• 0

tweedehands horeca-apparatuur: waar?

Hallo,

 

Wij zijn bezig met het schrijven van ons ondernemingsplan voor een horecagelgenheid.

 

Betreft de machines vragen wij ons af of het aan te raden is om tweedehands horeca apparaten aan te schaffen. Hoe denken jullie hierover? Het scheelt een hoop in startkapitaal.

 

Wij zoeken heel veel en vinden op internet veel handelaren in en fabrikanten van machines. Maar door de bomen zie wij het bos niet meer. We zoeken een paar dingen, zoals ijsvitrine, milshake / softijsmachine, blender, combi-magentron, werkbank met koelbakken, vriezer en esspressomachine. Kan iemand ons een tip geven van een betrouwbare groothandel die handelt in deze machines tegen betaalbare prijzen?

 

Kortom inventaris voor een ijssalon / broodjescorner.

 

Gr JP

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Wij zijn bezig met het schrijven van ons ondernemingsplan voor een horecagelgenheid.

 

En wel ervaring in die branche? De meesten die ik ken weten toch wel wat er op de toonbank staat en welk merk erop staat. Enfin. www.bonnewits.nl, tweede- en derdehands. En of het verstandig is? Ja, dat is aan jezelf. Als jij de zoveelste Broodje van Koot wilt openen zal het niemand opvallen dat je de krukken van Sjonnie Jordaan hebt staan. Als je probeert fifteen naar de kroon testeken, dan staan die jordaanse krukken wel erg karig.

 

EDIT link fix

Link naar reactie
  • 0

Ik weet toevallig dat op www.horecakeukenapparatuur.com ook veel horeca apparatuur te vinden is, soms ook tweedehands apparatuur. Vaak betreft het dan combisteamers van Culion of Rational.

 

Je mag best zeggen dat het je eigen bedrijf is hoor ;)

 

Je hebt gelijk, ik had best even kunnen zeggen dat ik zelf verbonden ben met deze website

Maar dit verandert niks aan het feit dat er idd goede (tweedehands) horeca apparatuur op deze site staat, al zeg ik het zelf... :)

 

Mijn complimenten voor het groot aantal actieve behulpzame forumleden trouwens, zo is dit een interessant forum voor creatieve ondernemers!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.