• 0

Beginnende (internet-)ondernemer loopt vast...

Dag allemaal,

 

Ben een beetje huiverig om hier een vraag te stellen als echte beginneling...

 

Ik ben een 'internet-zoek-service' begonnen voor mensen die geen zin, tijd of kennis hebben om zelf op internet te zoeken naar de ideale vakantieplek. Een soort menselijke zoekmachine voor allerlei accommodaties dus. Ik bemiddel niet, ik zoek alleen naar de beste hits. (kijk voor meer info op www.isearchforyou.com - of valt dat onder reclame??)

 

Begin december was mijn website/bedrijf startklaar. Ik heb een mailing rondgestuurd, met matig succes. Dat wil zeggen, wel wat reacties van bekenden, maar geen werk. De reacties liepen uiteen van 'helemaal geweldig idee' tot 'dat doe ik zelf wel'.

 

Nu zijn we ruim anderhalve maand verder en het is nog steeds heel rustig.

Dat kan,denk ik dan. Kwestie van geduld. De eerste free publicity artikelen komen pas in maart/april.

 

Waar ik tegenaan loop, is dat ik me verlies in 1001 manieren om mijn dienst aan de man/vrouw te brengen. Ik mail, ik verzin rubrieken in tijdschriften, ik verdeel flyers op de vakantiebeurs, ik hang op prikborden, ik zoek naar netwerkbijeenkomsten, ik probeer van alles om me op internet een beetje te 'ranken' - en ondertussen word ik doodmoe van mezelf. Ik heb het gevoel dat ik met 'hagel schiet'.

 

Is dat de manier om als beginnende ondernemer te werk te gaan? Of moet ik concentreren op slechts een paar acquisitiemanieren? En op welke dan in mijn geval? Ik kan wel wat advies gebruiken, want in m'n eentje kan ik het niet meer verzinnen :(

 

Alvast bedankt voor alle reacties.

grt,

Heidi

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Op http://tools.summitmedia.co.uk/spider/ (een spidersimulator) kun je je internetadres ingeven en dan laat de site zien hoe een zoekmachine je site beoordeelt. Je komt tot een score van 67% met als belangrijkste oorzaak:

 

'Body text doesn't contain credible amount of content

No H1 text

No images have descriptions'.

 

Dat valt eenvoudig te verbeteren dus...

Overigens zag ik iemand in de draad een opmerking maken over flash, maar volgens mij is het gewoon html. Wel flashy html dan.... ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Heidi,

 

Voordat je iets op de markt gaat zetten moet je eerst zien achter te komen of er wel behoefte aan jouw dienst is en wat jouw toegevoegde waarde is. Je moet je verplaatsen in de consument. In geval van reizen, vakanties, etc. willen consumenten altijd een persoonlijk advies!

Een goed hotel, vakantiehuis, vlucht boeken die compleet aan jouw eisen en wensen voldoet werkt niet via het internet omdat het om persoonlijke eisen en wensen gaat. Daarom ga ik altijd naar mijn vaste reisbureau, de medewerkers kennen mij al jaren, ze weten wat mijn wensen, voorkeuren en eisenpakket zijn en kunnen daarom GRATIS (!) het een en ander uitzoeken tot en met vlucht, transfer vanaf airport naar hotel, etc. regelen. Daarbij worden diverse brochures gebruikt, het zoeken en adviseren begint dus al ter plaatse en ik weet wat ze aan te bieden hebben. Diverse voorstellen krijg ik of direct of per e-mail, maar wel alles op maat. Vervolgens speur ik op internet de reviews van hotels af en kan zo mijn keuzes verder specificeren. Als ik mijn juiste keuze heb gemaakt, dan is het een kwestie van even mijn reisbureau bellen en die regelen alles in no-time. Zonder extra kosten. Ik zie in jouw dienst helaas geen toegevoegde waarde.

Link naar reactie
  • 0

Een goed hotel, vakantiehuis, vlucht boeken die compleet aan jouw eisen en wensen voldoet werkt niet via het internet

 

Dit mag natuurlijk jouw persoonlijke voorkeur zijn, maar zo algemeen als je het hier stelt klopt het niet met de feiten. De reiswereld floreert op internet en het aantal fysieke reisbureaus in Nederland daalt gestaag.

