• 0

Welke administratie software gebruiken?

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

"Wat gebruik jij" is totaal het verkeerde uitgangspunt als je software voor jezelf zoekt. Mijn eisen, als eenmanszaak met ca 150 facturen per jaar, zijn vast anders dan die voor jouw multinational :D Maak een wensenlijstje en kijk of pakketten daar aan voldoen.

 

Qua service kan ik je davilex van harte afraden. Daar mag je eerst een nieuwe versie aanschaffen en een servicecontract afsluiten voordat je een reproduceerbare, goed gedocumenteerde bug in een product mag melden.

 

Verder zijn er veeeeeeeel draadjes over boekhoudpakketten op dit forum. Je vindt ze via de zoekengine in het menu onder 'extra', kopje 'zoek'.

Link naar reactie
  • 0

"Wat gebruik jij" is totaal het verkeerde uitgangspunt als je software voor jezelf zoekt. Mijn eisen, als eenmanszaak met ca 150 facturen per jaar, zijn vast anders dan die voor jouw multinational :D Maak een wensenlijstje en kijk of pakketten daar aan voldoen.

 

Qua service kan ik je davilex van harte afraden. Daar mag je eerst een nieuwe versie aanschaffen en een servicecontract afsluiten voordat je een reproduceerbare, goed gedocumenteerde bug in een product mag melden.

 

Verder zijn er veeeeeeeel draadjes over boekhoudpakketten op dit forum. Je vindt ze via de zoekengine in het menu onder 'extra', kopje 'zoek'.

 

via de zoek engine heb ik al gezocht maar niet tegengekomen wat ik zocht.

Ik verwacht een 1000 tal facturen te maken per jaar.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het Multi4 lite (unit4 agresso), maar ik kan er mijn draai niet mee vinden! Ik gebruik nu een simpel excel documentje dat ik via Google heb gevonden, het werkt uitstekend en simpel en is daarbij gewoon gratis!

Kun je wat precieser aangeven waarom M4L niet zo goed bevald?

Ik heb hem zelf in overweging namelijk.

 

Groetjes, Elmer

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie
  • 0

Er zit maar een zeer beperkte handleiding bij en heb wel een handleiding gevonden op Internet maar toch vind ik het niet gemakkelijk werken. Er moeten veel zaken ingevuld worden en de handelingen zijn beetje onduidelijk. Voor mijn gevoel werd ik niet goed door het programma geleid... terwijl ik toch regelmatig met allerlei programma's werk (het is niet zo dat ik een totale computerkneus ben ;D).

 

Misschien dat anderen tips hebben hoe je er het beste mee kan werken.... Het werd mij overigens wel duidelijk waarom ze een cursus van 250 euro aanraden voor multi 4 lite

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

op www.studentensupport.nl staan ook lesboeken misschien zit er wat tussen, het is gratis gewoon invoieren dat je student bent en klaar. dit geldt voor iedereen he.

 

Succes

Link naar reactie
  • 0

Tja de prijs is het probleem niet. Kwil er wel een bedrag voor betalen. Zo hoef ik dus niet later over te stappen op iets anders en hoef ik maar een keer te investeren.

 

Voorbeeld:

Pakket X - 400 euro

Pakket Y - 1200 euro

 

Stel dat ik Y wil dan ga ik niet 400 + 1200 betalen en alle moeite voor het omzetten.

 

Merk wel dat er verzchillende pakketten zijn waar de een van zegt: Goed en de andere minder.

 

Ik heb op dit moment een aantal offertes laten maken voor software pakketten.

 

Test nu zelf Davilex. Mits dat hij wel eens crashed, is het een programma wat aan mijn volwachtingen voldoet.

 

Wat zijn mijn eisen:

  • Compleet pakket
  • Klant contact reg
  • Afspraak reg
  • Inkoop
  • Verkoop
  • Personeel
  • Uren reg
  • Relatie's
  • Eventueel link met een online formulier
  • HRM
  • Alles lekker zelf indelen en benoemen
  • Niet omslachtig veel handelingen
  • Document import
  • Meerdere users tegelijk kunnen werken
  • Niet te duur ( denk aan 10.000 euro ofzo)
  • In feite bijna alle gegevens die je hebt moeten daarin terug te vinden zijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.