• 0

software voor contracten?!

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Natuurlijk, er zijn bestanden die precies alle overeenkomsten bevatten die specifiek op jouw bedrijf zijn toegespitst met alle specifieke voorwaarden enzovoorts voor het project wat je doet. In je hoofd misschien.... maar je zal het toch echt (grotendeels) zelf moeten (laten) opstellen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Microsoft Word?

 

Beetje jammer, zo'n antwoord. Weet je met welke kwast ik mijn voordeur moet schilderen? Ja met een verfkwast.

 

Ik heb in het verleden toen ik als account manager in de detachering heb gewerkt, dit gedaan met een access database-je en een Word mail merge koppeling. Detacherings- en projectovereenkomsten zijn best gevoelig voor juridische geschillen, dus hier werden best eisen aan gesteld. Alle variabele info stond in de access db en in word had ik enkele sjablonen om dit samen te voegen. Deze sjablonen waren lawsuite-proof.

 

Natuurlijk zijn er ook geavanceerdere oplossingen ;)

 

Groeten,

 

Guido Vrijdag

Ouverture Business Solutions

Guido Vrijdag

Ouverture Business Solutions

http://www.ouverture.biz

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het tijd wordt dat iemand Boug gaat adopteren (zakelijk dan he) .... Boug ik vermoed dat jij gewoon wat modelcontracten of zo zoekt die je met een kleine aanpassing kunt gebruiken voor je eigen toko ...

 

Gebruik de zoekfunctie eens en google eens wat ... er zweeft zo her en der best wat bruikbaars rond.

 

(zelf gebruik ik inderdaad Word en ik moet zeggen dat dat toch een handig programmaatje is ....in een grijs verleden heb ik nog wel eens een businessplannetje uitgetypt ... geen leuke hobby!!!)

 

Ard

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

hoi allemaal,

 

bestaat er een software waar contracten in staan, zodat je ze niet elke keer over hoeft te typen en je gewoon elke keer alleen de gegevens van jou klant in hoeft te voeren?

 

Ken wel een kleine invoegtoepassing voor Word maar dan moet je zelf wel eerst de bouwstenen voor je contracten zelf typen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

(...)

 

Kun je alsjeblieft een andere nickname kiezen?

 

Wat was er mis met mijn nickname ??? ??? :( :( :-\ :-\.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.