Link naar reactie
  • 0

Jaguar, dank voor je opbeurend nieuws! wat wordt er precies bedoeld met 'credible amount of content' - er staat toch volop bodytekst bij elke pagina?Tekst bij de plaatjes vind ik wat vergezocht, maar goed, als het helpt... en wat is H1 tekst?

 

En verder op de kritische noten wat mijn business-idee betreft: kijk, enkele uitzonderingen daargelaten, zullen er altijd mensen zijn die bij iets nieuws heel positief reageren of het totale onzin vinden. Geloof me maar, als marketeer heb ik me volop verplaatst in de consument, en als journalist weet ik eveneens wat doelgroepdenken betekent. Maar ik beweeg me wel in een niche. Dit is niet voor iedereen. Dus als Christine zegt, ik zie er helemaal niets in, dat kan. Dan behoort zij niet tot mijn doelgroep. En nonex die een heel goed persoonlijk advies krijgt van de mensen van haar reisbureau - ook prima. Ik strijd niet tegen reisbureaus. Ik boek namelijk niet. Maar ik heb zelf wel altijd grootse twijfels als ik zelf adviezen krijg van een reisbureau. In 7 van de 10 gevallen weten ze amper waar ze het over hebben en verder dan de aanbiedingen van touroperators komen ze niet. Ik ben als klant echter geïnteresseerd in kleinschalige, persoonlijke, vaak particuliere onderkomens, die nog niet ontdekt zijn door de massa of die om andere redenen iets aparts hebben, en dat vind je niet zo vaak bij een reisbureau.

 

Het is natuurlijk ook afhankelijk in hoe verre iemand daar je wensen aanvoelt, maar ik geloof niet dat we het bestaansrecht van personal assistance op welk gebied dan ook in twijfel hoeven te trekken. De personal coaches schieten uit de grond als paddestoelen. Waarom zou dan uitgerekend internet - dat zelfs voor doorwinterde surfers nog veel geheimen bergt, een uitzondering vormen?

Wat de betaling betreft: ik besteed uren aan het zoeken, die laat ik betalen. Net als iedereen die in de dienstverlening werkt. Ik profiteer niet zoals reisbureaus van allerlei afspraken met hotels, vakantiehuizen etc. Dat had ook gekund, maar dat is zoals ik al zei een andere insteek.

 

Ik ga nu wel nog een keer heel kritisch aan mijn marketingplan werken om een aantal accenten te zetten. Er zijn al zo veel ideeën geopperd. Daar ga ik iets mee doen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Voordat je iets op de markt gaat zetten moet je eerst zien achter te komen of er wel behoefte aan jouw dienst is en wat jouw toegevoegde waarde is.

 

<...>

 

Ik zie in jouw dienst helaas geen toegevoegde waarde.

 

En nou spreek je namens de hele markt? Volgens mij vertegenwoordig je slechts dat deel dat blij is met standaard vakanties en de doorgaans gemakzuchtige service van reisbureaus. Een heel ander segment bestaat uit mensen die weten dat je met goed zoeken juist heel bijzondere dingen* kan vinden. En weer een ander marktsegment is daar in geïnteresseerd maar heeft de tijd of de zoekkennis niet. Daar zit het potentieel voor zo'n dienst, en niet bij mensen die blij zijn met een voorgekauwde catalogusvakantie.

 

* Een voorbeeld is dit vakantiehuisje aan zee 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de site, service ook geen toegevoegde waarde hebben. Ik zou veel liever op Google willen intypen: vergader facilities + gewenste plaats/omgeveing + evt. gewenste accomodatie' . Dan krijg ik (als het goed is) direct een aantal plaatsen/hotels die dit te bieden hebben en ben ik direct ook op de website waar ik hetgeen direct kan boeken.

 

Maar nu via Issearchforyou moet je eerst voor deze service je gaan registreren + betalen, en dan maar hopen of het enig nut of meerwaarde heeft, ik zou me dat zeker van te voren af vragen. En dan wordt er de juiste plek/hotel/appartement voor je gevonden en moet je die ook nog 'ns gaan boeken, dus weer kijken is dit wel de juiste , weer gegevens invullen, weer betalen..

