In mijn communicatie met (potentiële) klanten heb ik al een aantal keren meegemaakt dat mijn email in de SPAM-box van de ander terechtkomt. Het verschilt per mailbox.
Wanneer wordt een mail eigenlijk aangemerkt als SPAM en kan ik iets doen om dit voortaan te voorkomen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mielse
mielse
In mijn communicatie met (potentiële) klanten heb ik al een aantal keren meegemaakt dat mijn email in de SPAM-box van de ander terechtkomt. Het verschilt per mailbox.
Wanneer wordt een mail eigenlijk aangemerkt als SPAM en kan ik iets doen om dit voortaan te voorkomen?
[titel aangepast - mod]
Online ondernemen? Kijk op www.livestart.nl
www.livestart.web-log.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10853-wanneer-wordt-mail-aangemerkt-als-spam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag