• 0

mondelijke overeenkomst

Beste mensen

 

Ik heb een kinderkleding merk al 2 jaar .Omdat veel aanvraag was om naar de boutiques te verkopen had ik een investeerder gezocht .

Er is een investerder die probeer al 1 jaar om mij te overtuigen dat wij moeten samen doen .Wij hadden een mondelijke overeenkomst dat hij zal zorgen de geld voor 2 collecties,reclame ...en alles wat moet en dan alshij zie dat genoeg anvraag is zal verder investeren .Hij had de stoffen gekocht ,wij hebben de monsters gemaakt ,wij waren naar een beurs en op dit moment will hij stopen omdat ...geen zin een tijd heeft .

In de tussen tijd mijn vrouw en ik hadden ongeveer 12 uur per dag gewerkt om alles in goede orde zijn.

Nu de verkoop is nog niet gestart, de reclame zijn niet gemaakt , de handwerk is niet betaald en hij wil stopen MAAR hij wil dat ik moet verder werken (14 uur per dag zonder te betalen) om de geld terug te hebben ....en ook mijn merk is kapot nu omdat veel mensen die had catalogs besteld en will bestellen kan niet meer .

Wat moet ik doen ?

Sorry voor de taal gebruik ik ben pas 4 jaar in Nederland ....en is niet een makelijke taal om te schrijven .

Groetjes

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

De stoffen heb jij?

Laat iemand een net briefje+factuur schrijven dat je het jammer vind dat hij eenzijdig van de samenwerking afziet en hij de stoffen terug kan krijgen voor bedrag x, wat jouw kosten zijn.

Anders hetzelfde zonder de stoffen, desnoods een paar keer aanmanen en een incassobureau inschakelen.

Natuurlijk betaal jij hem niets.

Link naar reactie
  • 0

 

Er zijn monsters gemaakt waarbij je investeerder de stof heeft betaald en jullie je tijd erin gestoken hebben?

 

Er is geen catalogus, maar er zijn wel aanvragen?

 

Er is geen voorraad stoffen of afgewerkt product?

 

Waarom zou je door moeten werken? Voor wie? Waar aan?

 

Heb je de leveranciersadressen en de gegevens van aanvragers van je catalogus?

 

Ben je eigenaar van het merk en van de ontwerpen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties allemaal

 

ja monsters zijn gemaakt (mijn designs) ,catalogs zijn gemaakt ( ook mijn ontwerp en designs) ,borduuraplicaties zijn gemaakt ( 8500 stucks zelf gemaakt in mijn huis 12 uur per dag) .Staat niets op de papier omdat hij wou alleen een mondelijke overeenkomst maken om niet salaris aan mij te betalen .En ja ik ben de eigenaar van de merk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.