 

Een betere service zou zijn om gewoon een reisbureau zoekmachine op te zetten met daarbij pay-advertenties/adwords advertenties van vakantie-aanbieders. Of een linkpagina opzetten met goede adressen van vakantie-aanbieders en daarbij advertenties laten zetten. Dat zou wel zijn meerwaarde hebben, maar dit zal nooit een echte 'hot-service' worden, lijkt mij onmogelijk. Komt misschien hard over, maar dat is gewoon mijn mening.

 

* Een voorbeeld is dit vakantiehuisje aan zee

 

Dat zijn echt een paar mooie vakantiehuisjes (!!) Ik heb even een paar huizen bekeken op de website, en nu raak ik wel erg overtuigd. Ik zou nu bijna al zo'n huisje gaan willen huren.. Oftewel als je direct iets moois concreets kan laten zien kan men redelijk snel al overtuigd raken van wat men al ziet een aangeboden krijgt.

Link naar reactie
  • 0

* Een voorbeeld is dit vakantiehuisje aan zee .

 

Dat zijn echt een paar mooie vakantiehuisjes (!!) Ik heb even een paar huizen bekeken op de website, en nu raak ik wel erg overtuigd. Ik zou nu bijna al zo'n huisje gaan willen huren..

 

Kijk, en die vind je niet via standaard zoekmachines of bij een reisbureau. Er is dus nog wel een gaatje in die markt. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Een betere service zou zijn om gewoon een reisbureau zoekmachine op te zetten met daarbij pay-advertenties/adwords advertenties van vakantie-aanbieders. Of een linkpagina opzetten met goede adressen van vakantie-aanbieders en daarbij advertenties laten zetten. Dat zou wel zijn meerwaarde hebben,

 

Nóg zo'n linkfarm, nee dank u. Ik vind dat je nogal stellig zegt dat er geen meerwaarde is.

 

Ik denk overigens dat we even moeten stoppen over de doelgroep.

Vastgesteld is al dat er een selectievere doelgroep voor is en dat Heidi nader zal moeten bekijken hoe die doelgroep er precies uitziet.

 

Laten we ons nu weer gaan richten op de topicvraag hoe deze doelgroep dan het beste te bereiken? Welke instrumenten moet Heidi gaan inzetten?

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 1

Het nadeel van een flash site is juist dat je searchrankings lager zijn. Al die keywords die namelijk het beeld voorbij schieten (die op de homepage bv) kan de spider van google niet lezen, het zit namelijk in je ".swfjes" verwerkt. Hij mist dus een hoop info die gelinkt kan worden aan je site. Van de meta tags maakt google veel minder (zo niet bijna geen) gebruik meer van. Omdat die worden misbruikt. Misbruikt op de manier van: je bent een reisbureau en alles wat maar een beetje met reizen te maken heeft wordt als keyword gebruikt. Van aardbeien plukken tot zulu's de hand schudden.

 

Ondanks dat je site er echt heel erg gelikt uit ziet, is dat het nadeel van een flash site. Probeer dus zo veel mogelijk "relevante" keywords te begruiken bij http://www.isearchforyou.com/watdoenwe.html en http://www.isearchforyou.com/hoewerkthet.html.

 

Daarnaast nog je doelgroep: focussen en keuzes maken is een van de belangrijkste dingen vind ik. Ik zou mezelf eerst op bedrijven richten. De economie gaat goed, auto's en bedrijfsuitjes vliegen er uit. Wees origineel en uniek en ik weet zeker dat er bedrijven interesse zullen tonen.

 

Succes.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Als ik op zoek ben naar goede accomodatie dan maak ik gebruik van Google, Fodors.com, Tripadvisor.com, Condenast.com / concierge.com, lhw.com, travelandleisure.com. Allen zijn ze gratis en aan de hand van de reviews weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb. Vervolgens kan ik hotel en vlucht online boeken of laat het mijn reisbureau doen. Waarom zou ik dan isearchforyou gebruiken als ik het zelf ook kan?

