• 0

Webwinkel in lingerie starten

ik ben van plan om een web winkel op tezetten in lingerie ik kan hier maar weinig informatie over vinden omdat er weinig over bekent is zijn er mensen die mijn hier over advies kunnen geven of hoe ik het moet aan pakken en of dit een plan van slagen is

 

ik hoop spoedig op andwoord al vast bedankt

 

met vriendelijke groeten

 

amanda

 

[titel aangepast en poll verwijderd - mod]

amanda scherrenberg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Amanda,

 

Ik kan je niet echt informatie geven over het zakelijke gedeelte van een webshop. Ook niet op de vraag of er markt voor is.

Waar ik wel antwoord op kan geven is hoe je webshop op te bouwen. Als ik jou was zou ik me eens gaan verdiepen in hoe je concurrenten het aanpakken. Wat zijn hun sterke punten en wat hun zwakke. Analyseer ze en leer er van.

 

Grote webshops als bijvoorbeeld die hele grote bekende met de pocket catalogus hebben ook lingerie op hun website. Kijk er van en leer er van. Achter deze website zit niet alleen een hele grote organisatie, er zitten ook diverse teams die zich puur en alleen bezig houden met marketing en productpresentatie. Dus kijk hoe ze dat hier aanpakken en kijk hoe je dit bij jou kunt toepassen.

 

Bij lingerie en het online bestellen lijkt me het bepalen van comfort en dergelijke overigens wel moeilijk te beoordelen, misschien dat je hier een oplossing voor kunt verzinnen. Bijvoorbeeld door je bezoeker hun waardering en reactie te laten geven op de producten in je assortiment.

Link naar reactie
  • 0

Bij lingerie en het online bestellen lijkt me het bepalen van comfort en dergelijke overigens wel moeilijk te beoordelen, misschien dat je hier een oplossing voor kunt verzinnen. Bijvoorbeeld door je bezoeker hun waardering en reactie te laten geven op de producten in je assortiment.

 

Dat is inderdaad een goed idee en een mooie oplossing voor het probleem :)

Er is voor webwinkels een "7 dagen niet goed geld terug" regel en deze is wettelijk verplicht. Als het niet goed blijkt te zitten kan het dus geretourneerd worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.