• 0

wil webwinkel starten

Hallo

 

Ik ben een 24 jaar en mijn hobby is al jaren SCRAPBOOKEN... Dit is een hele rage in Amerika en in Nederland begint het ook enorm te groeien...

 

Er zijn veel webwinkels hier in Nederland met scrapbookmaterialen alleen ik merk dat er een heleboel MOOIE producten zijn die hier niet worden verkocht... Ik moet 2 producten hier en 3 daar bestellen om alles in huis te hebben en de verzendkosten zijn dan behoorlijk hoog...

 

Ik wil daarom zelf graag een webwinkel beginnen en de dingen verkopen die erg in trek zijn maar weinig te vinden zijn hier...

 

Op zich wil ik heel klein beginnen... Maar heb geen idee hoe!!!

 

Ik moet een ondernemingsplan maken, maar hoe kan ik nou schatten hoeveel geld ik nodig heb??

 

kan iemand mij adviezen geven??

 

groetjes

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Eden,

 

Om je ondernemingsplan op te zetten is er een schat van informatie te vinden op dit forum. Voor het ondernemingsplan dat ik recentelijk heb geschreven het ik ook veel gehad aan de volgende websites:

 

Kamer van Koophandel (www.kvk.nl)

Belastingdienst (www.belastingdienst.nl)

zibb.nl (website voor ondernemers)

Er zijn verschillende banken (Rabobank, ABN) die aparte secties op hun website hebben voor starters. Hier kan je vaak ook voorbeelden vinden voor een ondernemingsplan.

 

Neem de tijd om alles rustig door te lezen. Ik heb gemerkt dat je dan erg snel, erg veel kan leren.

 

Voor je webwinkel en website zijn er legio oplossingen. Als je op zoek gaat naar een oplossingen neem dan de volgende zaken mee:

 

*Hoeveel (technische) kennis heb je zelf van het opzetten van een website

en webwinkel? Er zijn een hoop gratis of erg goedkope alternatieven, maar je zult dan of zelf moeten programmeren, of je zult wellicht beperkt zijn in de functionaliteit.

 

*Zit er een beheermodule achter de website/webwinkel oplossing die je kiest? Of moet je bij elke update terugvallen op iemand die de technische know-how heeft?

 

*Welk budget heb je beschikbaar voor de hosting, website en webwinkel oplossingen. Hoe relateert dit budget tegenover de verwachte omzet?

 

*Voor je webwinkel: hoeveel producten wil je gaan verkopen, zit je doelgroep ook in het buitenland en welke betaalmethoden wil je gaan accepteren?

 

Veel success met je onderneming. En ik ga nu even lezen wat scapbooken is, want ik had er nog nooit van gehoord :-)

 

 

 

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • 0

Gezien de ;D denk ik dat Eden een beetje sarcastisch probeerde te zijn... :)

Ik snap hem niet? :) Mijn post was een reactie op de openingspost, waarin flink wat vragen staan die in eerdere topics al aan bod zijn gekomen. In die eerdere topics staan veel goede ideeën en voorbeelden van anderen in dezelfde situatie, daar valt veel van te leren. Vandaar de tip de zoekfunctie te gebruiken en die 'oude' topics eens op te duikelen :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.