• 0

kilometervergoeding

Hey allemaal,

 

Ik heb een lastige kwestie en het zit me erg dwars. ???

 

Het verhaal

 

Ik ben sinds 4 maanden geleden verhuist (samenwonen)

Nu staat het oude adres nog geregistreerd bij mijn werkgever Ik heb dus het nieuwe niet doorgegeven en me wel laten inschrijven in de nieuwe gemeente Als ik de wijziging doorgeef aan mijn werkgever dan ga ik 200 euro per maand minder vangen. Kan ik ongestraft dit zo door laten gaan of moet ik als de bliksem mijn nieuwe adres doorgeven?

Wie mij de gouden tip geeft krijgt 10 euro op zijn/haar rekening gestort.

 

Bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

EERLIJKHEID DUURT HET LANGST.

 

Je bent verhuist, dus alle post komt naar je nieuwe adres, tante post zal de post enkele maanden blijven nasturen, ook de post van je baas.

Maar daar komt een eind aan, dan hoop je maar dat de bewoners de post weer naar jouw door zal sturen, of voor jouw in het ergste geval, retour afzender, dus terug naar je werkgever.

 

Dan moet je met de billen bloot, je kan ook tegen je baas zeggen, dat je pas verhuist bent, dan loopt het misschien met een sisser af,wat niet weet wat niet deert denk je dan.?? 8)

 

Tussentijds kan je ziek worden, deze instantie krijgt via je baas te horen wat je adres is, oud adres dus !.

De rest kan je raden, de baas kan zijn hand over zijn hart strijken en je een reprimande geven, en wil gewoon zijn geld terug, hij kan het ook van je loon in gaan houden, ach je woont toch samen.

 

Maar in het allerergste geval ziet je baas dit als fraude, en je bent op staande voet ontslagen.

Mijn persoonlijk advies aan jouw is, vertellen dat je met ingang van heden verhuist bent naar een nieuw adres.

Dan maar hopen dat hij niet achter komt.

Ik vind dit de beste manier, en achteraf gezien , je woont toch samen, misschien heb je dan ook twee inkomens, dan kom je gauw over die 200,00 euri heen.

Groetjes,

 

Sietse

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.