Link naar reactie
  • 0

Precies, Twalevel maakt hier duidelijk dat er verschillende doelgroepen zijn voor verschillende producten die hetzelfde bereiken.

 

Graag wil ik de doelgroependiscussie hierbij nu echt afronden en weer terug gaan naar de vraag hoe Heidi haar doelgroep het beste kan bereiken. Wat moet ze aan marketinginstrumenten aanzetten.

 

Dat is de informatie waar Heidi om heeft gevraagd.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Weet niet of te al gemeld is.....maar doe het toch nogmaals.

 

Ik mis ervaringen van anderen.

 

Klinkt leuk...kosten vallen mee..maar werkt het wel echt?

 

Dus geef 10 mensen (liefst hier via hl.nl) GRATIS de kans van je dienst gebruik te maken in ruil voor een testimonial die je dan online kan plaatsen.

 

Mensen zijn kudde dieren, als er 1 schaap over de dam is volgen er meer!....

 

Ps. Voor google zal je vooral nu moeten gaan beginnen met het krijgen van links...hoe meer hoe beter zeg maar!! (overdrijf derhalve niet en meldt alleen aan daar waar je relevante bezoekers verwacht!).

Link naar reactie
  • 0

Graag wil ik de doelgroependiscussie hierbij nu echt afronden en weer terug gaan naar de vraag hoe Heidi haar doelgroep het beste kan bereiken. Wat moet ze aan marketinginstrumenten aanzetten?

 

Zo simpel is het niet. Je kan eindeloos schipperen met je doelgroepdefinitie, maar wat uiteindelijk telt is dat je met die definitie ook iets kan doen. Je moet ze kunnen bereiken. Gevolg is dat je ook vanuit beschikbare marketinginstrumenten kan terugkoppelen naar je doelgroep. Haar dienst is is een personal service en dat maakt het interessant om samenwerking te zoeken met andere aanbieders, veronderstellend dat wie bv catering bestelt ook te vinden is voor andere gemaksdiensten. Naarmate er meer gebruikers komen, kan een profiel vastgesteld worden op grond waarvan nieuwe marketingactiviteiten ontwikkeld worden.

 

Zo is geomarketing ontstaan (veronderstelde overeenkomst op basis van woonlokatie) en hetzelfde zie je nu in de grote databases met aankoopgegevens van supermarkten. Volslagen onvoorspelbare verbanden, althans niet in de zin van duidelijk afgebakende doelgroepen.

 

Die doelgroepdiscussie is nooit afgerond. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Heidi,

 

Wat ik bij jou mis is het persoonlijke contact. In de traditionele reiswereld zal dit snel toenemen: het persoonlijke advies bij mensen thuis. Zeker bij de wat duurdere reizen zie je het nu al: de reisagent die ’s avonds bij je op de bank aanschuift.

Nu kan ik me voorstellen dat je voor een zoekopdracht van 60,- niet ook nog bij de mensen op bezoek kunt.

Maar waarom geen telefonisch advies/kennismakingsgesprek? Via een callback-formulier kun je mensen vragen of ze contact willen. Nu moet ik een formulier invullen en heb geen idee wie er aan de andere kant iets voor mij zoekt en of mijn informatie wel goed is overgekomen.

 

Ik kan me ook voorstellen dat een beetje persoonlijke informatie prettig is. WIE is Isearchforyou? What’s your expertise?

 

Ik weet niet of je zomaar kriskras op het internet zoekt of dat je met ‘vaste’ partners werkt. Misschien kun je daar ook over iets vertellen op je site. Ik kan me voorstellen dat het wat betrouwbaarder overkomt.

 

P.S. Het idee om gratis zoekopdrachten te doen om testimonials te krijgen vind ik trouwens goed! Zeker doen!

Link naar reactie
  • 0

@Kena,

 

Ben blij dat je mijn idee goed vindt ;-)...ik heb dan ook meestal alleen maar goede ideeen.....lol

 

Internet is een vreemde wereld, wat hierboven ook al wordt weergegeven is doelgroep marketing heel lastig op internet, vooral omdat de voorspelbaarheid van bezoekers veel te wensen over laat....

