Ga naar inhoud
  • 0

Rembours, contant betalen of pinnen?

Hallo,

 

Vrijdag worden mijn visitekaartjes bezorgt, verzonden onder rembours.

Aangezien ik hier niet bekend mee ben dacht ik dat je (alleen) contant kan betalen. Nu hoorde ik van iemand dat de bezorgers tegenwoordig allemaal zo´n pinapparaat bij zich hebben, en juist geen contanten meer willen.

Weet iemand toevallig hoe dit zit?

Kan op de site van tppg post hier geen duidelijk antwoord op vinden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kunt 100% zeker contant betalen. Niet alle bezorgers zijn uitgerust met zo'n mobiel pinapparaat. Ik zou het contant doen. En voortaan adviseer ik je (als je de leverancier kent) gewoon op vooruitbetaling. Snellere verwerking en sneller binnen, tegen lagere kosten.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 305 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.