enige tijd geleden heb ik geconstateerd dat er mensen zijn die ook in de richting van dit idee bezig zijn.
het vreet aan me en ik ben net afgestudeerd en heb een budget dat nog uit die studentenperiode komt. inderdaad: weinig!
Het idee dat ik heb wil ik zsm vastleggen. Wat gaat mij dit kosten?
Is het inschrijven bij KVK inclusief mijn idee/onderneming genoeg?
En wat zijn hier de kosten van?
Deze vragen zullen eerder zijn gesteld denk ik maar het gaat mij erom of inschrijving bij de KVK ook bescherming biedt voor eventuele mensen die met mijn soortgelijke idee/onderneming aan de slag willen.
Stel er komt een rechtzaak, sta ik met inschrijving bij KVK dan sterk genoeg? maar vooral: wat zijn de kosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Straight
Straight
Ik heb een idee waar ik met recht trots op ben!
enige tijd geleden heb ik geconstateerd dat er mensen zijn die ook in de richting van dit idee bezig zijn.
het vreet aan me en ik ben net afgestudeerd en heb een budget dat nog uit die studentenperiode komt. inderdaad: weinig!
Het idee dat ik heb wil ik zsm vastleggen. Wat gaat mij dit kosten?
Is het inschrijven bij KVK inclusief mijn idee/onderneming genoeg?
En wat zijn hier de kosten van?
Deze vragen zullen eerder zijn gesteld denk ik maar het gaat mij erom of inschrijving bij de KVK ook bescherming biedt voor eventuele mensen die met mijn soortgelijke idee/onderneming aan de slag willen.
Stel er komt een rechtzaak, sta ik met inschrijving bij KVK dan sterk genoeg? maar vooral: wat zijn de kosten?
Hoe zit dit precies?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10963-het-idee-en-dan/Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag