Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ekoolstra
ekoolstra
Heeft iemand ervaring met pro-active chat?
Ik bedoel hier niet het gebruik van chat als communicatie kanaal voor (potentiele) klanten die een (inkomende) vraag hebben, maar de methode dat als je potentiele klant aan het browsen is op je website dat je hem dan via een pop-up vraagt of je hem verder kan helpen. Als hij deze accepteert start je een chatsessie.
Zeg maar de winkelbediende die naar je toe loopt als je in de winkel aan het rondkijken bent.
Vandaag heb ik dit op mijn website geimplementeerd. Het doel is om bezoekers beter te informeren en vaker om te zetten in leads.
Heeft iemand ervaringcijfers met pro-active chat?
Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro
Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio
Twitter: http://twitter.com/younify
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag