In 2005 deed ik zaken met een Belgische bedrijf, waarbij er per kwartaal betaald werd. In 2006 ging dit door en het contract loopt over 2 maanden af.
Tot heden heb ik netjes een factuur gestuurd met 0% BTW omdat het hier om een Belgische bedrijf gaat.
De klant heeft sinds 4de kwartaal 2005 niet betaald en er staan dus 6 facturen open. Vandaag belde ik naar de klant en zij vertelde mij dat ze sinds december 2005 verhuisd is naar Nederland en de facturen niet heeft gehad. Ze vraag of ik aub alle openstaande facturen wil omzetten naar 1 factuur met 19% BTW.
Het boekjaar 2005 is reeds afgesloten, maar 2006 nog niet.
Hierbij heb ik aantal vragen die ik hoop dat jullie kunnen beantwoorden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jan25
Jan25
In 2005 deed ik zaken met een Belgische bedrijf, waarbij er per kwartaal betaald werd. In 2006 ging dit door en het contract loopt over 2 maanden af.
Tot heden heb ik netjes een factuur gestuurd met 0% BTW omdat het hier om een Belgische bedrijf gaat.
De klant heeft sinds 4de kwartaal 2005 niet betaald en er staan dus 6 facturen open. Vandaag belde ik naar de klant en zij vertelde mij dat ze sinds december 2005 verhuisd is naar Nederland en de facturen niet heeft gehad. Ze vraag of ik aub alle openstaande facturen wil omzetten naar 1 factuur met 19% BTW.
Het boekjaar 2005 is reeds afgesloten, maar 2006 nog niet.
Hierbij heb ik aantal vragen die ik hoop dat jullie kunnen beantwoorden.
1. Mag ik dit doen?
2. Hoe moet ik dit inboeken in mijn boekhouding?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10995-klant-wil-facturen-uit-vorige-jaren-op-1-nieuwe-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag