• 0

vermarkten relatiegeschenk/promotioneel product

Beste Higherlevel lezers,

 

Met mijn bedrijf heb ik een product ontwikkeld dat ik vervolgens heb laten produceren waarna ik het zelf verkoop aan groothandels in o.a. de kantoorartikelen markt. Door dat mijn product ook zeer geschikt is voor de markt van relatiegeschenken wil ik op korte termijn ook deze markt aanboren. Nu leid een eenvoudige zoektocht op google (relatiegeschenken) naar 1001 bedrijven die nagenoeg allen het zelfde aanbod hebben. Mijn vermoeden is dan ook dat er achter deze bedrijven een tussenhandel actief is die ook daadwerkelijk een eigen catalogus samenstellen. mijn vraag aan jullie is of jullie tips en adviezen hebben die kunnen bijdragen aan het vermarkten van mijn product. enkele vragen waar ik mee zit zijn.

 

Zitten erachter de aanbieders een tussenhandel die daadwerkelijk de voorraad aanhouden en een (blanco ) catalogus uitgeven?

 

Indien er een tussenhandel bestaat wat zijn hier belangrijke partijen die interesse kunnen hebben in mijn product?

 

Wat zijn de risicos dat een andere partij mijn product namaakt?

 

Is het zinvol om relatiebureas te benaderen om mijn product af te nemen en werken deze met een eigen voorraad of zullen ze mijn product pas afnemen indien zij een afnemer hebben gevonden?

 

Hartelijk dank voor uw tips en adviezen

 

Met vriendelijke groet,

 

Gijs

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bel eens een aantal bedrijven op waarvan jij denkt dat jou produkt interessant is voor hen, of ga langs één van hen en vraag naar degene die verantwoordelijk is voor de inkoop, en leg de situatie uit. En vraag waar zij inkopen doen. Anderzijds zal je bij een beurs voor die branche zeker wijzer worden over de tussenhandel.

 

Succes ermee!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.