om hier nu een enorme lijst aan website-linkjes te posten.

 

Verder heb je misschien branche-specifieke zaken nodig? In de mode moeten bijvoorbeeld speciale maten e.d. geregistreerd kunnen worden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo!

 

Mijn naam is Jens Vanhoof en ik ben momenteel student televisie-film.

In het secundaire opleiding heb ik informatica gevolgd, en tot vandaag

is informatica, en programmeren nog altijd één van mijn grote hobby's.

 

Ik wil eventueel een op maat geschreven toepassing maken voor jou,

wat zeker gaat lukken als het een niet al-te-complexe toepassing is.

 

Het klinkt misschien een beetje griezelig om dit door een student evt.

te laten doen, maar dat hoeft het zeker niet te zijn. Zelf geschreven

software kan net zo goed werken als professioneel geschreven toepassingen.

 

Als je geïnteresseerd zou zijn antwoord je maar op dit berichtje ;)

Link naar reactie
  • 0

Mamut heeft een kassa oplossing. Kosten ex hardware en serviceovereenkomst ca 329 en je hebt een sigle user e3 of e4 nodig 700 of 900 euro. Totaal 1000 - 1250 euro.

Hardware is ca 2500,-- euro.

 

Zet er dan ook even bij dat wijkmbsn staat voor MKB Business Solutions Nederland. En op de site staat: Welkom bij MBS Nederland uw Mamut Business Software partner. Beetje flauw om zo je spullen te pluggen.

 

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.