• 0

Kantoor aan huis, huisadres of postbus?

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben er zelf nog niet over uit...

 

Postadres heeft als nadelen dat het wellicht iets minder profi overkomt, en dat je zomaar een ontevreden klant of leverancier 'op de stoep' kunt krijgen.

 

Postbus heeft (voor mij iig) als nadeel dat je die post moet ophalen bij een postkantoor - of kan dat tegenwoordig ook doorgestuurd worden?

Link naar reactie
  • 0

je kan je postbus gewoon door laten sturen naar je huisadres, alleen kost dat natuurlijk weer extra geld.

 

ik vind een postbus wel profi staan, maar niet noodzakelijk. zolang klanten niet even gezellig langs komen als dat niet de bedoeling is heb je er niet echt een nodig lijkt me.

 

wat is trouwens het nut nog van een postbus? kan iemand mij dat vertellen?

Link naar reactie
  • 0

Even wat gegevens erbij gezocht:

 

€ 113,- per jaar

 

Post kan je ook laten bezorgen thuis voor € 74,- per maand en € 1,- per postzak.

 

Voordelen:

Altijd vroeg bereikbaar (vanaf 7.30 uur de post in je postbus)

Proffesionele en zakelijke uitstraling

Alle post gaat in de postbus, als het niet past wordt het bewaard

 

Nadelen:

Je moet naar het postkantoor

Kost toch weer extra en de starter moet op de kleintjes letten

 

 

 

 

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als je een postbus kiest puur voor het profi-gehalte, dan zou ik beide adressen vermelden op mijn visitekaartje. De uitstraling zal naar mijn idee professioneler overkomen om zowel postadres als vestigingsadres te vermelden op je kaartje.

Bedrijven met alleen een postadres geven bij mij niet de gedachten "hij werkt thuis", maar meer "vaagheid/geheimzinnigheid". En je kantooradres is ook makkelijker bereikbaar voor pakketjes. Als je vervolgens niet op kantoor (thuis) bent kun je het altijd nog ophalen bij het postkantoor.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Het gaat een beetje gelijk op :)

 

Zelf vind ik een postbus wel profi staan, maar er moet wel een huisadres bij. Anders kom je in de wereld van de "duistere ondernemingen", dat is ook niet de bedoeling.

 

Wat mij tegenstaat is het ophalen van de post, voor mij toch zo met de auto 15 min. werk. (Fiets nog langer).

 

Aan de andere kant woon ik nu thuis, wat niet lang meer zal duren. Binnen nu en 2 jaar is dat ook over en heb ik een ander adres. Ik neem aan dat je de postbus dan kan houden, wat voor mijn klanten wel makkelijk is.

 

Ik ben er nog niet over uit, als dat zo blijft wordt het gewoon een huisadres ;) De makkelijkste en goedkoopste oplossing!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

ZZPér of eenmanszaak? Gewoon lekker huisadres. Makkelijker, goedkoper en als ZZP'er minstens zo geloofwaardig. Alleen als je in een notoire achterbuurtstaat woont, of als je huis geen eigen nummer heeft, zoals 3h (drie hoog), t.h.v. of t.o. (beide woonboot) is een postbus te overwegen.

 

Zelf heb ik altijd lekker mijn huisadres gebruikt, maar ja, ik woon ook in een "laan". Dat klinkt wel sjiek.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Torenlaan is Paragin gevestigd, dus ik heb geluk :)

 

Voor ons bedrijf gebruiken we gewoon de adresgegevens van het huis van mijn ouders (ik woon nog thuis). Ook het telefoonnummer is van mijn ouders, ze weten wat ze moeten doen als het voor mij of mijn collega is. En inmiddels gaat steeds meer via de mobiele telefoon. Veel klanten vinden dat juist wel prettig merk ik, we gebruiken het ook als argument voor onze relatief lage prijzen. Het is goedkoper, en ik ga graag bij onze klanten langs, zodat een eigen ontvangstruimte niet van direct belang is. Puur omdat het praktisch is hebben we over een week of vier, na het inrichten, een eigen ruimte waar alle computers en dergelijke komen te staan, en waar we tot diep in de nacht kunnen werken. Maar het adres van Paragin blijft gewoon aan de Torenlaan.

Link naar reactie
  • 0

dan kom ik weer met een super-lange-moeilijk-uittespreken-gare-weg:

 

Beverwaardseweg

 

---

 

Zoals ik al zei: Doe gewoon je huisadres, lekker goedkoop :P

Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.