Wat brengt 2003 ons?

Aanbevolen berichten

Het jaar van een kwakkelende beurs, 2002, zit er alweer bijna op. De AEX is maar liefst 37% lager als begin dit jaar. De veilige beursfondsen leken veilig, maar helaas...

 

Maar liefs 6884 ondernemers hebben hun bedrijf wegens een faillissement moeten sluiten. Met name de kleinere en startende onder ons hebben het zwaar, voor sommige was het te zwaar...

 

Een mogelijke oorlog met Irak, een kerncentrale in Noord Korea, de dood van Pim, vastgelopen olietankers, aanslagen, flitspalen en drempels... wat heeft 2003 voor ons in Petto?

 

 

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

.. en dat er meer jongeren naar de discotheek zullen gaan.... ;)

Dat hoeft toch pas over een paar jaar ?? :D

 

Ten eerste: iedereen succes en plezier gewenst in het nieuwe jaar!

 

Ik hoop niet dat het tot oorlog komt in Irak, maar gezien de vasthoudenheid van Bush c.s. zal dat waarschijnlijk wel komen.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo vreselijk druk maak over de beurs, maar ik kan natuurlijk wel op mijn klompen aanvoelen dat het niet best is geweest.

 

Maar ik meende dat als de beurs het slecht doet, dat er dan meer geld beschikbaar is voor startende ondernemers met goede plannen, dus elk nadeel heb.....

 

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Ik ga ervan uit dat de rest van 2003 beter is als het begin voor mij. Oudejaarsavond 19.30 uur kreeg ik last van buikgriep... ben vandaag pas weer een beetje bij kennis...

 

Verder zal 2003 ons zeker wel oorlog brengen, schijnt met de planeet Mars te maken te hebben. Die staat in de buurt en dan komt er altijd oorlog op onze planeet. Geloof je hier niet in dan zegt het genoeg dat Bush nu aan de macht is... dus oorlog komt er!

 

Verder verwacht ik voor mij een uitdagend jaar, de start van me bedrijf (wilde vandaag naar de kvk), twee maanden naar Suriname, afstuderen op school, kortom... genoeg te doen!

 

[glow=red,2,300]Iedereen een gelukkig en ondernemingsvol 2003!! [/glow]

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.