• 0

help:ik heb zeer snel visitekaartjes nodig

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Meteen om 09:00 aan de telefoon hangen bij een drukker om een spoedopdracht te geven en bereid zijn om daar een meerprijs voor te betalen. Dit aangenomen dat je al een design hebt van je flyer en kaartje, anders eerst bij een vormgever aan de bel trekken.

 

Anders zou ik het in de ludieke sfeer zoeken. Print 100 stickers met je contactgegevens en plak die op een give away,

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Als je al een design hebt in de vorm van een Adobe Illustrator bestand oid. mail het dan naar sales@hurrjane.com (goede ervaringen mee!) Bel ze dan op. Weet niet of ik hier het nr mag posten, maar als je interesse hebt, pm ik het wel. Meestal zijn ze de volgende werkdag klaar, en niet duur.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Het ging om deze tekst

 

In een teruglopende economie slagen sommige bedrijven er in exceptioneel te presteren. Zij groeien en bloeien daar waar anderen door de markt gedwongen tot afslankingen of zelfs bedrijfssluiting moeten overgaan. Godin wikkelt er in zijn boek The Purple Cow geen doekje om: de markt is verzadigd. Er is meer aanbod dan vraag naar producten. Alleen wie zich van de rest weet te onderscheiden is nog succesvol. Traditionele marketinginstrumenten als prijs, promotie en publiciteit voldoen niet meer. Als koe opvallen tussen andere koeien lukt niet. Tenzij je paars van kleur bent en gebruik maakt van nieuwe marketingprincipes.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.