• 0

Idee voor baby-product, waar vind ik ontwerper?

Goedendag,

 

Ik heb een (naar mijn idee) goed idee voor de babymarkt. Nu heb ik hier al met twee personen over gesproken. Iemand van Syntens en een soort uitvinders-makelaar. Deze waren beiden zeer enthousiast, maar omdat het alleen nog maar een idee was, was dit nog niet concreet genoeg.

 

Verder zit ik nu "vast". Ik ben op zoek naar iemand of een bedrijf die mij verder kan helpen met uitdenken en het ontwerpen. Je moet dan denken in de richting van het ontwerpen van een speelgoedfiguur welke ook een functie heeft. Ik ben hier niet creatief genoeg voor om dit te ontwerpen..

 

Wie kan mij helpen? Een grafisch ontwerper van speelgoed?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is een snelle reactie! Mijn achtergrond in dit verhaal is dat ik vader ben en dat ik een "probleempje" had wat ik tegenkwam en waar elke ouder mee te maken heeft. Hier heb ik een oplossing voor. Het moet een klein product worden voor een paar euro. Welke zowel grappig als functioneel is.

 

Op de toonbank bij de Prenatal? Voor ik een kraampakket?

 

In welke vorm ik de inspanning van een meedenker en ontwerper wil belonen weet ik niet. Voor wat hoort wat, dat weet ik.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is jou product een mooi onderwerp voor studenten. Denk niet alleen aan vormgeving maar ook aan studenten economie. Die beginnen hun opleiding vaak met het schrijven van een businessplan en het opzetten van een bedrijfje.

Voor dit laatste zijn producten voor de consumentenmarkt zeer geschikt.

Informeer eens bij de Academie in Arnhem: www.design.nl

 

Pas een beetje op met wie je praat.

Blijf vooral in contact met Syntens en het Forum en pas op voor de roze wolk.

 

Succes.

 

 

EDIT @misterq lees de forumregels aub eens.

 

 

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website.

 

 

De kracht van dit forum is het delen van kennis, dus heb je kennis deel die dan hier, doorlinken is halen, niet delen, inhalige mensen houden we niet van.

www.q-mates.nl

Singles community

Link naar reactie
  • 0

Beste De Vries,

 

Zelf ben ik een professioneel industrieel ontwerper, ik denk dat ik je verder kan helpen.

Wat ik zo in jouw berichtgeving zie is dat je een aantal visualisaties en een paar stappen wilt zetten in de ontwikkeling van een eerste idee naar een schetsontwerp. Denk hierbij aan een aantal schetsen, varianten en mogelijke productiewijzen, maattekeningen of zelfs een eenvoudig CAD-modelletje..

 

Dit helpt je om jouw idee verder te kunnen communiceren en te kijken of er vraag naar is. Eventueel kun je de combinatie vorm en functie vast laten leggen. (besteed daar in het begin echter nog niet te veel geld en tijd aan) Daarna kun je nog altijd besluiten om het idee verder uit te ontwikkelen. Het beste is natuurlijk dat je een geinteresseerde fabrikant vind die dit van je overneemt.

Ik help je graag. Daar vraag ik dan wel wat voor, maar omdat ik dit al voltijd beroepsmatig doe, en dit ernaast doe kan dat beperkt blijven.

mocht je interesse hebben laat dan even een berichtje achter op: rebornh@hotmail.com, ik kan je dan een paar voorbeeldjes sturen van hoe een omzetting van idee naar schetsontwerp eruit kan zien.

 

Groeten,

Reinier

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Reinier,

 

Hoewel goedbedoeld is HigherLevel een forum waar mensen kennis met elkaar delen. Het is geen Marktplaats voor vraag en aanbod.

Deel je kennis hier en laat wervende teksten achterwegen.

Door middel van een persoonlijke boodschap kun je mensen buiten het beeld van het forum om bereiken.

 

Forumregel 5 nog maar weer eens zucht.

 

Als je voordat je gaat posten even de regels leest is en blijft iedereen blij...

 

5. Begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ….. reclame plaatsen is niet toegestaan. Sterker nog het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je avatar wel je bedrijfslogo gebruiken en in je je signature melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in ‘mijn account’ in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.