 

Je kan met statistieken en hulpmiddelen veel van het algemene gedrag van je huidige website bezoekers in kaart brengen..maar het zegt dan nog weer niets over het individu......

 

Verder is het gebrek aan 1-op-1 communicatie via Internet een problematiek waardoor je altijd groepen bezoekers over 1 kam moet scheren en dus, mijn inziens, nooit echt 100% doelgroep gerichte marketing zou kunnen doen....

 

Mits je al jouw bezoekers als 1 doelgroep ziet..maar dan moet je je dus afvragen of dat wel reeel is.

Link naar reactie
  • 0

Graag wil ik de doelgroependiscussie hierbij nu echt afronden en weer terug gaan naar de vraag hoe Heidi haar doelgroep het beste kan bereiken. Wat moet ze aan marketinginstrumenten aanzetten?

 

Zo simpel is het niet. Je kan eindeloos schipperen met je doelgroepdefinitie, maar wat uiteindelijk telt is dat je met die definitie ook iets kan doen. Je moet ze kunnen bereiken. Gevolg is dat je ook vanuit beschikbare marketinginstrumenten kan terugkoppelen naar je doelgroep. Haar dienst is is een personal service en dat maakt het interessant om samenwerking te zoeken met andere aanbieders, veronderstellend dat wie bv catering bestelt ook te vinden is voor andere gemaksdiensten. Naarmate er meer gebruikers komen, kan een profiel vastgesteld worden op grond waarvan nieuwe marketingactiviteiten ontwikkeld worden.

 

Zo is geomarketing ontstaan (veronderstelde overeenkomst op basis van woonlokatie) en hetzelfde zie je nu in de grote databases met aankoopgegevens van supermarkten. Volslagen onvoorspelbare verbanden, althans niet in de zin van duidelijk afgebakende doelgroepen.

 

Die doelgroepdiscussie is nooit afgerond. ;)

 

Persoonlijk vind ik in dit geval de doelgroepdiscussie minder interressant. De fucus moet niet liggen op de vraag maar op het aanbod. Erg ouderwets, maar het is de enige manier om er te komen. De doelgroep aanpak geeft te veel problemen. Kies je voor de doelgroep tweeverdieners/geen tijd? Daar mikt idereen op en ze hebben ook geen tijd om naar jouw verhaal te luisteren.

 

In dit geval zou ik eerder kiezen voor een specialisme. Als de markt overvoert wordt met aanbieders, en mensen nemen maar 5 seconden de tijd om je te beoordelen, dat moet je focussen op 1 ding en daarin een reputatie opbouwen. Dat is veel werk, en het moet je een beetje liggen (kies iets dat bij je past)

 

Focus, focus, focus en geduld. Het duurt lang om een goede positie op te bouwen.

 

Persoonlijk zou ik me richten op iets als: houten huisjes aan zee, (maar dan over de helewereld), Geheime plekjes in de stad. Hotelletjes waar je met de hond naar binnen mag. Logeren bij de boer. Het maakt niet uit wat, als het maar afwijkt van de grote databases met chalets en appartementen en als je er maar :"de authoriteit" in kan worden.

 

Je moet altijd marktleider zijn. Vanaf dag 1. Het marktsegment mag je zelf definiëren, als je maar marktleider bent. Dan weten mensen je te vinden en wordt er naar je doorverwezen.

 

Verder zou ik vooruitbetalen door je klanten zien te voorkomen. Dat is onhandig. Denk na over alternatieve verdienmodellen of bouw eerst een positie op en vraag dan om geld. Verder is je service model prima.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

ok. Alle op- een aanmerkingen meegenomen, heb ik bedacht dat ik mijn specialisme als volgt zou omschrijven:

accommodaties voor iedereen die iets bijzonders zoekt, verlangt naar het authentieke en weg van de massa wil.

En vóór we weer verzanden in de discussie of dit nou wel of niet de juiste doelgroep is, zou ik graag jullie mening willen weten over de manier hoe ik dit wil aanpakken:

 

1. ik ga me richten op free publicity - dat wil zeggen aandacht in de media. Middels gerichte mailings, medewerking aan reispagina's, etc.

