• 0

waar en hoe lenen...?!

hoi allemaal,

 

ik wil beginnen met een eigen onderneming en ik wil beginnen met een startkapitaal van ongeveer € 10.000,-

 

waar kan ik het beste dit geld krijgen? gewoon lenen bij de bank of gewoon lenen bij een leningsbedrijf?

 

heeft iemand een tips of een goede advies?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste BouG,

 

Om specifiek antwoord te geven op je vraag zul je eerst moeten vertellen in welke banche je onderneming actief zal worden. Er zijn natuurlijk verschillende mogelijkheden om aan dat geld te komen denk aan:

 

Bank (ondernemingplan)

Extra Hypotheek op huis

Vrienden, Familie, kennissen.

enz enz.

 

suc6

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
  • 0

Beste BouG,

 

Om specifiek antwoord te geven op je vraag zul je eerst moeten vertellen in welke banche je onderneming actief zal worden. Er zijn natuurlijk verschillende mogelijkheden om aan dat geld te komen denk aan:

 

Bank (ondernemingplan)

Extra Hypotheek op huis

Vrienden, Familie, kennissen.

enz enz.

 

suc6

 

ik wil een uitzendbureau beginnen, is er geen mogelijkheid dat ik geld kan lenen zonder dat ik rente moet betalen?

Link naar reactie
  • 0

ik wil een uitzendbureau beginnen, is er geen mogelijkheid dat ik geld kan lenen zonder dat ik rente moet betalen?

 

Wie weet is een rijke oom zo gek, maar waarom verdient hij het niet dan ook iets eraan over te houden? Voor niets gaat de zon op :)

 

Waar ga je je startkapitaal aan uitgeven trouwens?

 

 

 

nou voornamelijk aan de eerste maand huur, de eerste keer loon, voor mijn uitzendkrachten, de eerste telefoonrekening...enz

Link naar reactie
  • 0

BouG ik heb je diverse post's gelezen en mij bekruipt het gevoel dat je of ons voor de gek probeert te houden ... of dat je met de door jou tentoongespreide kennis in ieder geval nu geen onderneming moet beginnen ...

 

(Het is overigens niet mijn intentie om je te beledigen, maar mocht je serieus overwegen een onderneming te starten dan zoek hulp...)

 

Groeten Ard

 

 

Link naar reactie
  • 0

BouG ik heb je diverse post's gelezen en mij bekruipt het gevoel dat je of ons voor de gek probeert te houden ... of dat je met de door jou tentoongespreide kennis in ieder geval nu geen onderneming moet beginnen ...

 

(Het is overigens niet mijn intentie om je te beledigen, maar mocht je serieus overwegen een onderneming te starten dan zoek hulp...)

 

Groeten Ard

 

 

 

bedankt voor je advies, en ik zoek al hulp, onderandere op deze forum...

Link naar reactie
  • 0

beste BouG.

 

waar ga je geld aan uitgeven?

 

de eerste keer loon

 

Deze kosten kun je besparen en pas gaan uitbetalen als je fatsoenlijk draait, tenzij je het echt nodig hebt.....

 

voor mijn uitzendkrachten

 

Je hebt wel als snel uitzendkrachten!....... en werk......

 

ik wil een uitzendbureau beginnen, is er geen mogelijkheid dat ik geld kan lenen zonder dat ik rente moet betalen?

 

Wellicht proberen bij een Filantropische instellingen!

 

Het spijt me BouG maar uit je reacties blijkt dat je niet heel veel verstand van zaken hebt. Ik zou je aanbevelen een ondernemingsplan te maken waarin je alles vewerkt.

 

Als ik eerste moet je weten : wie is je concurrentie en wat bied ik anders dan deze ( waarom kunnen klanten naar mij komen ipv naar mijn concurrenten te gaan) Daarna is het financiele plaatje heel belangrijk!

Zomaar 10k lenen en een uitzendbureautje beginnen in the heat of the moment lijkt me geen goed plan.

 

 

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.