• 0

hoe vind ik financierdeers voor onderneming in het buitenland?

Ik heb een bedrijfsplan gemaakt voor het buitenland( Zuid Amerika)

Het is een goed en uitgeplozen plan, enige probleem is dat ik niet weet waar ik financierdeers ervoor moet vinden. Lokaal is dat een haaienpoel.

Ik zou graag met iemand in zee willen gaan die ook een beetje avontuurlijk is en vooral betrouwbaar.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik moet toevoegen dat mijn berdijfsplan gericht is op toerisme en dat in Suriname, hier is op het moment een explosieve groei in de touristenbranche gaande, en de prognoses zijn alleen maar positief te noemen.Afgaande op gepubliceerde cijfers van de surinaamse ambassade, zijn de aanvragen voor visa met 50% gestegen en dat was november 2006.

Martin Air heeft ook een nieuwe vliegroute naar Suriname gestart, met succes.

Link naar reactie
  • 0

Check in Den Haag. Ambassades weten soms de weg. Je kan ook de internationale kamers van koophandel checken. EVD heeft goede contacten en de overheid heeft ook een bank voor investeringen in ontwikkelingslanden (ben de naam even vergeten).

 

Heb je lokaal al contact gehad met ondernemers? Die weten vaak als beste de weg. Er is vast een clubje van Nederlandse of buitenlandse ondernemers in Suriname.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Hallo, ik ben een tijdje uit het ondernemen gestapt.

Ik voel me nu weer gesterkt om het weer te doen.

Ondernemen in Suriname.

Indertijd kreeg ik Van Jan Willem Zwang te horen dat er genoeg mogelijkheden zijn om financiering te vinden voor een bedrijf in Suriname.Ik heb ze niet gevonden...

( Sry Nils)Helaas is via de Ambassades dat ook niet mogelijk, die optie heb ik al geprobeerd.

(mod edit, oproep tot investeren is in strijd met de wet (verbod op open participatie voorstellen), zie ook de HL huisregels, dus de wervende tekst is verwijderd)

gr.

Ruben

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.