Doel: credibility bij het grote publiek. +naamsbekendheid

 

2. ik ga maandelijks een nieuwsbrief versturen.

Doel: klantenbinding + naamsbekendheid

Hier heb ik nog input nodig: hoe kom je aan je database? Gewoon iedereen die je tegenkomt vragen of hij je nieuwsbrief wil ontvangen?? En - technisch probleempje - hoe voorkom ik dat mijn mailings (met veel foto's) in stukjes en beetjes bij ontvanger aankomen?

(mocht iemand van jullie hem straks willen ontvangen, aarzel dan vooral niet me dat te laten weten...)

 

3. Ik ga de mogelijkheden op de Duitstalige markt uitzoeken (is eigenlijk mijn 'thuismarkt' - ik ben duitstalig) en probeer hem dan op een soortgelijke manier te benaderen (gerichte, gepersonificeerde mailing naar media, vervolgens nieuwsbrief voor follow up en klantenbinding).

 

4.Ik ga uitzoeken waar ik een no-cure -no-pay ga aanbieden. Niet op dit forum - helaas. Want jullie zijn beslist NIET mijn doelgroep ;-) toch?? Te veel tijd, te veel expertise, te veel kennis van internet...

 

dit alles in het kader van 'schoenmaker blijf bij je leest' - ik kom uit de journalistiek, daar ligt waarschijnlijk mijn kracht? En later verder uitbouwen.

Ok. schiet maar weer!

Link naar reactie
  • 0
...

 

 

accommodaties voor iedereen die iets bijzonders zoekt, verlangt naar het authentieke en weg van de massa wil.

...

 

Ik vind dat je concreter moet zijn.

Je moet je focussen en duidelijk definieren wie je doelgroepen zijn, dan pas kan je de juiste PR & Marketingstrategie op los laten.

Als jouw doelgroep bv. de zakenman / vrouw is, dan moet je heel andere communicatiekanalen gebruiken, dan bv. voor gezinnen. Dat moet bekend zijn voor een journalist.

Als journalist ken je vast en zeker de acronymen AIDA en KISS! Maak daar gebruik van.

 

Waarom zijn we je doelgroep niet???? We zijn kritisch en goede adviezen die je hier gratis krijgt, zijn goud waard. Wil je een klantenbestand opbouwen dan zal je toch eerst met goede lokkertjes moeten komen. Zo zijn kleine bedrijven groot geworden.

Link naar reactie
  • 0

@TwaLevel,

 

E-mail.....moet ik wel eerst hun mailadres hebben!!!

 

Cookies....tja...dan heb je het individuele gedrag, mits ze het niet hebben uitgeschakeld of ze na 2 weken weer weggooien...dan weet je het ook niet meer.

 

Daarnaast zijn cookies volgens mij niet echt makkelijk te analyseren?

Link naar reactie
  • 0

Zoals iedereen die geniet van de vakanties die hij zelf heeft georganiseerd en aan de andere kant ondernemersbloed heeft, heb ik ook wel eens een ideetje op de "vakantiemarkt" gehad.

 

Mijn aanpak zou dezelfde zijn zoals Nils het omschrijft in zijn post. Dus wordt eerst kampioen in een niche (10 jaar geleden was nichemarketing het toverwoord ....). Dus wordt specialist in Duikvakanties of (!!!) Honeymoonpalmboomvakanties of Citytrips of ....

 

Creeer dus zelf een krachtig aanbod en ga niet de markt zitten overanalyseren of dingen roepen als ik richt me op iedereen, door de focus (hedendaags toverwoord.. ) te leggen op een kwalitatief goed aanbod waar jezelf voor hebt gekozen en waar je ook affiniteit mee hebt (biedt Amateurjournalistieke vakanties aan compleet met workshop !!!) wordt je kampioen/ "marktleider" in je eigen gecreeerde markt(niche).

 

Succes!!! Ard

Link naar reactie
  • 0

accommodaties voor iedereen die iets bijzonders zoekt, verlangt naar het authentieke en weg van de massa wil.

 

Tja, hoe wordt je daar nou marktleider?

 

Focus Heidi FOCUS!

 

Waar ligt je eigen passie? Waar ben je heel goed in?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.