• 0

Stage-werk in portfolio stoppen, ja of nee?

Beste,

 

Ik loop nu stage bij een ICT bedrijf, waar ze hebben ondekt dat ik dus websites kan maken, alleen nu is mijn vraag:

 

Alle website's die ik op mijn stage maak in opdacht van mijn stagebegeleider en die hun verkopen aan bedrijven, mag ik die opnemen in mijn eigen portfolio in mijn webdesign bedrijf?

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat dat het ook niet helemaal oplost als het ict bedrijf in kwestie de websites onder eigen naam verkoopt aan haar klanten.

 

Op zich mag je natuurlijk pronken met alles wat je ooit gemaakt hebt, maar ik zou het niet zo 123 in een (online) portfolio opnemen. Probleem is bijv dat 1 website straks bij 2 bedrijven in het portfolio terecht kan komen. Daar is in dit geval wel een goeie verklaring voor, maar een driftig googelende potentiele klant kan er een verkeerd idee van krijgen.

 

Link naar reactie
  • 0

Probleem is bijv dat 1 website straks bij 2 bedrijven in het portfolio terecht kan komen. Daar is in dit geval wel een goeie verklaring voor, maar een driftig googelende potentiele klant kan er een verkeerd idee van krijgen.

 

En als ik er bij zet dat het stagebedrijf de opdrachtgever is?

 

Even tussendoor, mijn stagebedrijf weet dat ik zelf ook webdesign buiten hun om doe, maar ze weten dus (nog) niet dat ik het werk dat ik daar doe ook graag opneem in mijn portfolio (ik heb daar namelijk al een aantal bedrijven geholpen aan een website dus dat is wel leuk om in mijn portfolio te zetten).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.